De rechter had toch nog geen uitspraak gedaan in die zaak?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Vind het raar dat je een vrouw verkracht in 2017 en begin 2019 alweer op vrije voeten bent.
Dat is een heel ander verhaal dan het getuigenverhaal in het AD van Niels. Tja wat zou nu waar zijn, ik ga het in het midden laten totdat meer bekend is.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:38 schreef Fylax het volgende:
De mannen die in Utrecht vanmorgen begonnen te schieten in de tram vlakbij het Utrechtse 24 Oktoberplein riepen volgens meerdere getuigen ‘Allahoe Akbar’. Een passagier die riep een Marokkaan te zijn, zou vervolgens ongemoeid zijn gelaten. Dat is volgens ingewijden een belangrijke reden waarom de politie al snel uitging van een terroristisch motief.
https://www.parool.nl/bin(...)ahoe-akbar~a4624652/
Je wordt onder schot gehouden en roept meteen: nee, nee, ik ben Marokkaan!quote:Op maandag 18 maart 2019 15:38 schreef Fylax het volgende:
De mannen die in Utrecht vanmorgen begonnen te schieten in de tram vlakbij het Utrechtse 24 Oktoberplein riepen volgens meerdere getuigen ‘Allahoe Akbar’. Een passagier die riep een Marokkaan te zijn, zou vervolgens ongemoeid zijn gelaten. Dat is volgens ingewijden een belangrijke reden waarom de politie al snel uitging van een terroristisch motief.
Lafquote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef NoXia het volgende:
[..]
Lekker laf ook.
"Ik ben Marokkaan vriend. Spaar me!"
In Amerika komt dit ook nooit voor.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Beter in België of Frankrijk gaan wonen idd
Ik ook, maarja wat doe je eraan. Wat mij betreft krijgen veerkrachters de doodstraf, maar ik ben niet de baas in dit land.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Vind het raar dat je een vrouw verkracht in 2017 en begin 2019 alweer op vrije voeten bent.
twitter:POL_DenHaag twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:37:04We kregen een melding van een onbeheerde koffer op het #Plein in #DenHaag. Uit voorzorg is het Plein ontruimd. We onderzoeken de situatie. Meer informatie volgt. reageer retweet
Ik las ook dat hij banden met IS heeft en gevochten heeft in tsjetsjeniequote:Op maandag 18 maart 2019 15:38 schreef Fylax het volgende:
Ja wat is nou waar en wat niet, moeilijkquote:Op maandag 18 maart 2019 15:38 schreef Fylax het volgende:
lekker bezig pikquote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mannen op foto's lijken helemaal niet op elkaar
Het is maar goed dat jij niet bij de politie werkt dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mannen op foto's lijken helemaal niet op elkaar
Welk plein?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:POL_DenHaag twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:37:04We kregen een melding van een onbeheerde koffer op het #Plein in #DenHaag. Uit voorzorg is het Plein ontruimd. We onderzoeken de situatie. Meer informatie volgt. reageer retweet
Het Plein.quote:
Je slaat gewoon twee vliegen in een klap: als het een extreemrechtse gekkie was beveilig je zijn mogelijke andere doelwitten, als het een moslimgekkie was sta je op plekken waar hij mogelijk onderdak kan krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zouden ze gedacht hebben dat hij zou vluchten naar een moskee denk je? of begrijp ik je verkeerd?
Krijgen we nou dit soort paniek om niets. Vast iemand die zijn koffer gewoon is vergeten.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Ketchupcurry het volgende:
De vergeten koffertwitter:alexanderbakker twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:37:54Politie Den Haag: deel Plein uit voorzorg afgesloten vanwege onbeheerde koffer #DenHaag https://t.co/xz04hT91pu reageer retweet
Was ie veroordeeld?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Als er zoiets gebeurd, is het logisch dat je zoveel mogelijk afsluit en tracht de dader te pakken. Lijkt me duidelijk een gevalletje draaiboek wat in werking treed,quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar ik denk na, en ik denk na over meerdere mogelijkheden dan de mogelijkheid welke enkele mensen het meeste hopen hier. Maar om "neutraal" te blijven, ja een "aanslag" in die wijk kan duiden op een rechts-extremist die moslims wou afschieten, daarom beveiligen ze de moskeeën. Voor beiden hebben we geen bewijs wat de echte reden is om moskeeën te beveiligen, maar helaas is mijn opmerking dan juist weer het geen waar mensen over vallen.
Ow en voor de statistieken, ik typ "aanslag" tussen aanhalingstekens omdat nog niet 100% zeker is dat het een aanslag is.
Sorry, in dat topic heb ik niet meegepost. Dus geen mening verder.quote:Waren jullie eigenlijk ook zo kritisch in het topic over de aanslag in NZ? Ik zou het namelijk niet weten, want toen ik exact dezelfde uitspraken deed waarbij ik negatief over die aanslag was kreeg ik 0 reacties en quotes, die krijg ik alleen als de dader een bepaalde afkomst heeft.
De koning betreurt het.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef _--_ het volgende:
Okay ik was een uur afwezig en het enige dat ik weet is dat er 3 doden zijn nu. Wat heb ik nog meer gemist?
Harry is de boem vergeten.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Ketchupcurry het volgende:
Niet dus...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef TjjWester het volgende:
Waarom spreekt grapperhaus nog steeds over "mogelijke terroristische daad" ??? Dat verhaal kunnen we inmiddels afschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |