Ik vrees dat je dan een andere hobby moet gaan zoeken. Tenzij je een baan kunt vinden bij Google.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:51 schreef Bombathome het volgende:
Ik kan deze hobby niet uitvoeren zonder er zelf ook een beetje beter van te worden
Ik vind dat een snelle conclusie en denk er liever wat langer en creatief over na. 'kan niet' is voor mij nooit echt het eindstation. Logische denkwijze heb je wel (niet mogelijk, dus niet mogelijk).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan een andere hobby moet gaan zoeken. Tenzij je een baan kunt vinden bij Google.
En jij denkt, dat jij de enige bent die nog niet out of de box is gaan denken? Het is iets wat je op vrijwillige basis doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:56 schreef Bombathome het volgende:
Ik vind jullie denkwijzen veel, veel te kort door de bocht. Denk out of the box!
Ik kan elke wijk in mijn woonplaats toch gewoon 2x per jaar doorlopen? Dus hoe bedoel je dat precies? Als iets een hobby is, steek je er nou eenmaal veel tijd in. Dus geen zorgen over het aantal vierkante km's. Alleen, als je er zelf niets aan overhoudt of niet beter van wordt, dan is er geen motivatie om dit elke zaterdag te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:56 schreef Fe2O3 het volgende:
Google guides doen het voor niks, dus mja.
Sowieso betwijfel ik of jij voor meer dan een paar vierkante km info vergaart, dus wat zou google of iemand anders daar dan helemaal voor over moeten hebben ?
Ik denk toch echt dat je dan een verkeerd beeld hebt over Google Maps. Hoe wil je een straat voorzien van info?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:57 schreef Bombathome het volgende:
Misschien kan ik wel goede informatie maken over een straat in een stad en wat daar bijvoorbeeld te vinden is in die straat. Of gewoon kijken naar wat Google suggestions aan zoekwoorden weergeeft en daar dan informatie over maken. En dan hopen dat Usage signals als ranking factor, voldoende zijn om er goed van te kunnen profiteren. Nu duik ik wel erg in de online terminologie.
Onwijs leuk, dit soort ideeen bedoelde ik dus.quote:Enige waar je nog op z'n minst geld mee zou kunnen verdienen, is het 360 graden fotograferen van bedrijfspanden, intern. Maar dan zit je echt aan bedrijfsmatig werk te denken.
Ik bedoel dat ik bijvoorbeeld zoveel mogelijk info publiceer over wat er op de [straatnaam] allemaal te vinden is aan winkels, kleine bedrijven, etc.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je dan een verkeerd beeld hebt over Google Maps. Hoe wil je een straat voorzien van info?
Is dit huiswerk oid? Hoe oud ben je eigenlijk ...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:03 schreef Bombathome het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik bijvoorbeeld zoveel mogelijk info publiceer over wat er op de [straatnaam] allemaal te vinden is aan winkels, kleine bedrijven, etc.
Perfectoooooo!!!! Uitstekend idee!! Relevante content op een populair platform delen waarop de optie bestaat om geld te verdienen. Misschien kan ik ook advertentieruimte verkopen aan lokale bedrijven die daartussen willen staan. Of gewoon de naam van het bedrijf in een aantal posts benoemen. Bedrijfjes promoten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:00 schreef Burdie het volgende:
Ligt er aan welke regio het is, maar je zou het bijvoorbeeld kunnen doortrekken naar Instagram en daar een soort city-guide account aanmaken. Daar kun je hotspots, nieuwtjes, places-to-be, nieuwe winkels etc. onder de aandacht brengen. En met Instagram kan je geld verdienen.
Ga naar een goede psychotherapeut en ga onderzoeken waarom jij zo nodig geld moet verdienen aan activiteiten die eigenlijk gewoon onder je hobby vallen. Het merendeel van de mensheid geeft (bakken met) geld uit aan hobby's om daar iets voor terug te krijgen: ontspanning, plezier en voldoening.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:56 schreef Bombathome het volgende:
Ik vind jullie denkwijzen veel, veel te kort door de bocht. Denk out of the box!
En sommige mensen maken van hun hobby hun werk, toch niet zo verkeerd gerecht gedacht?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:14 schreef Tengano het volgende:
Het merendeel van de mensheid geeft (bakken met) geld uit aan hobby's om daar iets voor terug te krijgen: ontspanning, plezier en voldoening.
Helemaal eens, het is geen verkeerde denkwijze om inkomsten te genereren met iets waar je passie ligt. Maar een hobby is meestal meer iets waar je lol in hebt, waar je blij van wordt, wat je iets brengt en wat voldoening geeft. Dat is het in eerste instantie. En het is ook vaak zo dat een hobby bijna iets verslavend is; waar je veel tijd in wilt steken of waar je naar verlangt om er mee bezig te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
En sommige mensen maken van hun hobby hun werk, toch niet zo verkeerd gerecht gedacht?
Hij koppelt de voldoening van zijn hobby aan het wel of niet aanwezig zijn van een beloning die van buiten hemzelf moet komen. Sterker nog, zonder die beloning van buiten af, wil hij eigenlijk dus minder vaak met zijn hobby bezig zijn of krijgt hij zelfs het gevoel dat hij zijn hobby niet meer kan beoefenen. Terwijl het kenmerkende van een hobby juist is dat je dat volledig autonoom kunt uitoefenen en je daarmee je eigen voldoening genereert.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:51 schreef Bombathome het volgende:
Ik kan deze hobby niet uitvoeren zonder er zelf ook een beetje beter van te worden, dat zou ik veel te zonde vinden van de tijd.
Als jij dat nou ff doet dan kan deze dicht Albert!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:56 schreef Bombathome het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |