Goeie zin man.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Ze sluiten meerdere daders niet uit. We gaan het zien.
Een Turkse zakenman die Tanis kent zegt dat hij in Tsjetsjenie gevochten zou hebben en later zich aansloot bij IS.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef EipNiC het volgende:
Dit is trouwens de link naar de claim mbt IS en Tsjetsjenië
https://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-47611776
Als een aanwezige Turk 't even kan doorlezen..
tijdens de moord op Pim was dit ook het gevalquote:
En dan hopen dat ie je niet aan een quiztest onderwerptquote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik verpauper en in het OV terecht kom, en er begint daar een schietpartij, dan ga ik ook heel hard "Allah Akbar" roepen als dat de beste kans op overleving biedt. Je bent wel heel principieel als je dat niet doet.
Jeroen is een god.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Jeroen Overbeek het best prima doet.
Beste nieuwslezer van het landquote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Jeroen Overbeek het best prima doet.
Tweet is al verwijderd.... dus of het allemaal wel waar is of puur op basis van geruchten... ik zou er geen mening over vormen als ik jou was.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zegt alles over waar hun loyaliteit ligt. Die ligt bij de Turkse terrorist, cq. moslim-broeder. En zeker niet bij Nederland, cq. onze samenleving.
Maar uiteraard zullen nu ook weer politici en andere deskundigen opstaan om moslims in de slachtofferrol te plaatsen.
Alsof Gokkie ooit contact zou hebben met zakenmannen. Dat was in 2011 al een paupertjequote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef _--_ het volgende:
[..]
Een Turkse zakenman die Tanis kent zegt dat hij in Tsjetsjenie gevochten zou hebben en later zich aansloot bij IS.
Geloof ik vrij weinig van.
Volgens mij is de bron daarvan de tweet die hier eerder is gepost; deze: https://twitter.com/ecegoksedef/status/1107642439408513024.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef EipNiC het volgende:
Dit is trouwens de link naar de claim mbt IS en Tsjetsjenië
https://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-47611776
Als een aanwezige Turk 't even kan doorlezen..
Omdat het waarschijnlijk dit was.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tweet is al verwijderd.... dus of het allemaal wel waar is of puur op basis van geruchten... ik zou er geen mening over vormen als ik jou was.
Hoe komt de BBC in contact met een zakenman die Tanis kent? Waar komt die zakenman zelf vandaan en hoe komt het dat ie Tanis kent?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef _--_ het volgende:
[..]
Een Turkse zakenman die Tanis kent zegt dat hij in Tsjetsjenie gevochten zou hebben en later zich aansloot bij IS.
Natuurlijk wel. Alle Nederlandse Turken hebben elkaars agenda. Als Gökmen op 18 maart om 11 uur een aanslag pleegt ga je niet trouwen, dat heet gezond fatsoen.quote:
Kan zich overal verstopt hebben natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Maver24 het volgende:
Waarom duurt het zo lang om de dader(s) te vinden. Je zou toch zeggen dat je nu wel meer concrete info hebt
Bij dit soort incidenten weet de pers altijd wel iemand te vinden die zogenaamd "goed" bekend is met de dader.........quote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef _--_ het volgende:
[..]
Uit een liveblog op bd.nlquote:Op dit moment wordt ROC Midden Nederland in Nieuwegein ontruimd. Iedereen moet het schoolgebouw uit. Mogelijk gaat het om een familielid van de dader.
Wat te denken van twee truien over elkaar? OPSLUITENquote:Op maandag 18 maart 2019 15:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Aan de verwilderde blik in zijn ogen is al te zien dat het een verknipt warhoofd is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |