Zo makkelijk kan het soms zijn.quote:
Dit.quote:
Normaal wel, maar hij heeft al 3 keer pizza op deze week. En nu heeft hij geen trek en nu eet ik maar entrcote ofzo..... ook wel lekker, maar nu moet ik mij helemaal omkleden en moet ik naar boven lopen, en na 6 cola rum is dat niet echt fijnquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank, na 6 cola rum had ik trek in pizza
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Normaal wel, maar hij heeft al 3 keer pizza op deze week. En nu heeft hij geen trek en nu eet ik maar entrcote ofzo..... ook wel lekker, maar nu moet ik mij helemaal omkleden en moet ik naar boven lopen, en na 6 cola rum is dat niet echt fijn
jij snapt me. Hij weet alleen niet dat ik 6 rum op heb. En dat ga ik ook niet zeggenquote:
Welke taal is dit?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Inderdaad even wedatrijden twee goals,fan last je wel even zien dat je er bent, en niet te vergteen zijn num asists. Wordt daar Hrel veel beter bent, him staat weer ouderweta het gemiddelde dat hij bij o s had en voor zijn laatsteand seizoen bij ADO, komt steaks gewoon weer uit op even overtuifende fails per seizoen. Maar zulke prestatiez haal je enkel als je goed benut wordt.
Houden zo. Komt wel als je getrouwd bent.quote:
Begrijp er geen zak vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |