abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185726333
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was. Hij is 11 jaar ouder dan ik en ik merk dat ik zo'n oudere man wel erg interessant vind. Goed, we waren een x bij hem thuis en z'n telefoon lag met het scherm naar boven en ''zij'' appte hem. Een chick met wie hij afgelopen jaar paar x mee heeft afgesproken. Ik wist haar naam en zag dat ze appte, dus heb het gewoon aangekaart.

Zijn ex-scharrel nam weer contact op, omdat ze wat vragen had over d'r auto en hij heeft veel verstand van auto's. (Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).

Maargoed, na wat app-contact over die kutauto is het contact tussen hen stil komen te liggen, en toen heeft hij uit zichzelf weer een x gevraagd hoe het nu met haar ging.

oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen. Dit gebeurt maar zelden maar ik weet wel het volgende:

Nu is ze verhuisd en heeft ze hem uitgenodigd bij hem thuis aankomende zondag, en hij is daarop in gegaan. Om haar nieuwe appartement te laten zien.

Ze hebben een maandje gedate, en 2x seks gehad. Niks geworden omdat zij nog bezig was met 'n ex en zeer emotioneel instabiel was, zegt hij.

Maarja, wat denken jullie? Kan dit gewoon vriendschap zijn?

Situatie; hij heeft dus eind vorig jaar 2x kort op elkaar seks met haar gehad en ik weet iig dat hij haar hartstikke aantrekkelijk vindt. Kan dit gewoon vriendschap zijn? Of gaat het een man in zo'n geval altijd om seks?

Kan een man een vriendschap opbouwen met een vrouw waar hij seks mee heeft gehad?

Zo nee, dan heb ik een probleem :(. Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan, maar afgelopen week had hij een situatie op z'n werk en hij wilde dit delen met iemand en toen appte hij haar hier ook over, onder het mom van ''ik wilde het delen met iemand''.

Waarom :(
pi_185726551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
(Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).

Leugenaar :D

De hele rest van je post spreekt dit tegen namelijk.

Praat erover met hem, en vraag hoe hij het ziet tussen jullie en wat hij nog met haar wil ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_185726689
Jezus Christus te paard in Nazaret
Mannen kunnen ook gewoon een vriendschappelijk relatie met vrouwen hebben, in dit geval zeker omdat ze elkaar een tijd kennen dat schept een band

Ik neem aan dat je geen probleem hebt als hij even in jou telefoon gaat kijken ?
Waarom ben je zo schijnheilig achter iemand zn rug gaan neuzen in iemand zn prive spullen ?

Je hebt idd een probleem, panisch wantrouwend
pi_185726713
quote:

Kan een man een vriendschap opbouwen met een vrouw waar hij seks mee heeft gehad?

Ja, dat kan. Geen probleem hoor.

Máár, over het algemeen is er dan geen reden om die vriendschap geheim te houden. Je vriend heeft je niet vertelt dat hij ging afspreken met haar neem ik aan? En hij vertelt je verder ook niet dat hij nog steeds appt met haar?

Tegelijkertijd is je relatie sowieso al naar de kloten als je al zo vroeg in de relatie de noodzaak voelt om zijn berichtjes zo in de gaten te houden. Een relatie hoort leuk te zijn, toch? Vind je dat nou echt zo leuk? Zo vroeg in de relatie al?
  dinsdag 19 maart 2019 @ 22:23:09 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185726752
quote:
oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen.
:N
pi_185726779
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Geen probleem hoor.

Máár, over het algemeen is er dan geen reden om die vriendschap geheim te houden. Je vriend heeft je niet vertelt dat hij ging afspreken met haar neem ik aan? En hij vertelt je verder ook niet dat hij nog steeds appt met haar?

Tegelijkertijd is je relatie sowieso al naar de kloten als je al zo vroeg in de relatie de noodzaak voelt om zijn berichtjes zo in de gaten te houden. Een relatie hoort leuk te zijn, toch? Vind je dat nou echt zo leuk? Zo vroeg in de relatie al?
Nope, dit is vanavond afgesproken. Denk niet dat 'ie erover zal liegen.

Maar jullie reacties geven me wel hoop, dat hij gewoon langs kan gaan bij haar en dat het vriendschappelijk is. :)
  Spellchecker dinsdag 19 maart 2019 @ 22:24:36 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185726788
Het zoveelste topic van iemand die de berichten op de telefoon/pc van haar/zijn geliefde checkt ...
  dinsdag 19 maart 2019 @ 22:25:02 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185726803
quote:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was. Hij is 11 jaar ouder dan ik en ik merk dat ik zo'n oudere man wel erg interessant vind. Goed, we waren een x bij hem thuis en z'n telefoon lag met het scherm naar boven en ''zij'' appte hem. Een chick met wie hij afgelopen jaar paar x mee heeft afgesproken. Ik wist haar naam en zag dat ze appte, dus heb het gewoon aangekaart.

Zijn ex-scharrel nam weer contact op, omdat ze wat vragen had over d'r auto en hij heeft veel verstand van auto's. (Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).

Maargoed, na wat app-contact over die kutauto is het contact tussen hen stil komen te liggen, en toen heeft hij uit zichzelf weer een x gevraagd hoe het nu met haar ging.

oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen. Dit gebeurt maar zelden maar ik weet wel het volgende:

Nu is ze verhuisd en heeft ze hem uitgenodigd bij hem thuis aankomende zondag, en hij is daarop in gegaan. Om haar nieuwe appartement te laten zien.

Ze hebben een maandje gedate, en 2x seks gehad. Niks geworden omdat zij nog bezig was met 'n ex en zeer emotioneel instabiel was, zegt hij.

Maarja, wat denken jullie? Kan dit gewoon vriendschap zijn?

Situatie; hij heeft dus eind vorig jaar 2x kort op elkaar seks met haar gehad en ik weet iig dat hij haar hartstikke aantrekkelijk vindt. Kan dit gewoon vriendschap zijn? Of gaat het een man in zo'n geval altijd om seks?

Zo nee, dan heb ik een probleem :(. Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan, maar afgelopen week had hij een situatie op z'n werk en hij wilde dit delen met iemand en toen appte hij haar hier ook over, onder het mom van ''ik wilde het delen met iemand''.

Waarom :(
Red flags all over the place, maar niet alleen van zijn kant dame.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185726976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:24 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Nope, dit is vanavond afgesproken. Denk niet dat 'ie erover zal liegen.

Maar jullie reacties geven me wel hoop, dat hij gewoon langs kan gaan bij haar en dat het vriendschappelijk is. :)
Wat is er vanavond afgesproken? Dat hij bij haar langs gaat? Maar hij heeft het nog niet laten weten bij jou?
pi_185727016
Naar aanleiding van een ander topic van je: zorg je wel dat iedereen in dit verhaal aan de antibiotica gaat?
  Spellchecker dinsdag 19 maart 2019 @ 22:34:25 #11
197773 crew  maily
pi_185727027
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic van je: zorg je wel dat iedereen in dit verhaal aan de antibiotica gaat?
_O- :+
pi_185727075
Ze hebben er vanmiddag app-contact over gehad. Hij gaat zondag bij haar langs. Hij heeft dit nog niet verteld maar hij zou er niet over liegen als ik 't vraag.

Hij zegt dan gewoon dat hij haar gezellig vindt. Maar goed, aan jullie reacties te lezen kan het gewoon, vriendschap tussen exen?

Hij sloot zijn app naar haar wel af met een :* :* :* emoji.
pi_185727092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef maily het volgende:

[..]

_O- :+
Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.
  Spellchecker dinsdag 19 maart 2019 @ 22:38:50 #14
197773 crew  maily
pi_185727126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.
^O^
pi_185727201
Hij gaat wel vreemd naar mijn idee
pi_185727226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:36 schreef Stephanie24 het volgende:
Ze hebben er vanmiddag app-contact over gehad. Hij gaat zondag bij haar langs. Hij heeft dit nog niet verteld maar hij zou er niet over liegen als ik 't vraag.

Hij zegt dan gewoon dat hij haar gezellig vindt. Maar goed, aan jullie reacties te lezen kan het gewoon, vriendschap tussen exen?

Hij sloot zijn app naar haar wel af met een :* :* :* emoji.
Ja, maar je kan er niet naar vragen zolang hij het niet uit zichzelf vertelt. Anders komt hij er achter dat je mee zit te lezen in z'n appjes.

En ja, vriendschappen zijn mogelijk, maar ik heb het idee dat het vrij geheimzinnig gebeurd allemaal. Want hij heeft hij uberhaupt al laten weten dat hij nog steeds contact heeft met haar na dat gebeuren met die auto?

Wat ik al zei, ik denk dat jullie grotere probleem is dat jij hem blijkbaar niet vertrouwt. Anders kijk je niet mee in z'n berichtjes. En zo vroeg in de relatie al, wanneer het allemaal nog zo leuk zou moeten zijn O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

^O^ Hoeft dat andere topic er verder ook niet meer bijgehaald te worden, voegt verder niks toe.

Ik zal maar eens goed het gesprek aangaan met hem eigenlijk. Je wil je relatie niet op deze manier beginnen, vol wantrouwen en leugens.
pi_185727292
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, maar je kan er niet naar vragen zolang hij het niet uit zichzelf vertelt. Anders komt hij er achter dat je mee zit te lezen in z'n appjes.

En ja, vriendschappen zijn mogelijk, maar ik heb het idee dat het vrij geheimzinnig gebeurd allemaal. Want hij heeft hij uberhaupt al laten weten dat hij nog steeds contact heeft met haar na dat gebeuren met die auto?

Wat ik al zei, ik denk dat jullie grotere probleem is dat jij hem blijkbaar niet vertrouwt. Anders kijk je niet mee in z'n berichtjes. En zo vroeg in de relatie al, wanneer het allemaal nog zo leuk zou moeten zijn O+
[..]

^O^ Hoeft dat andere topic er verder ook niet meer bijgehaald te worden, voegt verder niks toe.

Ik zal maar eens goed het gesprek aangaan met hem eigenlijk. Je wil je relatie niet op deze manier beginnen, vol wantrouwen en leugens.
Toen ze appten over die auto heeft hij 't wel verteld. Maar nu nog niet. Maar goed, waarom zou ik er ook iedere keer over beginnen.. Maar het zit me niet lekker dat hij langsgaat bij een vrouw waar hij 3 maanden terug nog seks mee had. maar hoe begin ik hierover. Hij weet niet dat ik zijn apps heb gelezen en ik vind het ook super kut dat ik dit heb gedaan, maar ik kon me ook niet ''beheersen''
pi_185727522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:56 schreef vuurvliegie het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord..
MIJN date, mijn man, is aan het appen met z'n scharrel van paar maand terug en zij zat me nooit helemaal lekker, en nu gaat hij bij haar langs. Ik maak me zorgen dat er toch iets gaat gebeuren en vraag me af of mannen vriendschappelijk contact kunnen onderhouden met ex-scharrels.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 22:59:35 #19
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185727563
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

MIJN date, mijn man, is aan het appen met z'n scharrel van paar maand terug en zij zat me nooit helemaal lekker, en nu gaat hij bij haar langs. Ik maak me zorgen dat er toch iets gaat gebeuren en vraag me af of mannen vriendschappelijk contact kunnen onderhouden met ex-scharrels.
Ja, dat kan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185727571
quote:

[..]

En IK heb daarop antwoord gegeven
pi_185727601
quote:

[..]

:')

Over claimen gesproken. Hij is van niemand, ook niet van jou.
pi_185727652
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

:')

Over claimen gesproken. Hij is van niemand, ook niet van jou.
Nou ja iemand kan wel andermans man zijn en ik denk ook wel andermans date. Je draaft wat te ver door in je act
pi_185727735
quote:
Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan,
Nou dan 8)7
Somebody that I used to know
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:07:39 #24
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185727753
quote:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was.
Maar hebben jullie afgesproken dan dat het nu wel een monogame relatie is? Misschien denkt hij wel dat je nog steeds een fwb fase wil.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185728005
quote:

[..]

:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')