quote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
oh mijn hartje behoort maar tot een hoor
https://www.utopiatvshow.(...)acht-elkaar-gezoend/quote:Op maandag 18 maart 2019 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik val op echte kerels and believe me, he is.
Zo jammer dat Jessie zelf buiten schot blijft!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar Jessie offert zich eigenlijk op om Shel de kijkers te laten zien wat ze kan. Klantjus tgekkuh.
Geen dank, wist niet of je zelf opent. Dus ik was een beetje brutaal.quote:
Nog nooit gedaan. Was even totale paniekquote:Op maandag 18 maart 2019 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen dank, wist niet of je zelf opent. Dus ik was een beetje brutaal.
En dan ben je ineens minder man?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
https://www.utopiatvshow.(...)acht-elkaar-gezoend/
Hoe ouderwets. Je controleert gewoon of de dingen die je wil ook passen, verder gaat het niet, sorryquote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meestal controleer je dan je bestelling aan de hand van een pakbon.
O M G !!!!!!quote:
Nou dat!quote:
Dat is dan ook van een heel ander kaliber. Kunnen niet een in één zin genoemd worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ivan kan ik mij helemaal in vinden maar Jessie leuk vinden
Hell no!!!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik val op echte kerels and believe me, he is.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meestal controleer je dan je bestelling aan de hand van een pakbon.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:34 schreef franka het volgende:
[..]
Hoe ouderwets. Je controleert gewoon of de dingen die je wil ook passen, verder gaat het niet, sorry
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O M G !!!!!!
[..]
Nou dat!
[..]
Dat is dan ook van een heel ander kaliber. Kunnen niet een in één zin genoemd worden.
[..]
Hell no!!!
...quote:Op maandag 18 maart 2019 20:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
https://www.utopiatvshow.(...)acht-elkaar-gezoend/
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:34 schreef franka het volgende:
[..]
Hoe ouderwets. Je controleert gewoon of de dingen die je wil ook passen, verder gaat het niet, sorry
Voor mij wel. Ik val in een andere categorie. Je mag hem hebben.quote:
Dat wordt lachen als Merel bij haar zou intrekken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Want Tim, Lotus en Mike hebben al hun kleding achtergelaten bij Tranny, daarom heeft ze zo weinig ruimte.
Die weet van gekkigheid niet wat ze moet verzinnen om er maar alleen te blijven liggen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny mist nu dingen van buiten, zoals een drankje doen.
Ze ging toch zogenaamd nooit uit?
En je zuipt daar toch ook elke dag?
Toch wel lief dat hij haar een beetje probeert op te beurenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Al die tips van Greet, die zelf geen fuck doet.
Joh.
Hoeft hij niet te doen. Hij slijmt. Hij heeft eerst haar vriendje eruit gestemd en nu buddy buddy spelen. Oprotten met die smeerlap. Zou hij mij niet hoeven verkopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Toch wel lief dat hij haar een beetje probeert op te beuren
Moeilijk, moeilijk. Brandon denkt nu dat hij zijn stem heeft afgekocht met zijn donatie.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef rowan634 het volgende:
ik haat dat gebazel van gerrit
goed, ik denk dat ik brandon nu even laat gaan
dit keer krijgt gerrit de publieksstem
En vroeg opstaan, slijmen en bitchen naar anderen.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk. Brandon denkt nu dat hij zijn stem heeft afgekocht met zijn donatie.
Hiske staat ook hoog op mijn lijstje.
ach weet je, brandon is al sneu en vriendloos daarquote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk. Brandon denkt nu dat hij zijn stem heeft afgekocht met zijn donatie.
Hiske staat ook hoog op mijn lijstje.
Is ook weer zo. Ok pedante lul Gerrit staat met Hiske op stip nu.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ach weet je, brandon is al sneu en vriendloos daar
liever dat die dikzak m een keer krijgt
Hij is getransformeerd naar een blonde GOD.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is getransformeerd naar een blonde GOD.waarom ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is getransformeerd naar een blonde GOD.jawel hij wordt zilverrrrrrwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
Reclame voor Sjel, vrees ik.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
Rond de 45? Fuck off zeg. Als ze hem eind vijftig schatten mag ie in z'n handjes knijpen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
Rond de 45? Fuck off zeg. Als ze hem eind vijftig schatten mag ie in z'n handjes knijpen.
Ja! Ook door die neus.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Crabapple het volgende:
Erland Galjaard, daar lijkt Jessie nu op.
Nou dat was het dan al.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Het zou Jessie sieren als hij eens niet met zichzelf bezig zou zijn en Shelley zou bedanken voor deze ellende.
Daar leek ie sowieso al op.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Crabapple het volgende:
Erland Galjaard, daar lijkt Jessie nu op.
Beter da dat gele/ oranje van eerder.quote:
Ik vind hem nog leuker nuquote:Op maandag 18 maart 2019 21:05 schreef Mjelleke het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar het misstaat Jessie niet.
Dat roep ik ook al dagen/ weken.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:06 schreef rowan634 het volgende:
jessie met je nieuwe look moet je losers als ger links laten liggen
ik word agressief van die rode jas met dat lelijke nepbontquote:Op maandag 18 maart 2019 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al dagen/ weken.
Die lippen/die enge tanden/ die vieze enge handen/ halve schedel/ en alles wat hij uitkraamt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik word agressief van die rode jas met dat lelijke nepbont
Dat grijze is beter dan dat blonde/gele. Maakt hem een ouwe patser Dit model staat hem wel beter, minder dikke kop.quote:
Nog even en je gaat ook voor de bijl.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat grijze is beter dan dat blonde/gele. Maakt hem een ouwe patser Dit model staat hem wel beter, minder dikke kop.
Dan had hij beter zichzelf kunnen blijven (op de foto dan), als ik die twee foto's vergelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:05 schreef Mjelleke het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar het misstaat Jessie niet.
Hahaha, echt niet. Ik weet wat ik wil of wat ik sexy vind en dat zal noooooit Jessie zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog even en je gaat ook voor de bijl.
Misschien gaat ze bij mannetje slapen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom staat dat mokkel zich op te maken als ze zo weer naar bed gaat? Wat een aanwinst![]()
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ze extensions heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom staat dat mokkel zich op te maken als ze zo weer naar bed gaat? Wat een aanwinst![]()
[ afbeelding ]
En dan ga je eerst een lading plamuur op je hoofd smeren?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien gaat ze bij mannetje slapen.
Ze was ook aan het smeren en poederen en met eyeliner en lipliner aan het kalkenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze extensions heeft.
Oja, heel alternatief met make-up op je smoel slapen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien gaat ze bij mannetje slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Dat had ik al gezien.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze was ook aan het smeren en poederen en met eyeliner en lipliner aan het kalken
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oja, heel alternatief met make-up op je smoel slapen.Ojee, ik denk dat ik dat niet wil weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mutsen zijn het.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Waarschijnlijk alleen omdat ze vol gekliederd zijn en gaten overal hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ojee, ik denk dat ik dat niet wil weten.
Ik snap nou ineens de uitdrukking: Onder de plak zitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze was ook aan het smeren en poederen en met eyeliner en lipliner aan het kalken
Wel leuk voor Shelley, misschien trekt het ook weer wat klantjesquote:Op maandag 18 maart 2019 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Moet je Christel horen 'Shelly is gewoon goed, klaar". Heb andere dingen gehoord toen Brenda wer nog was. Bah bah!
Als dat zo is, is het heel goed gedaan. Ben steeds aan het kijke of ik het kan zien, maar tegenwoordig zijn ze er zo bedreven in. Voorlopig hou ik het er maar op dat het haar eigen haar is, maar het is wel een bos.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze extensions heeft.
Misschien wel, maar dan moeten de mensen wel een hele dag voor uittrekken.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wel leuk voor Shelley, misschien trekt het ook weer wat klantjes
En dan raar opkijken dat ze puisten krijgenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap nou ineens de uitdrukking: Onder de plak zitten.![]()
Als Dylan daaronder terecht komt moeten ze hem morgenochtend eronder wegbikken.
Ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan raar opkijken dat ze puisten krijgen
O, op die fiets. Ben benieuwd of we het ooit te zien krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen omdat ze vol gekliederd zijn en gaten overal hebben.
Kassa 🤑!quote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan moeten de mensen wel een hele dag voor uittrekken.
Misschien gaat hij nog naar ultra instinct als de vlinder door de poort komt lopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij ging van supersaiyan naar supersaiyan god (silver edition)
Ze doen wel meer rare dingen daar. Kan niet bedenken waarom ze dat doet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan ga je eerst een lading plamuur op je hoofd smeren?
Ik ook nietquote:Op maandag 18 maart 2019 21:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze doen wel meer rare dingen daar. Kan niet bedenken waarom ze dat doet.
ultra instinct was het jaquote:Op maandag 18 maart 2019 21:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien gaat hij nog naar ultra instinct als de vlinder door de poort komt lopen.
Al behoorlijk lang twee streams op haar, nieuwe streamlock?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze zit maar aan dat haar. Dat is niet echt.
heb je dat mokkel de hele dag achter je aanquote:Op maandag 18 maart 2019 21:26 schreef mazaru het volgende:
Complete zuurstofverspilling
[ afbeelding ]
Ze vangen haar toch liefdevol op?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je dat mokkel de hele dag achter je aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je IQ daalt rap met dat kind in je buurt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat een trieste figuren. Wat doen ze daar? Die doen echt helemaal niets.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je dat mokkel de hele dag achter je aan
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vangen haar toch liefdevol op?vreselijk, wat een miscast weer : jens, myl,dil,kee, fran,merel,erik,brandonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je IQ daalt rap met dat kind in je buurt.
ach de hele bende is niks
De stotterende sukkelquote:Op maandag 18 maart 2019 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brandon komt verhaal halen over de slaapplek.
slaapplekscript 20193910230911quote:Op maandag 18 maart 2019 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als het maar wel gebeurtquote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Dylan: Het is ook niet dat wij een plek toe-eisen
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahahaha Merel heeft ze Kleffie en Beffie nummer 2 genoemd
Mens is net zo kansloos als die Mylene........Je hebt er niets aan en brengt niets extra's.......quote:Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat aan.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef mazaru het volgende:
Brandon: Moggochtd heikokal..klootzakken
Mawakan gbrren? Kn nts gebrn.. Kist pakken..hahaha lamarjejidekek....Als ik duilijkwl maak dn makik duilik... Ganieburren vinkegniekunn
Het staat hem goed vind ik.........quote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef sjampoeh het volgende:
OHH jessie heeft t nu grijs ??![]()
![]()
wat een droeftoeter
r u kidding me ?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het staat hem goed vind ik.........
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het staat hem goed vind ik.........
Helder toch, geen woord aan gelogen.......quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef mazaru het volgende:
Mawakan gbrren? Kn nts gebrn.. Kist pakken..hahaha lamarjejidekek....Als ik duilijkwl maak dn makik duilik... Ganieburren vinkegniekunn
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef mazaru het volgende:
Nee.....Ik vind oprecht dat het hem goed staat.............quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Brandon: Al sla ik hier het hele huis aan gort joh!
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben gewoon een goede smaak.......quote:
Door Merelquote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef mazaru het volgende:
Kees in tranen omdat ze kleffie en beffie genoemd zijn
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef mazaru het volgende:
Kees in tranen omdat ze kleffie en beffie genoemd zijn
hij lijkt wel 60 en gayquote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben gewoon een goede smaak.......
TRquote:
Nee joh...................En totaal niet gay............quote:
en nu in het nederlands graagquote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef mazaru het volgende:
ok........................................................quote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh...................En totaal niet gay............
quote:
Shit, gemist. Net pleeghondje uitgelaten.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even wachten op de uitzending. Daar wordt hij ondertiteldquote:
En weer één.....Giz let je effe op.........quote:
Lekker rustig straks.,quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ok........................................................
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Jij ben sowieso niet goed............
kan zijn maar kijk geen tv,en maak ook geen uitzondering,ik merk wel wat er gaat gebeuren danquote:Op maandag 18 maart 2019 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even wachten op de uitzending. Daar wordt hij ondertiteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:42 schreef sjampoeh het volgende:
Uitlokken en uitdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talk to the hand......
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
hij moet nu alleen in dure designer kleding gaan lopenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:42 schreef mazaru het volgende:
Ik ben het met Shelley eens. Die jas kan nu niet. Hij moet een zwarte jas hebben
Brandon zei tegen Kee en Dil dat hij hen het huisje heeft gegund. Dat de groep erachter staat en ze niet moeten wijken voor Merel. En als ze hen eruit zet, gaat hij er weer slapen of de boel slopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:42 schreef krabje het volgende:
[..]
kan zijn maar kijk geen tv,en maak ook geen uitzondering,ik merk wel wat er gaat gebeuren dan
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Bef2 weer met haar zielige stemmetje nu bij God klagen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij moet nu alleen in dure designer kleding gaan lopen
versace versace
Lelijke vis trouwens ook.quote:
Bef2 is Kaylee?............quote:Op maandag 18 maart 2019 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Bef2 weer met haar zielige stemmetje nu bij God klagen.
Vanuit Brandon vast helemaal niets. Die is nou helemaal uitgeput door deze scenequote:Op maandag 18 maart 2019 21:42 schreef krabje het volgende:
[..]
kan zijn maar kijk geen tv,en maak ook geen uitzondering,ik merk wel wat er gaat gebeuren dan
quote:
Driedubbele TR gezet...............quote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lelijke vis trouwens ook.
Jessie vindt het ook niet kunnen hoe Merel bezig is.Zo gaan we dat echt niet doen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanuit Brandon vast helemaal niets. Die is nou helemaal uitgeput door deze scene
En nu is ze aan het plotteren en kan nog steeds niet praten?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef Hznootje het volgende:
Zooo die merel haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan..Brandon vraagt..heb je even..nee, mevrouw moet eerst voor de spiegel
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Driedubbele TR gezet...............
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:46 schreef krabje het volgende:
[..]![]()
![]()
maar hij staat op te laden zag ik net
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Hij zit op de oplader
![]()
[ afbeelding ]
Net een beeld van Madam Tussaud............quote:Op maandag 18 maart 2019 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Hij zit op de oplader
![]()
[ afbeelding ]
Hij zit daar maar als een Jan Doedel.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou Brandon trek die scheur van je eens open. Het is tijd voor spektakel.
quote:
Ze woonden bij hun ouders.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
As we straks ons eigen plekje hebben dan kunnen we 's avonds gewoon samen zijn.
Geen geld om een huis te huren? Waar leefden jullie thuis van, hm?
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel tegen Brandon: Je hoeft niet op mij te wachten hoor,ik ben nog wel even bezig.
Die ziet de bui al hangen.
Hij kan toch gewoon zijn mond opentrekken. Ze kan echt wel praten hoor. Ze praat nu ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel tegen Brandon: Je hoeft niet op mij te wachten hoor,ik ben nog wel even bezig.
Die ziet de bui al hangen.
Lijkt me wel, gooi het er gewoon uit. Wel handig dat gerrit er ook bij zit.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon zijn mond opentrekken. Ze kan echt wel praten hoor. Ze praat nu ook.
Dan gaan we wel naar de FA's.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
31 TR's weggevinkt. [ afbeelding ]
Die grijze tortelduif is aan het mopperen.
Het gaat er niet om dat iets niet mag, maar van wat het verwachtingspatroon is.
Ah over Kaylee dat het niet meer zo nu en dan is dat ze samen slaapt met Dylan, maar dat het 3 van de 5 dagen is.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
31 TR's weggevinkt. [ afbeelding ]
Die grijze tortelduif is aan het mopperen.
Het gaat er niet om dat iets niet mag, maar van wat het verwachtingspatroon is.
Ah over Kaylee dat het niet meer zo nu en dan is dat ze samen slaapt met Dylan, maar dat het 3 van de 5 dagen is.
Ja en haden ze inkomen?quote:
A okay, dan zijn Jens en Mylene Beffie 1quote:Op maandag 18 maart 2019 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Merel noemt ze ook Kleffie en Beffie 2.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lijkt me wel, gooi het er gewoon uit. Wel handig dat gerrit er ook bij zit.
Lijkt wel een distel....quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat is dit nou voor een rare SL.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, dan zijn Jens en Mylene Beffie 1
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Doe je tenminste een keer iets............
Wanneer gaan Dylan en Kaylee nu echt tattoos zetten dan?...........Krijg namelijk de indruk dat ze allebei totaal geen ervaring hebben....
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
BRANDON CONFRONTEERT MEREL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT GAAT VUURWERK OPLEVEREN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat giet oan?..............Proat eens Nederlands kerl, wie kunt da ja helemoal nich verstoan......da begriept de leu hier nich...quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ze zijn bezig met een ruimte en dan moet er nog iemand van het GGD komen en dan ergens gaan ze eens los. .... Ooit.
Dat Brandon in gesprek gaat met Merel.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat giet oan?..............Proat eens Nederlands kerl, wie kunt da ja helemoal nich verstoan......da begriept de leu hier nich...
Moet ze meteen accepteren, liggen heukie en neukie nog niet samen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:54 schreef mazaru het volgende:
Brandon zegt dat hij dan weer terug in het huisje gaat komen.
Minimaal.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]![]()
En dan zijn ze weer twee maanden verder............
Wat een gelul, ze zouden het huisje krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel; Ze maken ook een afspraak dat ze niet elke dag bij elkaar gaan slapen, maar dat doen ze ook.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat Brandon in gesprek gaat met Merel.
Ja, Merel wil gewoon een huisje voor haarzelf.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een gelul, ze zouden het huisje krijgen.
Het was haar bijna gelukt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, Merel wil gewoon een huisje voor haarzelf.
Dat is toch niet zo gek?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij Franny. Dat is donderdag afgesproken.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wel wel teruglezen, maar eigenlijk ook weer niet....................Waar gaat Merel nu slapen dan en Frutsel(Franny)?
En Brandon zegt het netjes: dat kan voorlopig niet: geen geld.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bij Franny. Dat is donderdag afgesproken.Merel heeft al verf besteld, Erik opdracht gegeven een bed te bouwen.
![]()
O nu wil ze wel weer bij Franny. Dan kan de nieuwe bij Gerrit.
Maar er kon wel tattoezooi gekocht worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Brandon zegt het netjes: dat kan voorlopig niet: geen geld.
Dan had ze Utopia niet in moeten gaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek?
Ik zou dat ook doen.
Die 2 inktvlekken zijn er net en meteen privileges.
Dat groeit aan die geldboom...........quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar er kon wel tattoezooi gekocht worden.
Het gesprek is toch nog niet klaar, Pietje Ongeduld.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wat is het nu dan?............
Wees eens duidelijk joh.............
Maar vieze Tranny wil ook het liefst alleen in dat huisje. Duh.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan had ze Utopia niet in moeten gaan.
Franny moest ook al wieberen laatst.
Ze heeft haar zinnen erop gezet en het moet gebeuren.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Brandon zegt het netjes: dat kan voorlopig niet: geen geld.
Dat moest van got.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar er kon wel tattoezooi gekocht worden.
Franny moet ook wieberen, door de poort............quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan had ze Utopia niet in moeten gaan.
Franny moest ook al wieberen laatst.
Ze heeft haar zinnen erop gezet en het moet gebeuren.
Merel.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand dat gesprek tussen kees en merel gezien? Wie liegt er nou?
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gesprek is toch nog niet klaar, Pietje Ongeduld.
Maar vond het prima als Merel erbij kwam.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar vieze Tranny wil ook het liefst alleen in dat huisje. Duh.
Heeft Merel echt gezegd dat Kees eruit MOEST?quote:
Deed ze eerst ook heel moeilijk over. Waarom kan Bef 2 dan niet bij haar?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar vond het prima als Merel erbij kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |