Gewoon zo'n maaltijd hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
lol heb je gekookt
Ik heb nog niks besteld maar ben hangry en moe en wil gewoon iets eten nu
Verrassendquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon zo'n maaltijd haha
Wat ga je bestellen
Jij begint met domme dingen zeggen !quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kun jij ooit ook wel iets nuttigs zeggen?
Hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks, bestellen duurt te lang, ben nu ei aan het bakken
Ze hebben ook niets gedaan met mijn input van de afgelopen 3 keer dus ze zoeken het maar uitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is dom om geen gebruik te maken van je stemrecht.
Dan doe je wat mij betreft niet meer mee in politieke discussies
Weer een linkse stemmer minderquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ze hebben ook niets gedaan met mijn inpunt van de afgelopen 3 keer dus ze zoeken het maar uit
Ik stem op jou hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ze hebben ook niets gedaan met mijn inpunt van de afgelopen 3 keer dus ze zoeken het maar uit
Dan moet je ook niet GL of D66 stemmen maar FvDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wie ben jijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet GL of D66 stemmen maar FvD
Ik ben iemand die FvD stemtquote:
Ken je dat nummerquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef Zosk het volgende:
Mijn laatste notes zijn weer geweldig, man man man
Wat heb jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef Zosk het volgende:
Mijn laatste notes zijn weer geweldig, man man man
Ja die ken ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ken je dat nummer
What is love
Baby dont hurt me
dont hurt me
no more
tuntuntunntuuutnnutnnntuntunttuntun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |