morgen om 7 uur sta ik ready hoor om op de vvd te stemmenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef Goudenvis het volgende:
Kan niet wachten tot de VVD weer wint
@:wielrennerdt
@:plompzakker
@:mikeytt
@:banaanvragen
Jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bedoel je qua sex of gewoon completely satisfied.
Ik ben een van de weinigen die nog af en toe iets te melden heeft hier. En jij weet ook dat dit zo is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe wij het te voortduren hebben met al jouw posts
Ik heb ook dagelijks wat te melden, dat wil niet veel zeggen tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die nog af en toe iets te melden heeft hier. En jij weet ook dat dit zo is.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
morgen om 7 uur sta ik ready hoor om op de vvd te stemmen![]()
Wanneerquote:
Damn :s rip jouw kruisquote:
Alleen voor de juiste persoonquote:
Crono plsquote:
Braafquote:
Haal je hoofd dan ook eens uit je reetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet wel voldoende geprikkeld worden, ik lach niet om iedere scheet.
Is gewoon arrogant van je om te zeggen dat je knapper bent.quote:
Hjb ik vermaak me gewoon met mn chloquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
Chrono heeft weer eens seks te kort hoor. Begint wat repetitief te worden.
Te kortquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
Chrono heeft weer eens seks te kort hoor. Begint wat repetitief te worden.
Jimmy wordt altijd heel boos als ik dat doequote:
Ook hij moet neukenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jimmy wordt altijd heel boos als ik dat doe
Magquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hjb ik vermaak me gewoon met mn chlo
Wat is de grap?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jimmy wordt altijd heel boos als ik dat doe
Hoezo grap, was gewoon domme taalfout van jequote:
JD die niet wil toegeven. T begint vermoeiend te worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo grap, was gewoon domme taalfout van je
Weet je wat vermoeiend is? Vanaf acht uur aan het werk te zijn, vervolgens college volgen en om tien uur eindelijk thuis komen vanwege een avondcursus. En dan dom volk dat loopt te zeiken over een extra spatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
JD die niet wil toegeven. T begint vermoeiend te worden.
Kusje?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet je wat vermoeiend is? Vanaf acht uur aan het werk te zijn, vervolgens college volgen en om tien uur eindelijk thuis komen vanwege een avondcursus. En dan dom volk dat loopt te zeiken over een extra spatie.
Zo.
Begrijp ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet wel voldoende geprikkeld worden, ik lach niet om iedere scheet.
Gaquote:
Is gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is gewoon arrogant van je om te zeggen dat je knapper bent.
Sorry snoesje, ik vind je een ultiem lekkertje maar hij is gewoon lekkerderquote:
Bedankt voor de update, wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:23 schreef Cronometer het volgende:
Ga bijna op vakantie. Wil dat graag melden weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |