geen probleem hoor ik ben daarvan op de hoogtequote:Op donderdag 21 maart 2019 10:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het enige dat overeenkomt zijn de witte tanden, waarbij Paris waarschijnlijk van die witte schildjes over haar tanden heen heeft laten zetten. Dat zie je zo veel in Hollywood en bij bekendheden.
Vergelijk dan Michael Jackson van voor zijn plastische chirurgie, niemand wordt gebeuren met een versleuteld uiterlijk.
Ik zal je helpen herinneren hoe MJ er oorspronkelijk uitzag.
[ afbeelding ]
Michael Jackson ontkende dat, volgens hem waren zijn kinderen biologisch van hem.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:59 schreef SuperHartje het volgende:
Debbie heeft toch gezegd MJ niet de biologische vader is? Waar gaat dit over?
Nee, in zn laatste rechtzaak. Waar de rechter oordeelt dat er geen jury zal zijn die zijn zwetsverhalen zal geloven omdat hij zo ongeloofwaardig is. Is al meerdere keren voorbij gekomen, maar wil je schijnbaar niet horen/lezen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:26 schreef luxerobots het volgende:
Loog. Waarbij zijn eigen verklaring is dat hij nog niet uit de kast was als misbruikslachtoffer en dat het krijgen van een kind zijn wereld wat dat betreft heeft doen veranderen.
"Prima overeind", ok, jouw mening, dat kan...quote:Hij bleef prima overeind. Maar je kan het ook omdraaien, waarom wordt de familie van MJ niet harder aangepakt? Alsof zij erbij waren toen het vermeende misbruik plaatsvond.
wat grappig ze lijken daar heel erg op elkaar ,, dat is nogal ver verwijderd van jou statement dat de kinderen van michael jackson totaal niet op hun vader lijken luxerobots jammer zgequote:Op donderdag 21 maart 2019 11:00 schreef luxerobots het volgende:
In 5 minuten heb ik ook van Yoko Ono en John Lennon broer en zus gemaakt.
[ afbeelding ]
Nee, je kunt foto's shoppen en plakken totdat mensen op elkaar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:06 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
wat grappig ze lijken daar heel erg op elkaar ,, dat is nogal ver verwijderd van jou statement dat de kinderen van michael jackson totaal niet op hun vader lijken luxerobots jammer zge
Je logica is weer ver te zoeken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:43 schreef luxerobots het volgende:
Vergelijk dan Michael Jackson van voor zijn plastische chirurgie, niemand wordt gebeuren met een versleuteld uiterlijk.
Je reacties geven wel mooi aan wat een sneu figuur je bent. Geen millimeter toegeven. Nergens in verdiepen (stel je voor zeg: feiten, brrrr). Alleen je standaard riedeltje afdraaien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, je kunt foto's shoppen en plakken totdat mensen op elkaar.
Een applausje voor je.
Ah, ze heeft je gebeld?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:59 schreef SuperHartje het volgende:
Debbie heeft toch gezegd MJ niet de biologische vader is? Waar gaat dit over?
Doe geen moeite. luxerobots geeft nooit zijn/haar ongelijk toequote:Op donderdag 21 maart 2019 11:06 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
wat grappig ze lijken daar heel erg op elkaar ,, dat is nogal ver verwijderd van jou statement dat de kinderen van michael jackson totaal niet op hun vader lijken luxerobots jammer zge
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, ze heeft je gebeld?
Of stond het in de Party?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef SuperHartje het volgende:
Volgens mij is zij idd wel de moeder.
Deze link is beter denk ik.
https://www.google.nl/amp/s/m.huffpost.com/us/entry/222027/amp
18 maartquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Had beter naar mezelf moeten luisteren.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |