Lijkt ook meer op schimmelkaas vind ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat klopt, niet elke kaas is genieten. Maar de meeste kaas wel
Dat is dan weer vies.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:20 schreef wadslak het volgende:
[..]
Lijkt ook meer op schimmelkaas vind ik.
Ik las belasting op beffen.quote:
Doe maar niet. Hef maar belasting op die lui in de 2e en 1e kamer of Sven Kramer.quote:
Belasting op beffen? Hoe gaan ze dat controleren dan? Ja mevrouw even een belasting controlequote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las belasting op beffen.![]()
Dan was het vast de schuld van merol
Allemaal stylen die ik niet luister dus daar kan ik je niet mee helpenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:20 schreef wadslak het volgende:
[..]
Even een goede house/techno/hardstyle mix of live set.
Dat maakt het werk van de belastinginspecteur wel interessantquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las belasting op beffen.![]()
Dan was het vast de schuld van merol
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:21 schreef wadslak het volgende:
[..]
Belasting op beffen? Hoe gaan ze dat controleren dan? Ja mevrouw even een belasting controle
Gewoon weer normaal bedrijven en hoogste inkomens gaan belasten a la een jaartje of 30 geleden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:21 schreef wadslak het volgende:
[..]
Doe maar niet. Hef maar belasting op die lui in de 2e en 1e kamer of Sven Kramer.
Eens, is ook geen echte kaas vind ik.quote:
Kwestie van natte vingerwerk denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat maakt het werk van de belastinginspecteur wel interessant
Dat zijn ook ambtenaren toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Rtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:22 schreef wadslak het volgende:
[..]
Eens, is ook geen echte kaas vind ik.
Ja en respectvol werk dan ook denk ik. Waar kan ik mij aanmelden? Even de luchtvochtigheid controleren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan zijn het tenminste echte kut ambtenarenquote:
Totdat je rondje langs t bejaardenhuis komtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ja en respectvol werk dan ook denk ik. Waar kan ik mij aanmelden? Even de luchtvochtigheid controleren.
Maakt niet uit, dan meld ik me gewoon ziek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Totdat je rondje langs t bejaardenhuis komt
Govverquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Totdat je rondje langs t bejaardenhuis komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |