Lijkt me logisch idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pak je die toch.
[..]
Jawel hoor. Ga maar een cheeseburger kopen, laat hem een week in de verpakking op het aanrecht staan en kijk maar eens hoe hij er dan aan toe is.

De smaak zal er niet op achteruit gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pak je die toch.
[..]
Jawel hoor. Ga maar een cheeseburger kopen, laat hem een week in de verpakking op het aanrecht staan en kijk maar eens hoe hij er dan aan toe is.

Er zal zelfs meer smaak en textuur aan komen. Lekkere schimmelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
De smaak zal er niet op achteruit gaan

quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal zelfs meer smaak en textuur aan komen. Lekkere schimmel

Hmm nooit geprobeerd met Parmezaanse kaas.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vers rundergehakt, goed gekruid!![]()
En verder een lekker broodje, beetje ui, beetje Parmezaanse kaas en verder een sausje naar keuze

Ik rasp er meestal wat grana padano over. Maar die kaas is overal lekker bijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hmm nooit geprobeerd met Parmezaanse kaas.

Toch maar eens proberen danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik rasp er meestal wat grana padano over. Maar die kaas is overal lekker bij

Heb een gedeelte van de tuin waar er wel honderden zitten dus niet altijd even gemakkelijk om ze te ontlopenquote:

Creepyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een gedeelte van de tuin waar er wel honderden zitten dus niet altijd even gemakkelijk om ze te ontlopen

Naam is groter dan het beestje zelf hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |