zelf 1 gekocht?quote:Op maandag 25 november 2019 07:20 schreef Oscar. het volgende:
Geld is afgeschreven door Google![]()
Lets gooooo
Maar die games hou je niet als je ze koopt met korting en je abbo aflooptquote:
Ja, het is een console en ik wille álle consoles zelf hebbenquote:
Is het een consolequote:Op maandag 25 november 2019 12:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, het is een console en ik wille álle consoles zelf hebben
Wel waar. Als je je betaalde abo stop zet, loopt je gratis abo door.quote:Op maandag 25 november 2019 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar die games hou je niet als je ze koopt met korting en je abbo afloopt
Als je games koopt met korting van je betaalde abbo, dan behoudt je die games niet als je betaalde abbo afloopt.quote:Op maandag 25 november 2019 13:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wel waar. Als je je betaalde abo stop zet, loopt je gratis abo door.
ik zie het verschil niet.quote:Op maandag 25 november 2019 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is het een console
Of is het een streaming box
I stand Corrected, dat is wel slecht.quote:Op maandag 25 november 2019 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je games koopt met korting van je betaalde abbo, dan behoudt je die games niet als je betaalde abbo afloopt.
quote:
Mja ik mag aannemen dat ze dat nog wel gaan veranderen..quote:Op maandag 25 november 2019 15:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
I stand Corrected, dat is wel slecht.
Een "quick" look van 1 uur en 20 minuten met oeverloos geouwehoer. Wat een waanzinnig slecht filmpje. Waarom kijk je dit?quote:Op maandag 25 november 2019 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Na het zien van deze review van launch day.. zou niet weten waarom je dit zou kopen tenzij je geen andere console hebt
"It's not great"
Ah ik zie dat je niet bekend bent met de legende Jeff Gerstmann?quote:Op maandag 25 november 2019 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een "quick" look van 1 uur en 20 minuten met oeverloos geouwehoer. Wat een waanzinnig slecht filmpje. Waarom kijk je dit?
Omdat hij een echter gamer is natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een "quick" look van 1 uur en 20 minuten met oeverloos geouwehoer. Wat een waanzinnig slecht filmpje. Waarom kijk je dit?
Ik ben er inderdaad niet bekend mee, maar ieder z'n dingquote:Op maandag 25 november 2019 16:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je niet bekend bent met de legende Jeff Gerstmann?
En ook niet bekend met Giantbomb
Quick Look is gewoon het moniker wat zij hebben gebruikt toen ze de site opzette en van games filmpjes gingen maken, a 10/15 minuten.
Door de jaren heen is er veel veranderd, en is het redelijk normaal om een uitgebreide 'quick look' te doen van diverse producten.
Daarnaast is Jeff Gerstmann gewoon een toffe gast die al zoveel jaar meedraait in de industrie, hij heeft verstand van zaken, is grappig en weet interessante zaken te bespreken zonder de PR bullshit
quote:Op maandag 25 november 2019 16:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad niet bekend mee, maar ieder z'n ding.
ik stream 90% van mijn games al. Mijn Secundaire Xbox One staat in de meterkast naast mijn pc. Die beide streamen prima naar mijn Surface Pro.quote:Op maandag 25 november 2019 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet tussen een apparaat wat video streamed en een dedicated console/device?
Die gamen tochquote:Op maandag 25 november 2019 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat hij een echter gamer is natuurlijk.
Whut?quote:Op maandag 25 november 2019 18:36 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig, YouTube-filmpjes om duidelijk te maken wat iemand zijn mening is. Daar zit iedereen op te wachten op een forum.
ook vanuit een fysiek heel andere locatie en dus een stream die door allerlei externe factoren wordt beïnvloed?quote:Op maandag 25 november 2019 19:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik stream 90% van mijn games al. Mijn Secundaire Xbox One staat in de meterkast naast mijn pc. Die beide streamen prima naar mijn Surface Pro.
Ik kan niet wachten op project xCloud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |