Gast...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:57 schreef gniffie het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)n_haatdemocraat.html
Namen van gokmen tanis zijn weggehaald. CENSUUR. vieze islamisten bij dumpertJoris homoooo
Straks bij hem ook, met dank aan Bubbaquote:
Waarom eerwraak as je het hebt over een verkrachting?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De verdachte zou op 4 maart voor de rechter te hebben gestaan in verband met een verkrachting in de zomer van 2017.
Nu.nl live feed
Eerwraak oid lijkt me toch waarschijnlijker worden nu.
Misschien had deze het uitgemaakt omdat ie een andere -vermoedelijk met open kont- had verkracht, en dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Waarom eerwraak as je het hebt over een verkrachting?
Als het waar is, eigenlijk nog treuriger dan een terreuraanslag waar nog een ideologie achter zit, hoe raar dat ook klinkt.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:59 schreef Appelflaap het volgende:
Die gast heeft gewoon de vrouw die hem heeft beschuldigt van verkrachting willen doden. Andere mensen schoten te hulp en werden ook geraakt.
Tot nu toe lijkt dit mij het meest logische met de informatie die we krijgen.
Dit zou wel eens dicht bij de waarheid kunnen liggen iddquote:Op maandag 18 maart 2019 14:59 schreef Appelflaap het volgende:
Die gast heeft gewoon de vrouw die hem heeft beschuldigt van verkrachting willen doden. Andere mensen schoten te hulp en werden ook geraakt.
Tot nu toe lijkt dit mij het meest logische met de informatie die we krijgen.
Wat is er?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:00 schreef warp995 het volgende:
Waar zijn die lui in Rotterdam nou mee bezig?
Matige trolls altijd online. gewoon half jaartje in de bakquote:
twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:56:23BREEK - Drie doden, negen gewonden. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |