Dat is inderdaad links. Dat en natuurlijk de euro's pompen in het milieu terwijl alle kachels roken in de landen waar het er wel echt toedoetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijkbaar niet rechts genoeg dan.
Want wat men tegenwoordig onder links verstaat = haal alle vluchtelingen maar hier heen
Terwijl het in de grand scheme of things nog best meevalt. Maar we zijn het gewoon niet gewendquote:
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Elke dag weet je in mijn achting te dalen, dat is ook een kunst.
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SPquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Linkse partijen
Mensen die links de schuld geven van de problemen in dit land terwijl we al 17 jaar een rechts kabinet hebben
Rechts
VVD
FvD
PVV
DENK
Omdat VK toch niet gaat trouwenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komen
Tuurlijk. Je bent de eerste die ik op het lijstje zetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komen
Kan je net zo goed niet stemmen. Je moet fvd stemmen als je ook maar iets geeft om Nederlandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SP
Ik mis de tijd dat er nog een fatsoenlijk politiek midden was. Alles moet tegenwoordig of helemaal links, of helemaal rechts zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SP
Jouw kinderlijke fantasie is echt aan te prijzen en maakt je een pracht persoon vriendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit denk jij, weet je wat voor lekkerding hij is
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terwijl het in de grand scheme of things nog best meevalt. Maar we zijn het gewoon niet gewend
PlayStation wist niet dat jij een gamer was hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Remqo het volgende:
Morgen als de stembussen open gaan, ga ik stemmen op PS, op waterschappen blanco, omdat ik toch niet weet wat ze doen, behalve belasting vragen.
Klasse vriend. Partij van de PlayStation zijn bazenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
PlayStation wist niet dat jij een gamer was haha
Waarom niet? Ik ken hem persoonlijk goed en ik mag hem graag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je paasei
Je probeert te hard bij Flamarande.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
Ik hou van @:le_professeur en van @:flamarande
Hey Azpi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij negeert me te hard![]()
Net alsof ik niet besta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |