Lekkerlekker!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef quickstepster het volgende:
Haha, geniet van je dokters Cinderella!
En inderdaad, erg lekker. Heb ook een witte chocola siroop gekregen. Verwenkoffie dus de komende tijd!
Klinkt interessant RokStarr!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef RokStarr het volgende:
Net voor het eerst figurant geweest bij een cbrn oefening. Was tof, wel bizar om te zien wat er bij zo'n casus (nu: bedrijfsongeval) moet gebeuren door de hulpdiensten
Interessant! Ik ben zelf bhv-er, dus weet een beetje wat erbij komt kijken, vooral vanaf de andere kant. Lijkt me leuk om te doen!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef RokStarr het volgende:
Net voor het eerst figurant geweest bij een cbrn oefening. Was tof, wel bizar om te zien wat er bij zo'n casus (nu: bedrijfsongeval) moet gebeuren door de hulpdiensten
Kattendame?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:50 schreef quickstepster het volgende:
Leuk Cinderella, weer een mijlpaal!ik ga straks ook als de kattendame is geweest
Leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh!
Vandaag mag zoonlief voor het eerst stemmen dus dat gaan werken dan maar gezellig samen doen!
Ken je haar al?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:50 schreef quickstepster het volgende:
Leuk Cinderella, weer een mijlpaal!ik ga straks ook als de kattendame is geweest
Aah leuk!quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:17 schreef quickstepster het volgende:
De kattenoppas die in mijn vakantie komt oppassen
Gaat weer snel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef Mo0nlight het volgende:
Het is weer woensdag, de helft van de week
I know.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niet? Vind het toch wel een plicht eigenlijk
Ja ieder voor zich natuurlijk ha ha, vooral zoonlief was er heel erg mee bezig nuquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know.
Heb sowieso pas 2x gestemd. Ben er ook totaal niet mee opgegroeid.
Yup, ze heeft vorig jaar ook al eens opgepast naar grote tevredenheid. Fijn mensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |