quote:Op maandag 18 maart 2019 21:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, daar is ze niet aan toegekomen.
Oh, dat valt mee dan. Valt het over het algemeen wel mee wat domme/irritante opmerkingen betreft?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld. Dat heeft echter nog niemand rechtstreeks tegen mij gezegd. Althans, niet dat ik me kan herinneren.
Tja, je hoeft niet alles een keer te proberen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Katholieke middelbare ook. Hosti een keer, nooit meer. Vooral om de viezigheid
Toen was ik nog jong en naïefquote:Op maandag 18 maart 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, je hoeft niet alles een keer te proberen.
Nee, ik vind dat het niet meevalt. Mensen denken dat ze zomaar van alles mogen zeggen en vragen als ze iemand zien die anders is. Het lijkt ook wel weer erger te worden de laatste jaren.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee dan. Valt het over het algemeen wel mee wat domme/irritante opmerkingen betreft?
Mensen moeten tegenwoordig ook overal hun mening over verkondigen idd.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat het niet meevalt. Mensen denken dat ze zomaar van alles mogen zeggen en vragen als ze iemand zien die anders is. Het lijkt ook wel weer erger te worden de laatste jaren.
Maar het is voor mannen veel erger dan vrouwen, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
hehe, dat leek mij correcterquote:
Oh, irritant is dat.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat het niet meevalt. Mensen denken dat ze zomaar van alles mogen zeggen en vragen als ze iemand zien die anders is. Het lijkt ook wel weer erger te worden de laatste jaren.
Maar het is voor mannen veel erger dan vrouwen, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
Dat lijkt me inderdaad de hel. "Laten we haar maar eens alles vragen over har seksleven."quote:Op maandag 18 maart 2019 21:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn leven al aardig gebeterd wat dat betreft.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, irritant is dat.We zullen Scrut maar eens wat beter opvoeden.
Dat gebeurt echt zó vaak. Bloedirritant.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de hel. "Laten we haar maar eens alles vragen over har seksleven."
Nah, ik stopte met flauwe grappen toen je erom vroeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn leven al aardig gebeterd wat dat betreft.
Die zin is op minstens twee manieren te interpreteren.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik stopte met flauwe grappen toen je erom vroeg.
Mannen krijgen dan vaak de vraag wie het mannetje of het vrouwtje isquote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt zó vaak. Bloedirritant.
Ja de lockdown was over, en ze hadden de eerste trein Utrecht uit net voor de drukte dus ging smoothquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee maar?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zin is op minstens twee manieren te interpreteren.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de lockdown was over, en ze hadden de eerste trein Utrecht uit net voor de drukte dus ging smooth
Ik vind flauwe grappen niet erg, maak ze zelf ook gerust. Maar als het alleen nog maar daarom gaat kan ik het wel eens irritant gaan vinden. Of als ik iets vervelends heb meegemaakt die dag daaraan gerelateerd kan ik het minder goed hebben bv.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |