Kap eens met op de man spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je loopt te trollen, want anders ben je wel heel sneu, als je dit soort dingen echt gelooft
Het is jouw mening toch, die sneu is?quote:
MJ heeft (zeer waarschijnlijk) kinderen misbruikt. Daar kunnen mensen associaties bij krijgen. Ook als je met je kinderen in de supermarkt rondloopt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het is jouw mening toch, die sneu is?
Met de hoop erbij dat je loopt te trollen.
Geef eens een voorbeeld van zo'n associatie die mensen kunnen krijgen als een man met zijn kinderen in de supermarkt loopt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
MJ heeft (zeer waarschijnlijk) kinderen misbruikt. Daar kunnen mensen associaties bij krijgen. Ook als je met je kinderen in de supermarkt rondloopt.
Ja dit kan ik ook wel horen. Toen was hij zelf nog een kind. Zal ik het draaien? Misschien weet niet. Who’s loving you was natuurlijk geniaal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat MJ op stomme momenten die jongens toch wel sexueel heeft misbruikt. Maar.. Zeker kunnen we nooit zijn dus is het eigenlijk zeer stom om zulke uitspraken te doen. Ik denk het alleen wel. Hoezeer ik hem als artiest heb gewaaardeerd. Vreselijk wat er met die jongens is gebeurd als dat allemaal waar is. Ik blijf zijn muziek evengoed los van zijn prive zien. En zijn draaien natuurlijk. Wat kon die jongen zingen zeg jeetje.
Je zou aan kindermisbruik kunnen denken als je z'n muziek hoort. Dat is niet wat een concern als AH wil.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van zo'n associatie die mensen kunnen krijgen als een man met zijn kinderen in de supermarkt loopt.
Verlicht ons met een blik in het wondere brein van een robot.
"Oeh, een man met kinderen, zal wel een Pedo zijn."
"Oeh, ik hoor MJ, ik moet nog vaseline kopen voor thuis met mijn zoontje."
Micheal's stem was op latere leeftijd zeer onnatuurlijk. Ik heb laatst een heleboel Diana Ross and the Supremes geluisterd. De stem van Diana Ross ging van tienermeisje zo rond de jaren 60 naar donker zo rond einde jaren 70. En verdomd ik hoor een overeenkomst. Dat Micheal zijn stem kennelijk zo vebroog en zodat het leek op die van Diana. Waarom heeft ie dat gedaan vraag ik mij af.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja dit kan ik ook wel horen. Toen was hij zelf nog een kind. Zal ik het draaien? Misschien weet niet. Who’s loving you was natuurlijk geniaal.
Maar ik had ooit, in een ver verleden, zijn History album gekocht. Dat ga ik dus hoogstwaarschijnlijk niet meer luisteren.
Toen hij zijn Triller album uitbracht was hij al zo’n een andere MJ. En ja, Smooth Criminal was mijn favoriet. Hoe ironisch.
Ja anders. Soort van fijntjes en hoog, minder echte soul. Ik heb me dat ook weleens afgevraagd, hoe en wat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Micheal's stem was op latere leeftijd zeer onnatuurlijk. Ik heb laatst een heleboel Diana Ross and the Supremes geluisterd. De stem van Diana Ross ging van tienermeisje zo rond de jaren 60 naar donker zo rond einde jaren 70. En verdomd ik hoor een overeenkomst. Dat Micheal zijn stem kennelijk zo vebroog en zodat het leek op die van Diana. Waarom heeft ie dat gedaan vraag ik mij af.
Zijn laatste arts, zei van wel. Interview met ik denk CNN. Maar er was geen sprake van chemische castratie dmv pillen. Die arts orobeerde het verschil aaan Micheal uit te leggen. Dit maakt het nog veel ergerquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:48 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja anders. Soort van fijntjes en hoog, minder echte soul. Ik heb me dat ook weleens afgevraagd, hoe en wat.
Maar vraag me nou nog steeds af of hij een castrato was of niet?
Ik had in een eerder post al vermeld dat de meeste pedoseksuelen zelf in hun jeugd misbruikt zijn en kon mij daarom voorstellen dat dat bij MJ ook gebeurd was. Jouw post bevestigt mijn vermoeden dan ook. Die vader was sowieso geen lekkertje en een dwingelant.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:21 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hej, hebben jullie het al gehad over de misbruik van Latoya en Ruby door de vader van Micheal. Mischien zegt dit ook wel wat. Mischien is Micheal ook wel misbruikt en zag hij daarna niet zoveel verkeerds in sexuele contacten met jonge jongens?
Ik gis ook maar wat.
Dat lijken wel foto's uit zo'n thailand settingquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zou aan kindermisbruik kunnen denken als je z'n muziek hoort. Dat is niet wat een concern als AH wil.
Of moeten we zijn muziek de hele dag aanzetten en dan dit soort foto's ophangen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar als vader aan denkt terwijl je met je kind in de winkel loopt en er ook nog eens zo van geschokt raakt dat je 't niet aankan, dan spoor je niet helemaal. Dan moet je eens een paar ballen groeien, maar dat lijkt me niet het probleem van de rest van Nederland.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:36 schreef luxerobots het volgende:
Je zou aan kindermisbruik kunnen denken als je z'n muziek hoort. Dat is niet wat een concern als AH wil.
Uhm, Neu, had z'n ballen nog.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Zijn laatste arts, zei van wel. Interview met ik denk CNN. Maar er was geen sprake van chemische castratie dmv pillen. Die arts orobeerde het verschil aaan Micheal uit te leggen. Dit maakt het nog veel erger
Oh dus toch. Linkje?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Zijn laatste arts, zei van wel. Interview met ik denk CNN. Maar er was geen sprake van chemische castratie dmv pillen. Die arts orobeerde het verschil aaan Micheal uit te leggen. Dit maakt het nog veel erger
Dus niet. Staat nota bene in de post hierboven 😂quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh dus toch. Linkje?
Wanneer je tijd hebt, ga zo ook maar slapen.
Ja ik zit mobiel. Niet echt handig die documenten zo te bekijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dus niet. Staat nota bene in de post hierboven 😂
Wel apart dat jij zo gefascineerd bent in die castratiequote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:11 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja ik zit mobiel. Niet echt handig die documenten zo te bekijken.
In castrato’s. Geen castratie algemeen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel apart dat jij zo gefascineerd bent in die castratie
Ik vind het afschuwelijk. Net zoiets als besnijdenissen (verminkingen) bij mannen of vrouwen. Blijf met je poten van iemand af als ze daar geen toestemming voor gegeven hebben zeg. Bahquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
In castrato’s. Geen castratie algemeen eigenlijk
Dit heeft nog best een geschiedenis:quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Net zoiets als besnijdenissen (verminkingen) bij mannen of vrouwen. Blijf met je poten van iemand af als ze daar geen toestemming voor gegeven hebben zeg. Bah
Ik durf niet te klikkenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dit heeft nog best een geschiedenis:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Castrato
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Castraat
Meervoud is trouwens castrati
Jammer dat alle Google links verwijzen naar The Mirror.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 05:46 schreef quirina het volgende:
https://www.gva.be/cnt/ai(...)d-net-als-pedofielen
Dan blijft alles op zijn plek zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |