Ja, maar als links er zwaar aan hangt zwaait het ook overquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
CDA heeft ook een gigantische trek naar rechts gemaakt hoor.
Ik heb ooit GroenLinks gestemd toen ik nog in de wereld geloofdequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde mensen die links stemmen. Die mensen hebben geen flauw benul van de realiteit van vandaag
Ik heb ook wel wat problemen met sommige policies van ze die duidelijk vanwege een gelovige visie opgesteld zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar als links er zwaar aan hangt zwaait het ook over
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te gelovenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb ooit GroenLinks gestemd toen ik nog in de wereld geloofde
Misschien geeft jouw ene stem net het zetje naar rechts.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga niet na een dag hard buffelen in de rij staan om vervolgens te horen dat Nederland weer links heeft gestemd. Die moeite wil ik mijzelf liever besparen. Kijk wel vanaf de sofa hoe ons land naar de klote wordt geholpen
val toch van de wereld af, flaptostiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te geloven
Ik denk dat het sowieso niet tegen te houden is, uitstel van executiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te geloven
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker etenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien geeft jouw ene stem net het zetje naar rechts.
En anders, niet zeuren en die zure kut likken die je voorgeschoteld krijgt
Google eens naar zwaartekrachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
val toch van de wereld af, flaptosti
Pechtold vond ik ook maar matig, maar goed, het partijprogramma is wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stemde altijd D66 maar ik vind Rob Jetten geen geschikte peer.
Bizarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zomaar iemand. Ik bood hem in een advertentie aan en hij zei: hey is goed.
lekker eten dat straks alleen maar in een plasticfabriek wordt gemaakt als je niet een beetje aan het milieu doetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker eten
Ik weet niet zeker of jij de geschikte persoon bent om mij hierover advies te geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een verloren stem. Dan heb ik liever dat je niet stemt
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet tegen te houden is, uitstel van executie
waarom stem je dan op fvd als je zo duidelijk in wetenschap gelooft? of geloof je niet dat de opwarming van de aarde een hoax is?quote:
Mond, verwarde spraak en arm.quote:
GVquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Goudenvis het volgende:
Ik hou van @:wielrennerdt en @:plompzakker
Zal mij een rotzorg zijn waar het gemaakt wordt als het maar lekker smaakt. Met groente heb ik toch al niet zoveel dus die weilanden hoeven wij van mij allemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
lekker eten dat straks alleen maar in een plasticfabriek wordt gemaakt als je niet een beetje aan het milieu doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |