Nee Marsquote:
Altijd geweest?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen jij nog geen emotioneel wrak was
Samequote:
Nee jij?quote:
Twixquote:
Nee zegt me niets.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Links
[ afbeelding ]
Stukje fokcultuur. Jij kent Emimich zeker ook niet.
Prima. Dank u voor het vragen. Hoe is het met u?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hi lieve mevrouw.
Hoe gaat het met uw gezondheid?
moet je dat willen danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Links
[ afbeelding ]
Stukje fokcultuur. Jij kent Emimich zeker ook niet.
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima. Dank u voor het vragen. Hoe is het met u?
mag niet van sequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey je hebt je account nog niet laten verwijderen
okequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je meer dan 700.000 posts hebt is dat wel kennis die verwacht mag worden.
Waarom heeft zo'n geweldige vrouw als jij geen relatie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee ook niet toen ik relatie had.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Ik ben blij en vrolijk, veel voorjaarskriebels.
Dank u ook voor het vragen.
Omdat de mannen die ik date mij niet aan kunnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom heeft zo'n geweldige vrouw als jij geen relatie?
Volgens mij ben je maar een mak schaapjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Omdat de mannen die ik date mij niet aan kunnen.
Valt mee. Als je als man over je heen laat lopen gaat t niet werken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je maar een mak schaapje
Werken is maar niksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Valt mee. Als je als man over je heen laat lopen gaat t niet werken.
laatst zei je nog dat je enkel bad boys aantrokquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Valt mee. Als je als man over je heen laat lopen gaat t niet werken.
Waar?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laatst zei je nog dat je enkel bad boys aantrok
Hij is beetje racistischquote:
Weet niet.quote:
Wat een lulletje hoor. :squote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is beetje racistisch
Prof bedoelt die keer toen je zei negers maar hij denk vind alles wat niet blank is bad
Niet wanhopig doen en wachten op een goede man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zolang hij maar goed is.
Maar dat zijn ze vaak niet.
Waarom zeg je zoiets stoms?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet wanhopig doen en wachten op een goede man.
Prof is nog single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |