Mooiquote:
Zou wel een IT project willen doen daar. Eerst inschatten dat het 12 miljoen gaat kosten; daarna de daadwerkelijk kosten op laten lopen tot 30 miljoen en iets opleveren dat niet werktquote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij de overheid is het "oh ja, werkte toch niet helemaal zoals we gedacht hadden" en weer x honderd miljoen door het putje.
MCH doet dit soort projecten.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel een IT project willen doen daar. Eerst inschatten dat het 12 miljoen gaat kosten; daarna de daadwerkelijk kosten op laten lopen tot 30 miljoen en iets opleveren dat niet werkt
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beterquote:
Hoe is het met jou dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beter
Zulke saaie gasten zijn dat maar wel een paar fijne tunes.quote:
Moeten jullie als belastingbetaler toch weer ophoestenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beter
Weet ik ook weer waar mijn zuurverdiende centen naartoe gaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Moeten jullie als belastingbetaler toch weer ophoesten
Rustig maar, ik lig alquote:Op maandag 18 maart 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?
Moet je niet al slapen?
Ik duik er ook eens in. Morgen lekker weer trainen, heb nu de smaak te pakken.quote:
Hier vriest het nog. Teringkoud. Stonden nog wat verslaggevers bij het 24 Oktoberplein te verkleumen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen, brrrr we hebben nachtvorst gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |