Skinny Hairy Asian bukkake.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet nog niet, hoopte hier tips te krijgen
Waarom willen ze die lessen laten vallen? Om hoeveel lessen per klas gaat het? Hoeveel examentraining krijgen ze daarna nog? Welk vak geef je ook alweer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind de schoolleiding het een goed idee om de lessen van mijn examenklas te laten uitvallen de laatste week maar verwacht wel dat ik ze les geef en ze een goed cijfer halen.
Zondequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
Ben voor het eerst niet triggered om te stemmen.
Sow hallo heyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maak er dan liever de kachel mee aan
Gelijk heb je meidquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:17 schreef Myrr het volgende:
Ik heb me er dit keer niet in verdiept en iedereen verandert toch de hele tijd zijn verhaal.![]()
Dan maar een stem voor de varkentjes.
Dan moet je Denk stemmen als je voor vieze varkens bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:17 schreef Myrr het volgende:
Ik heb me er dit keer niet in verdiept en iedereen verandert toch de hele tijd zijn verhaal.![]()
Dan maar een stem voor de varkentjes.
Kun jij ooit ook wel iets nuttigs zeggen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan moet je Denk stemmen als je voor vieze varkens bent.
Koekoekjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan moet je Denk stemmen als je voor vieze varkens bent.
Wat n niveauquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ONZ / [BREAKING] Marianne Thieme opgepakt
linken naar je eigen waardeloze topic, slik een vaatwastabletquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ONZ / [BREAKING] Marianne Thieme opgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |