Bejaarden de buurt uit en je mist de bochels?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
Ooit ga ik hier de voortuin aanpakken, en dan ook een krom klein appelboompje daar neerzetten
Nog veel langer voor het bezield raakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Duurt wel een paar jaar voordat perenbomen vruchten gaan dragen...
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kat mocht van mij op de tablet op vissen jagen. Mepte het programma meteen op slot
Niks mis met bochels!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bejaarden de buurt uit en je mist de bochels?
Alleen maar fitte 90+ers hierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bejaarden de buurt uit en je mist de bochels?
Maar dan heb je wel wat, als je het goed onder commando hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog veel langer voor het bezield raakt.
Ik ben vanmiddag weer even bezig geweest. Erwten, aubergines en tuinbonen hebben een grotere pot gekregen en er is een en amder gezaaid.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:13 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lucky...je kunt wel los in de moestuin en in de bakken en in de kas.
In de lokale bio tuin gaan ze deze week “ tuinbonen leggen”stond in hun nieuwsbrief.
En capusijners en snijbiet zaaien. Heb je die ook allemaal.
Dat “ leggen” is een nieuw begrip voor mij.
Hmmm... niet houterig genoeg en veel te weinig voetjes....quote:
Mijn opa legde uit: zaaien doe je breedwerpig. Leggen doe je in een vooraf gemaakte voor, gericht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leggen doe je alleen met bonen. Ik weet ook niet wat de logica is eigenlijk.
Ja, wel mooie verbeelding vond ik het.quote:
Tegen de tijd dat het hier gaat spelen app ik je wel evenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
M'n pa had gehoopt op iets wat we vroeger hadden (van die toko die ik je DM'de LS), waren peren en appelbomen van 2 meter hoog ofzo. En die waren na 2 jaar al (volop) fruit dragend..
Maarja, voor 80 euro voor 8 bomen..
Travelbags?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, wel mooie verbeelding vond ik het.
Hier staan er nog meer:
http://www.zazuminc.com/post.html#dF9kaXNjd29ybGQgbHVnZ2FnZQ==
Is een toko uit .be hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het hier gaat spelen app ik je wel even
Dit hoofd vergeet het anders toch
Barbaarquote:
En toch zit er in die zakjes voor consumenten bewust veel zaad wat niet kiemkrachtig is. Omdat men toch geneigd is te veel te zaaienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn opa legde uit: zaaien doe je breedwerpig. Leggen doe je in een vooraf gemaakte voor, gericht.
En dan moet je dus in het achterhoofd houden dat er vroeger veel meer gedund werd dan tegenwoordig, nu neigen veel mensen er naar veel schraler te zaaien omdat het zaaigoed nu ook beter is.
OOh, ja inderdaad..logische uitleg van je opa! uitLEGquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn opa legde uit: zaaien doe je breedwerpig. Leggen doe je in een vooraf gemaakte voor, gericht.
En dan moet je dus in het achterhoofd houden dat er vroeger veel meer gedund werd dan tegenwoordig, nu neigen veel mensen er naar veel schraler te zaaien omdat het zaaigoed nu ook beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |