abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190301056
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als je games koopt met korting van je betaalde abbo, dan behoudt je die games niet als je betaalde abbo afloopt.
Niet waar. Al je gekochte games blijven van jou. Alleen die tijdelijk gratis games heb je alleen wanneer je betaald. :) https://support.google.com/stadia/answer/9338946?hl=nl#

Stadia hebben we geprobeerd en het werkt super! Geen vertraging en haarscherp beeld in 4K.
En geen geloei van een fan meer, dat is wel apart.

Over een paar jaar weten we niet beter. De console en dure game PC gaat de CD en DVD achterna.
Nu alleen nog wat meer games en die gratis versie.
pi_190301844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 18:40 schreef tudorme het volgende:

[..]

Over een paar jaar weten we niet beter. De console en dure game PC gaat de CD en DVD achterna.
Ik hoop het niet, maar op termijn denk ik het wel. Maar zeker niet binnen een paar jaar, daarvoor hebben wereldwijd nog altijd veel te weinig mensen beschikking over stabiel snel internet.
  vrijdag 6 december 2019 @ 22:09:01 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190304181
quote:

[..]

Niet waar. Al je gekochte games blijven van jou. Alleen die tijdelijk gratis games heb je alleen wanneer je betaald. :) https://support.google.com/stadia/answer/9338946?hl=nl#

Stadia hebben we geprobeerd en het werkt super! Geen vertraging en haarscherp beeld in 4K.
En geen geloei van een fan meer, dat is wel apart.

Ik lees daar niets over dat wanneer je games koopt waar je korting op krijgt ivm stadia pro abbo, je deze nog steeds kan spelen als dat abbo afloopt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190311512
quote:

[..]

Daar hoor ik wisselende verhalen over, ook vanuit Nederland. Daarnaast ben ik vooral benieuwd hoe dat zometeen gaat zijn met competitieve games waarbij vertragingen die nu misschien niet opgemerkt worden funest kunnen zijn.
Conscience do cost.
  dinsdag 17 december 2019 @ 18:25:51 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190499880
Notorious_Roy twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 18:25:07 Best indrukwekkend dat #GoogleStadia! Mijn Xbox 360-controller werd direct herkend in de game en ik kon direct aan de slag. Wel veel te duur nog dus na proefabo nog geen reden om te verlengen. https://t.co/MigacvLzES reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190552635
Gisteren binnengekomen en direct een paar potjes RDR2 gespeeld, dat ging echt smooth, zo nu en dan een framedrop maar echt minimaal (eens in de 10/15 minuten) O+

Ik geloof wel in dit concept, zeker als de internetsnelheden over de komende jaren verdubbeld worden zullen consoles en pc's steeds meer overbodig worden. Jammer dat het direct zo werd afgeschoten door jan en alleman.
blablablabla
  maandag 23 december 2019 @ 19:37:58 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190617156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:17 schreef Elan het volgende:
Gisteren binnengekomen en direct een paar potjes RDR2 gespeeld, dat ging echt smooth, zo nu en dan een framedrop maar echt minimaal (eens in de 10/15 minuten) O+

Ik geloof wel in dit concept, zeker als de internetsnelheden over de komende jaren verdubbeld worden zullen consoles en pc's steeds meer overbodig worden. Jammer dat het direct zo werd afgeschoten door jan en alleman.
Naja, het is ook nog niet heel tof. Games zijn kei duur bijvoorbeeld. Dat ze gratis Tomb Raider weggeven verandert daar niets aan.

Verder zijn er behoorlijk wat kinderziektes nog. Als je een buddy code krijgt moet je die in de app verzilveren, dat kan niet via de browser. De app werkt nog niet officieel op het meest gebruikte Android TV kastje (Shield TV). Beetje vreemd gewoon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 23 december 2019 @ 19:48:13 #233
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190617320
Ik vind het een beetje maf dat ze een beta (wat het nu is) opzetten als de daadwerkelijke launch. Wat mij betreft is de gratis versie pas de echte launch.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 23 december 2019 @ 19:53:28 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190617420
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het een beetje maf dat ze een beta (wat het nu is) opzetten als de daadwerkelijke launch. Wat mij betreft is de gratis versie pas de echte launch.
Maar er is niets gratis. Of is Pathé Thuis ook gratis?
  maandag 23 december 2019 @ 20:01:55 #235
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190617608
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar er is niets gratis. Of is Pathé Thuis ook gratis?
Gratis inschrijving.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')