Maar dat is toch onder Gods begeleiding gebeurd?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Jouw Heilige God bestaat niet !!! Er is geen God we stammen af van de visjes in de zee
Waarom hebben we dan geen kieuwen?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Jouw Heilige God bestaat niet !!! Er is geen God we stammen af van de visjes in de zee
Nou, wel een beetje. Dit heerschap is 'gewoon' een losgeslagen randdebiel die zo nu en dan een gelegenheidsmoslim geweest lijkt te zijn. Overmatig drugs- en alcoholgebruik, geweldsincidenten, diefstal, etc.quote:
Onzin theorie.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geloof je gelooft het of niet en ik geloof het nietquote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef warp995 het volgende:
[..]
Maar dat is toch onder Gods begeleiding gebeurd?
Athena is vrouwelijk of mannelijk?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Onzin theorie.![]()
We zijn uit klei gemaakt door de Titaan Prometheus, daarna heeft Athena ons het leven ingeblazen.
Lekker betrouwbaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat van allah akbar roepen kwam van een getuige op TV
Open jij er ff een dan ?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef over_hedge het volgende:
Kan het God gezeur in een ander topic? Voegt weinig toe.
islam herkent zich in de minderwaardigheid naar vrouwen toe, democratie, westerse samenleving, en sexy uitziende vrouwen..quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, wel een beetje. Dit heerschap is 'gewoon' een losgeslagen randdebiel die zo nu en dan een gelegenheidsmoslim geweest lijkt te zijn. Overmatig drugs- en alcoholgebruik, geweldsincidenten, diefstal, etc.
Hoe kan je dat rijmen met de islam?
Aha, verstandelijke mensen bestaan ook. Goeie toevoeging aan mijn virtuele technocratie.quote:
Dat weet ik ook niet natuurlijk ik was er niet bij.quote:
Een godin. Vrouwelijk.quote:
Filosofie & Levensbeschouwing veel plezierquote:
Dan mag deze mij leven ingeblazen hebben mits dat ze de juiste ventiel gevonden heeft, al vraag ik mij af hoe bij de vrouw ingeblazen, of zou deze toch uit een rib van een man zijn gemaakt?quote:
De gemiddelde moslim is echt niet zo vroom als het beeld dat altijd van ze wordt geschetst. Zeg voor de gein maar eens tegen een Turk dat raki eigenlijk maar een goedkoop aftreksel is van ouzo. Of kijk naar de consumptie van 'verboden' varkensvlees in Indonesië.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, wel een beetje. Dit heerschap is 'gewoon' een losgeslagen randdebiel die zo nu en dan een gelegenheidsmoslim geweest lijkt te zijn. Overmatig drugs- en alcoholgebruik, geweldsincidenten, diefstal, etc.
Hoe kan je dat rijmen met de islam?
Het lijkt er op dat er nu 3 daders zijn en men sluit nu een mogelijke eerwraak uitquote:Op maandag 18 maart 2019 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde moslim is echt niet zo vroom als het beeld dat altijd van ze wordt geschetst. Zeg voor de gein maar eens tegen een Turk dat raki eigenlijk maar een goedkoop aftreksel is van ouzo. Of kijk naar de consumptie van 'verboden' varkensvlees in Indonesië.
Maar in dit geval laat ik nog even in het midden of en hoe het wat met religie te maken heeft totdat er wat meer feiten bekend zijn over het motief.
Inderdaad. KoMt DoOr InTeGrItEiTsBeLeIdquote:
Je kan nu de aflevering van Nieuwsuur terug kijken. Daarin zegt ook niemand iets over eerwraak.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:44 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat er nu 3 daders zijn en men sluit nu een mogelijke eerwraak uit
Nee man ! De daders van deze schiet partij zijn walgelijkquote:
Waar lees je dat een eerwraak is uitgesloten?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:44 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat er nu 3 daders zijn en men sluit nu een mogelijke eerwraak uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |