abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206909251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:14 schreef Questular het volgende:
Als band doe je toch eerst even onderzoek naar geschikte locaties?
Veel plaatsen = veel moneyz. Het is nou ook niet zo dat Metallica geen commerciële band te noemen is.
I want to believe...
  vrijdag 2 december 2022 @ 15:00:19 #202
46794 Berkery
Fat bastard
pi_206909512
Ik vraag me ook af of Metallica daar veel over te zeggen heeft, en qua grote stadions heb je in NL niet veel keuze, en zo'n setup met rond podium werkt niet in bijvoorbeeld het Goffertpark.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 december 2022 @ 16:55:19 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206911080
Denk dat Metallica daar weinig invloed op heeft. Natuurlijk kunnen ze zeggen we willen niet in de Arena spelen, maar daar blijft het dan hooguit bij.
  vrijdag 2 december 2022 @ 17:38:22 #204
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206911557
Maar dat bij Mojo er dan ook helemaal niemand bedenkt dat het op koningsdag ook allemaal niet zo handig is 8)7
  vrijdag 2 december 2022 @ 19:26:56 #205
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_206913159
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
Maar dat bij Mojo er dan ook helemaal niemand bedenkt dat het op koningsdag ook allemaal niet zo handig is 8)7
Maar Armin van Buuren mag wel een Kingsday party geven?
Iedereen is vrij, volgens mij een prima dag voor een concert. Zat mensen die Koningsdag niet bijzonder vinden
  vrijdag 2 december 2022 @ 19:28:42 #206
10863 AgeEll
pi_206913176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:42 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Als het inderdaad 'in the round' is, kun je het waarschijnlijk redelijk tot goed zien. Qua geluid was het vorige keer variërend van ontzettend ontzettend ontzettend slecht (1e voorprogramma), ietsje minder ontzettend slecht (2e voorprogramma) en ontzettend slecht (Metallica). Ik was echt teleurgesteld in het geluid in de ArenA en heb besloten nooit meer naar een concert daar te gaan, ongeacht welke band en hoe graag ik ze ook wil zien.
Zeker op een zitplaats (die ik vorige keer ook had) is voor mij geluidskwaliteit belangrijk. Op de vloer is de ervaring anders en zit je toch anders in de vibe.
Je hebt t over bijna 20 jaar terug. Geluid is echt wel vooruit gegaan de afgelopen jaren
pi_206919393
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:28 schreef AgeEll het volgende:

[..]
Je hebt t over bijna 20 jaar terug. Geluid is echt wel vooruit gegaan de afgelopen jaren
het was 2018/2019, (uit m'n hoofd) dus dat is zeker geen bijna 20 jaar terug.
En akoestiek van het gebouw, blijft akoestiek van het gebouw. En dat is gewoon ronduit kut in de ArenA.
I want to believe...
  maandag 5 december 2022 @ 22:16:35 #208
10863 AgeEll
pi_206960561
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 08:00 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
het was 2018/2019, (uit m'n hoofd) dus dat is zeker geen bijna 20 jaar terug.
En akoestiek van het gebouw, blijft akoestiek van het gebouw. En dat is gewoon ronduit kut in de ArenA.
Excuus, ze stonden daar ook in 2018 ja.
Ik was die vergeten. De keer daarvoor in de Arena was in 2004
pi_206964445
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 22:16 schreef AgeEll het volgende:

[..]
Excuus, ze stonden daar ook in 2018 ja.
Ik was die vergeten. De keer daarvoor in de Arena was in 2004
Zijn ze daartussen ook niet nog een keer in de ZiggoDome geweest?
I want to believe...
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:20:17 #210
10863 AgeEll
pi_206964750
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:54 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Zijn ze daartussen ook niet nog een keer in de ZiggoDome geweest?
Ja en 1 of 2x Pinkpop.
pi_207523771
Kick.

Vanaf volgende week gaan de dagtickets in de verkoop. Zit zelf te denken aan de 29e.
Ja, Arena is kut, maar met staanplaatsen valt dat nog wel mee.
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:28:16 #212
10863 AgeEll
pi_207524114
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:58 schreef Bronson het volgende:
Kick.

Vanaf volgende week gaan de dagtickets in de verkoop. Zit zelf te denken aan de 29e.
Ja, Arena is kut, maar met staanplaatsen valt dat nog wel mee.
Staanplaatsen zijn volgens mij op.
Zijn voor 2 dagen niet meer beschikbaar. Weet niet of ze een deel bewaren voor de dagverkoop
pi_207524141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:28 schreef AgeEll het volgende:

[..]
Staanplaatsen zijn volgens mij op.
Zijn voor 2 dagen niet meer beschikbaar. Weet niet of ze een deel bewaren voor de dagverkoop
Oh ja, dat is een optie waar ik nog geen rekening mee hield. Maar mochten die op zijn, dan houdt het op.
pi_207581694
2 staanplaatsen voor de 29e in de pocket. *O*
  vrijdag 20 januari 2023 @ 18:39:00 #215
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207643266

Man man man. :') Wat een kutnummer, echt niet normaal meer. Ik vind Lux Aeterna prima, dan is dit wel weer een deceptie.
pi_207644617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 18:39 schreef Repentless het volgende:

Man man man. :') Wat een kutnummer, echt niet normaal meer. Ik vind Lux Aeterna prima, dan is dit wel weer een deceptie.
Ben ik gelukkig niet de enige. Wat een waardeloze bagger.

Als dit het niveau van de volgende plaat is wil ik hem niet eens als onderzetter.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 23:01:49 #217
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207648214
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:52 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Als dit het niveau van de volgende plaat is wil ik hem niet eens als onderzetter.
Ik ben ervan overtuigd dat je verre van de enige bent. Dit nummer is echt absurd slecht. Uiteraard is het cliché "smaken verschillen" ook hier van toepassing en kunnen bands met een lange carrière nooit alleen maar goede nummers uitbrengen. Maar dit is echt nietszeggende, voortkabbelende meuk die elke random band zou kunnen maken.

Als dit de tweede uitgebrachte single is van een te verwachten album, een 'teaser', doet dat vermoeden dat ze dit zelf als het sterkere materiaal beschouwen. Dat belooft weinig goeds voor de rest. :{ Maar dat is een aanname, wellicht dat ze alles geleidelijk aan uitbrengen, in willekeurige volgorde. Met de release van Hardwired brachten ze binnen een paar uur videoclips uit voor elk nummer op de plaat. Wellicht is dit weer een andere promostrategie.
pi_207651535
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:52 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Hey, ik vind het een lekker nummer van Bon Jovi... Beetje vreemd dat ze het gepost hebben op het verkeerde kanaal op YT, maar goed.

:') jezus wat slecht... Beetje niveau Lulu :')
pi_207653339
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 18:39 schreef Repentless het volgende:

Gaat echt alle kanten op, maar helaas telkens niet de goede kant :')
De enige echte.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 23:57:07 #220
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207664965
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 10:20 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Hey, ik vind het een lekker nummer van Bon Jovi... Beetje vreemd dat ze het gepost hebben op het verkeerde kanaal op YT, maar goed.

:') jezus wat slecht... Beetje niveau Lulu :')
Als ik een beetje door die comments lees op YouTube, word ik er soms echt niet goed van. Allerlei mensen die weer superlatieven tekort komen om aan te geven hoe geweldig dit is. Ik kan dat echt niet meer serieus nemen. Dit is gewoon een heel middelmatig, nietszeggend nummer dat door legio willekeurige bands gemaakt zou kunnen worden.

Wanneer dit inderdaad zo'n willekeurige band was, zouden die mensen het direct ook weer vergeten. Maar zodra het stickertje Metallica erop zit, is het opeens een geniaal meesterwerk. Ronduit lachwekkend.

Natuurlijk is het op zichzelf geen slecht nummer, als je puur technisch naar de song kijkt. Goed uitgevoerd, goed gespeeld, goed opgenomen. Daarin zit het hem dus niet. Maar aangezien zij zulk uniek, baanbrekend en legendarisch werk hebben voortgebracht, wil/hoop je juist dat zij nummers maken zoals geen enkele andere band. Dat zit hem niet in het speltechnische aspect of allerlei hoogstandjes (want dat kunnen zoveel bands/mensen), maar in het neerzetten van een unieke sound en gevoel.

In die zin is het dus vrijwel exact het tegenovergestelde van bovengenoemde mensen: dit nummer is niet zo ontzettend goed omdat het van Metallica is, maar juist daarom zo hemeltergend slecht.
  zondag 22 januari 2023 @ 00:00:40 #221
80382 manny
30 is best veel
pi_207665029
Je kan ze moeilijk weer onbezonnen 20 jarige alcoholisten maken die plankgas een nieuwe plaat gaan maken.

Dit zijn vaders / opa miljonairs die wortelsap drinken en een fitness schema hebben, en dat helpt in dit genre niet echt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 22 januari 2023 @ 03:43:56 #222
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207666345
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:00 schreef manny het volgende:
Je kan ze moeilijk weer onbezonnen 20 jarige alcoholisten maken die plankgas een nieuwe plaat gaan maken.

Dit zijn vaders / opa miljonairs die wortelsap drinken en een fitness schema hebben, en dat helpt in dit genre niet echt.
Dit verhaal hoor je inmiddels ook al meer dan 20 jaar. Al sinds hun 40e worden zaken als leeftijd en hun persoonlijke situatie genoemd om aan te geven dat je niet meer kunt verwachten dat ze een plaat maken zoals in hun beginjaren.

Inmiddels zijn veel metalbands van de generatie erna de 40 al ruim gepasseerd, vaak de 50 al, en die kunnen nog steeds op volle snelheid nummers schrijven en spelen die niet onderdoen voor hun eerdere werk. Dus dat is wat mij betreft totaal geen argument.

Maar het gaat niet om snelheid, dat je altijd hetzelfde moet blijven maken of niet iets anders 'mag' proberen. Het gaat er voornamelijk om dat je iets uitbrengt waar totaal niks kenmerkends meer van jezelf in zit en door talloze bands gemaakt zou kunnen worden, waarbij het net zo inwisselbaar zou zijn als nu.

Zoals eerder gezegd hier: Lux Aeterna vind ik gewoon een tof nummer. Is ook geen moeilijke snelle song of vergelijkbaar met hun oude werk, maar wel iets dat verfrissend klinkt en wat mij betreft alleen door Metallica zo neergezet kan worden. Als de tweede single dan zo'n slappe eenheidsworst is, is dat enigszins een deceptie.
pi_207666694
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:00 schreef manny het volgende:

Ja, maar ze hebben als papa's en opa's ook Hardwired gemaakt. Die's wél goed.
  zondag 22 januari 2023 @ 10:07:24 #224
80382 manny
30 is best veel
pi_207667514
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 03:43 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dit verhaal hoor je inmiddels ook al meer dan 20 jaar. Al sinds hun 40e worden zaken als leeftijd en hun persoonlijke situatie genoemd om aan te geven dat je niet meer kunt verwachten dat ze een plaat maken zoals in hun beginjaren.

Inmiddels zijn veel metalbands van de generatie erna de 40 al ruim gepasseerd, vaak de 50 al, en die kunnen nog steeds op volle snelheid nummers schrijven en spelen die niet onderdoen voor hun eerdere werk. Dus dat is wat mij betreft totaal geen argument.

Maar het gaat niet om snelheid, dat je altijd hetzelfde moet blijven maken of niet iets anders 'mag' proberen. Het gaat er voornamelijk om dat je iets uitbrengt waar totaal niks kenmerkends meer van jezelf in zit en door talloze bands gemaakt zou kunnen worden, waarbij het net zo inwisselbaar zou zijn als nu.

Zoals eerder gezegd hier: Lux Aeterna vind ik gewoon een tof nummer. Is ook geen moeilijke snelle song of vergelijkbaar met hun oude werk, maar wel iets dat verfrissend klinkt en wat mij betreft alleen door Metallica zo neergezet kan worden. Als de tweede single dan zo'n slappe eenheidsworst is, is dat enigszins een deceptie.
Dat klint als iemand die er veel meer van weet dan ik er van weet. Maar voor de goede orde: noem eens een voorbeeld van 50 plussers die er nog een dijk van een metal plaat uit rammen die je echt kan vergelijken met het niveau van dezelfde band toen ze pak em beet 20 waren ?

Dan heb ik meteen wat luistertips ;)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207669729
Oeh ik durf het hier bijna niet meer te zeggen, maar ik vind Screaming Suicide heeriljk. Vooral het laatste stuk. En ik houd toch echt niet van Bon Jovi of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')