Wat een schatje is het ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
lief he
Ik vind deze TT echt een oppepper van skysherrif
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te mollen in mijn post
Als ze mij betaald vrij geven zijn het mijn beste vriendenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Bedrijfsartsen zijn afgekeurde artsen
Sommige weten echt niet wat je hebt of hoe je je voelt
Daarom moet je ook op bezoek bij ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Geloof er helemaal niks vanquote:
dan nog...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daarom
[..]
Daarom moet je ook op bezoek bij ze.
Stiekem denk ik dat deze arts ook een Fok!ker is.......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat deze arts ook een Fok!ker is.......
Omdat diegene voor mij al 10 minuten weg was en mijn afspraak 10 minuten later was dan gepland.....20 minuten Fok!tijd!quote:
Man man man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat diegene voor mij al 10 minuten weg was en mijn afspraak 10 minuten later was dan gepland.....20 minuten Fok!tijd!
Plausible verklaringquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat diegene voor mij al 10 minuten weg was en mijn afspraak 10 minuten later was dan gepland.....20 minuten Fok!tijd!
Dat is alleen maar gunstigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja én hij wilde me zo snel mogelijk weer weghebben
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat deze arts ook een Fok!ker is.......
Klopt.......hoogstwaarschijnlijk kan het over drie weken wel met een telefoontje en dan gewoon in gesprek met de planningquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar gunstig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |