SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt juist een week te laat.quote:
mogen we dit keer heel blij mee zijn.quote:
knvb competitievervalsing 3 wedstrijden zo kort achter elkaar.quote:
afgelopen woensdag slepen we hem er ook gewoon uit. niet zo dramatisch doen zeg, verliezen van AZ kan gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:40 schreef Saekerhett het volgende:
Het jammere is dat er dit seizoen zo ongelooflijk veel verschil zit tussen een offday en een 'onday'.
PSV is veel stabieler. Veel minder hoge pieken, en veel minder lage dalen. En die kutwedstrijden van hun weet je gewoon dat ze hoe dan ook nog een overwinning of gelijkspelletje uit het vuur slepen in de laatste minuten. En daarmee word je kampioen.
Wat is hier dramatisch aan? Dit is precies de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
afgelopen woensdag slepen we hem er ook gewoon uit. niet zo dramatisch doen zeg, verliezen van AZ kan gebeuren hoor.
psv is inderdaad stabieler als in dat ze altijd een 6je spelen. ajax speelt of een 9 of een 4. zo gaat het toch al jaren.
quote:Kluivert: 'In dit Ajax wil iedereen spelen. En als je het mij vraagt, ik ook'
Justin Kluivert sluit een terugkeer naar Ajax niet per definitie uit. De aanvaller van AS Roma wil zijn droom om bij AS Roma te slagen echter niet direct opgeven.
Analist Youri Mulder stelde zondag aan tafel bij Rondo op Ziggo Sport dat Ajax de aanvaller direct moeten terughalen. Zou Kluivert dat willen? "Zo, daar vraag je me wat... Alle deuren staan open, maar ik ben wel naar Rome gekomen om te slagen. Ik ben niet zo van het opgeven", aldus Kluivert tegenover de NOS.
De buitenspeler erkent dat hij heeft genoten van het Ajax dat Real Madrid uitschakelde in de Champions League. "Super mooi, dat verdiende een staande ovatie", vindt Kluivert. "Maar ik wist dat zij dit konden. Dit Ajax, met deze kwaliteiten, dat is wereldtop."
Van 'spijt' wil Kluivert niet spreken, maar hij erkent dat het soms apart is om Ajax te zien. ""Soms denk ik: daar had ik ook kunnen staan. (...) In dit team wil iedereen wel spelen. En als je het mij vraagt, ik ook."
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 12:47:35BREAKING: Alfred #Schreuder na dit seizoen weg bij #AjaxLater meer info reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:49 schreef TheArt het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 12:47:35BREAKING: Alfred #Schreuder na dit seizoen weg bij #AjaxLater meer info reageer retweet
Hmm. Die is wel beter in de omgang met spelers dan Ten Hag dus zo'n type moet er wel weer bij komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:49 schreef TheArt het volgende:
Hennie Spijkerman staat al te popelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef BobW het volgende:
[..]
Hmm. Die is wel beter in de omgang met spelers dan Ten Hag dus zo'n type moet er wel weer bij komen.
Logisch, dus geen ruzie oidtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 12:53:32BREAK 2: #Schreuder nieuwe trainer @tsghoffenheim ... Assistent #Ajax tekent meerjarig contract bij club uit Bundesliga reageer retweet
Haha, nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inb4 Heitinga als assistent die het daarna mag overnemen.
Dan is daar niks dramatisch aan en sla je zelf de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
afgelopen woensdag slepen we hem er ook gewoon uit. niet zo dramatisch doen zeg, verliezen van AZ kan gebeuren hoor.
psv is inderdaad stabieler als in dat ze altijd een 6je spelen. ajax speelt of een 9 of een 4. zo gaat het toch al jaren.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 13:07:00Met ingang van komend seizoen ⤵️Alfred Schreuder -> TSG 1899 HoffenheimChristian Poulsen -> Assistent-trainer Ajax reageer retweet
Type Poulsenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 13:07:00Met ingang van komend seizoen ⤵️Alfred Schreuder -> TSG 1899 HoffenheimChristian Poulsen -> Assistent-trainer Ajax reageer retweet
Was dat niet die wedstrijd van die 2-3 met die sprint tussen Boerrigter en Pieters?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen die volgend seizoen weer Van Bommel een beuk kan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |