Ja, maar als links er zwaar aan hangt zwaait het ook overquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
CDA heeft ook een gigantische trek naar rechts gemaakt hoor.
Ik heb ooit GroenLinks gestemd toen ik nog in de wereld geloofdequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde mensen die links stemmen. Die mensen hebben geen flauw benul van de realiteit van vandaag
Ik heb ook wel wat problemen met sommige policies van ze die duidelijk vanwege een gelovige visie opgesteld zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar als links er zwaar aan hangt zwaait het ook over
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te gelovenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb ooit GroenLinks gestemd toen ik nog in de wereld geloofde
Misschien geeft jouw ene stem net het zetje naar rechts.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga niet na een dag hard buffelen in de rij staan om vervolgens te horen dat Nederland weer links heeft gestemd. Die moeite wil ik mijzelf liever besparen. Kijk wel vanaf de sofa hoe ons land naar de klote wordt geholpen
val toch van de wereld af, flaptostiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te geloven
Ik denk dat het sowieso niet tegen te houden is, uitstel van executiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te geloven
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker etenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien geeft jouw ene stem net het zetje naar rechts.
En anders, niet zeuren en die zure kut likken die je voorgeschoteld krijgt
Google eens naar zwaartekrachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
val toch van de wereld af, flaptosti
Pechtold vond ik ook maar matig, maar goed, het partijprogramma is wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stemde altijd D66 maar ik vind Rob Jetten geen geschikte peer.
Bizarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zomaar iemand. Ik bood hem in een advertentie aan en hij zei: hey is goed.
lekker eten dat straks alleen maar in een plasticfabriek wordt gemaakt als je niet een beetje aan het milieu doetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker eten
Ik weet niet zeker of jij de geschikte persoon bent om mij hierover advies te geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een verloren stem. Dan heb ik liever dat je niet stemt
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet tegen te houden is, uitstel van executie
waarom stem je dan op fvd als je zo duidelijk in wetenschap gelooft? of geloof je niet dat de opwarming van de aarde een hoax is?quote:
Mond, verwarde spraak en arm.quote:
GVquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Goudenvis het volgende:
Ik hou van @:wielrennerdt en @:plompzakker
Zal mij een rotzorg zijn waar het gemaakt wordt als het maar lekker smaakt. Met groente heb ik toch al niet zoveel dus die weilanden hoeven wij van mij allemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
lekker eten dat straks alleen maar in een plasticfabriek wordt gemaakt als je niet een beetje aan het milieu doet
Vanwaar deze gedachtegangquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of jij de geschikte persoon bent om mij hierover advies te geven.
Voordat dat gebeurt hebben we onszelf al uitgeroeid, met het huidige tempo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.
Beffen onder de douche was wel een goede ervaring, wel het zoet niet het zuurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker eten
Feit dat je niet iedere nacht tegen het plafond aan dondert lijkt mij reden genoeg om te geloven in de zwaartekracht, beste McGrathquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom stem je dan op fvd als je zo duidelijk in wetenschap gelooft? of geloof je niet dat de opwarming van de aarde een hoax is?
Mij niet gezien. Dan sta ik weer buiten de straal en leid ik alleen maar kou. Douchen doe je solo of anders beter helemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beffen onder de douche was wel een goede ervaring, wel het zoet niet het zuur
Dat kan prima samen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Dan sta ik weer buiten de straal en leid ik alleen maar kou. Douchen doe je solo of anders beter helemaal niet
geldklopperijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feit dat je niet iedere nacht tegen het plafond aan dondert lijkt mij reden genoeg om te geloven in de zwaartekracht, beste McGrath
Maar dat de opwarming geldklopperij is hoeft niemand aan te twijfelen.
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.
foutje van VKquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom heeft het openen van die Klaagkroeg er alleen maar toe geleid dat die Vogeltjesdansfanfare hier de boel komt vervuilen?
Maar ik roep dat ook altijd. Ik heb eerder vanochtend nog een pleidooi tegen de geboorte van het kind gehouden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij zegt dat je eens moet stoppen met voortplanten, lijkt me niet ideaal TARDIS.
Mja, dan kan je alle recente negatieve ontwikkelingen op dit forum wel in zijn schoenen schuiven.quote:
Kijk alleen eens in de koelkast hoeveel plastic er ligt, brood, een pakje boter, vleeswaren, kaas, groenten in een zakje, een pakje yoghurt..... zulke dingen kunnen ook anders verpakt wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.
grotendeels is het ook allemaal zijn schuldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja, dan kan je alle recente negatieve ontwikkelingen op dit forum wel in zijn schoenen schuiven.
harde woorden ditquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grotendeels is het ook allemaal zijn schuld
Ik.quote:
Ha Nootmans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Twijfelde tussen pvv en fvd maar toch maar fvd
Maar heb je daar een oplossing voor? is het niet beter te beginnen die gemakkelijker zijn op te lossen dan domme mensen die wel weer teveel kinderen nemen, dan het normale gezin met 2 kinderen. volgens mij heeft fvd ook geen oplossing voor domme mensenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is niet het enige harde op dit momentquote:
Het andere harde is je kloppend lid bij het denken aan een links kabinet zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet het enige harde op dit moment
Nee, de andere is de steen in zijn hand die hij door een raam met een FvD poster gaat gooienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het andere harde is je kloppend lid bij het denken aan een links kabinet zeker
Het verschil is, naarmate de welvaart toeneemt, neemt men minder kinderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar heb je daar een oplossing voor? is het niet beter te beginnen die gemakkelijker zijn op te lossen dan domme mensen die wel weer teveel kinderen nemen, dan het normale gezin met 2 kinderen. volgens mij heeft fvd ook geen oplossing voor domme mensen
welvaart als in de mensen zelf, niet als in de staat. en volgens mij is de mens onder dit rechtse kabinet niet veel welvarender geworden, op een kleine groep na dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verschil is, naarmate de welvaart toeneemt, neemt men minder kinderen.
Waarom, vroeger wierp een vrouw 12 kinderen en was blij dat er 3 volwassen werden, omdat de rest gewoon simpel dood ging. Net zoals dat ondervoede vogeltje in het nest die net het wormpje niet kan pakken
Of juist genocide voor het menselijk ras om daarna de planeet de komende 4 miljard jaar haar gang te laten gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon wereldwijde 1-kind-politirk jatoch
maar hoe moet het dan met de incest, die moet wel intact blijvenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Vriend, dat klinkt mij als muziek in de oren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of juist genocide voor het menselijk ras om daarna de planeet de komende 4 miljard jaar haar gang te laten gaan.
Je kunt toch tweedelijnsincest plegen door je nichtje te bezwangeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar hoe moet het dan met de incest, die moet wel intact blijven
als je geen broertjes en zusjes hebt heb je ook geen ooms en tantes en dus ook geen neefjes en nichtjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kunt toch tweedelijnsincest plegen door je nichtje te bezwangeren.
Zoals een groot FOK!ker eens schreef: 'niets mis met nichtjes palen'
en iedereen boven de 80 gewoon opruimenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Dang. Dat is een hele goeie. Dan toch lekker je moeder neuken ofzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je geen broertjes en zusjes hebt heb je ook geen ooms en tantes en dus ook geen neefjes en nichtjes
Ff de kwast over Auswitch heen en hij kan weer een paar rondjes meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of juist genocide voor het menselijk ras om daarna de planeet de komende 4 miljard jaar haar gang te laten gaan.
Kijk eens naar Japan, ook vol vergrijzing, en de gemiddelde Jap zit liever met een fictieve Lolita te spelen dan een vrouw. Toch kom je er moeilijk binnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
welvaart als in de mensen zelf, niet als in de staat. en volgens mij is de mens onder dit rechtse kabinet niet veel welvarender geworden, op een kleine groep na dan.
Tong80quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iedereen boven de 80 gewoon opruimen
stelletje autistenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Japan, ook vol vergrijzing, en de gemiddelde Jap zit liever met een fictieve Lolita te spelen dan een vrouw. Toch kom je er moeilijk binnen.
Hoe dan?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iedereen boven de 80 gewoon opruimen
Fictieve Lolita's kosten minder geld, zijn niet zuur en zijn er alleen als het je uitkomt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Japan, ook vol vergrijzing, en de gemiddelde Jap zit liever met een fictieve Lolita te spelen dan een vrouw. Toch kom je er moeilijk binnen.
Hoe dan?
En de app-aankopen dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fictieve Lolita's kosten minder geld, zijn niet zuur en zijn er alleen als het je uitkomt.
Ik snap ze wel
nee lekker de hele tijd heen en weer reizen is wat nederland nodig heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gewoon latten, dat is goedkoopst en minste onderhoud
Geef je nummer gewoon vrij, dan kunnen we allemaal bellenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Juist niet hè, dan moet je twee huizen verwarmen, dubbel aantal witgoed enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:16 schreef McGrath het volgende:
beetje 2 huishoudens runnen terwijl het er makkelijk 1 had kunnen zijn, ja dat latten is echt de toekomstdomme snol
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geef je nummer gewoon vrij, dan kunnen we allemaal bellen
niet zij persoonlijk, maar dat is beetje het hele punt van een latrelatie hé, dat je allebei je eigen huis hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?
ik zeg toch ook niet dat zij alles betaalt? het kan natuurlijk zijn dat hij in een doos onder een brug leeft, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk als je latten ideaal noemt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de app-aankopen dan?
Dan is een vriendin mss nog goedkoper
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de app-aankopen dan?
Dan is een vriendin mss nog goedkoper
Sow, koekoekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:16 schreef McGrath het volgende:
beetje 2 huishoudens runnen terwijl het er makkelijk 1 had kunnen zijn, ja dat latten is echt de toekomstdomme snol
Is goed Theo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Melk in de koffie,
Als je niet van koffie houdt, zuip dan wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |