abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 maart 2019 @ 09:37:51 #251
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_185732168
Wappie senator doet belachelijk idiote uitspraak --> krijgt ei op z'n kop --> kutjoch krijgt klap in z'n gezicht. Klaar. Ik zou niet weten waarom dat joch in kwestie een held is, lijkt me een typerend voorbeeld van een irritant kind met aandachtstekort. Zeker hoe hij daar als een mongooltje staat te filmen met z'n smartphone _O-
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_185732236

[ Bericht 100% gewijzigd door Weltschmerz op 20-03-2019 09:42:44 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185734598
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 06:19 schreef Toga het volgende:
Opvallend dat die cameraman juist daarvoor even een goede positie aanneemt. Ik heb zo'n vermoeden dat deze van tevoren was ingelicht.
Weer een complot, godverdomme.
Radio Espantoso
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:21:14 #254
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_185742534
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2019 09:37 schreef Lothiriel het volgende:
Wappie senator doet belachelijk idiote uitspraak --> krijgt ei op z'n kop --> kutjoch krijgt klap in z'n gezicht. Klaar. Ik zou niet weten waarom dat joch in kwestie een held is, lijkt me een typerend voorbeeld van een irritant kind met aandachtstekort. Zeker hoe hij daar als een mongooltje staat te filmen met z'n smartphone _O-
Dit ja, lijkt me toch een vrij duidelijke zaak.
pi_185744998
quote:
Wappie senator doet belachelijk idiote uitspraak --> krijgt ei op z'n kop --> kutjoch krijgt klap in z'n gezicht. Klaar.
Je vergat: Kutjoch wordt door drie volwassen mannen tegen de grond gewerkt en in een nekklem gehouden.
Maar dan klaar idd.
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:17:46 #256
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_185745177
Hoe (en van wie) was de ophef geweest als de situatie andersom was geweest? 70-jarige conservatieve senator slaat ei kapot op hoofd van 17-jarige linkse jongeman, die de senator daarop meteen een klap geeft?
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:12:03 #257
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185748821
Laten we eerlijk zijn. Egg boy had ook wel zo'n typisch gezicht waar je uren op zou kunnen slaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185757290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Iemand met een ei op zijn hoofd slaan is gewoon fysiek geweld.
Je kan iemand door met een ei te slaan van dichtbij niet verwonden. Met een vuistslag (of 2) wel. Proportionaliteitsbeginsel zegt: de senator was fout.
pi_185757640
Ja. zal een rechter het vast mee eens zijn. "ik heb een bitchslap gekregen nadat ik zelf iemand aanviel"...
pi_185757964
Ik vind het wel veelzeggend dat de instinctieve reactie van de senator geweld is. Dat zegt wel veel over wat voor persoon hij is.

Een of enkele van de mannen die de jongen naderhand op de grond gewerkt hebben en geschopt hebben hebben trouwens al eerdere veroordelingen voor geweldplegingen. een van hen had zelfs een arrestatie bevel tegen zich uitstaan.... https://www.abc.net.au/ne(...)ch-incident/10916948 Ze waren ook wel heel enthousiast in het geweld waarmee ze deze jongen tegen de grond werkten en hielden.
pi_185758086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:16 schreef havanagila het volgende:
Ja. zal een rechter het vast mee eens zijn. "ik heb een bitchslap gekregen nadat ik zelf iemand aanviel"...
Dat was geen 'slap' maar een vuistslag (punch). Dat zei minstens een getuige en de echte, realtime beden (niet de gemanipuleerde slomo) bevestigen dit. En al was de eerste tik alleen maar een klap met de vlakke hand, de tweede was dat zeker niet
pi_185758089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:54 schreef dodoria het volgende:
Ik vind het wel veelzeggend dat de instinctieve reactie van de senator geweld is. Dat zegt wel veel over wat voor persoon hij is.

Een of enkele van de mannen die de jongen naderhand op de grond gewerkt hebben en geschopt hebben hebben trouwens al eerdere veroordelingen voor geweldplegingen. een van hen had zelfs een arrestatie bevel tegen zich uitstaan.... https://www.abc.net.au/ne(...)ch-incident/10916948 Ze waren ook wel heel enthousiast in het geweld waarmee ze deze jongen tegen de grond werkten en hielden.
Werd degene daadwerkelijk opgepakt? Ik gok van niet.
pi_185758254
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 02:16 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Werd degene daadwerkelijk opgepakt? Ik gok van niet.
Hij is inderdaad nog niet gearresteerd voor zover ik weet is de politie nog naar hem op zoek op dit moment.
pi_185758302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 02:53 schreef dodoria het volgende:

[..]

Hij is inderdaad nog niet gearresteerd voor zover ik weet is de politie nog naar hem op zoek op dit moment.
Ze zullen het geen grote prioriteit geven, anders werd hij ter plekke aangehouden. De amerikaanse politie controleert namelijk naar zulke aanhoudingsbevelen bij de eerste interactie met getuigen, slachtoffers, en daders.
pi_185758308
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 03:02 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Ze zullen het geen grote prioriteit geven, anders werd hij ter plekke aangehouden. De amerikaanse politie controleert namelijk naar zulke aanhoudingsbevelen bij de eerste interactie met getuigen, slachtoffers, en daders.
Dit was in Australie he? Daar gebeurt dat bij mijn weten niet automatisch. Voor zover ik begrepen heb is hij pas achteraf aan de hand van de filmpjes geidentificeerd.
pi_185758322
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:54 schreef dodoria het volgende:

Volgens jouw zelfde bron:

quote:
he 34-year-old has an outstanding non-custodial arrest warrant for the charges.
Weet niet precies wat dat is, maar klinkt op een dagvaarding of zo. Niet iets waarvoor ze hem in de boeien slaan.
pi_185758326
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 03:03 schreef dodoria het volgende:

[..]

Dit was in Australie he? Daar gebeurt dat bij mijn weten niet automatisch. Voor zover ik begrepen heb is hij pas achteraf aan de hand van de filmpjes geidentificeerd.
Ja, klopt, Australië. Mijn fout. Dacht in eerste instantie Amerika want dit soort taferelen gebeuren daar vaker.
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:29:36 #268
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_185761597
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 02:16 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Dat was geen 'slap' maar een vuistslag (punch). Dat zei minstens een getuige en de echte, realtime beden (niet de gemanipuleerde slomo) bevestigen dit. En al was de eerste tik alleen maar een klap met de vlakke hand, de tweede was dat zeker niet
BNW is een paar deuren verderop.
pi_185762217
quote:
Zijn Instagram account heeft waarschijnlijk een paar duizend extra volgers nu, en daar gaat het tenslotte allemaal om. Hij is nu een celeb die bekend staat als Eggboy. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 21 maart 2019 @ 11:10:39 #270
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185762320
Wat verwachte die kutpuber dan?
De mep had harder mogen zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185762597
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat verwachte die kutpuber dan?
De mep had harder mogen zijn
Dit. Nu is het een ei, straks is het een mes. Die ei gast keihard aanpakken.
pi_185773350
Het is heel simpel: als je iemand aanvalt en die persoon doet iets terug, dan moet je de gevolgen maar accepteren.
pi_185773854
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 11:25 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Dit. Nu is het een ei, straks is het een mes. Die ei gast keihard aanpakken.
Jij ziet geen verschil tussen het symbolisme van een ei vs een messteek?
pi_185773959
Ik heb het idee dat sommigen de betekenis van ‘having egg on your face’ missen. Ik zag de daad als iets symbolisch om te laten zien dat Anning hypocriet en ongepast was in zijn uitspraken en verklaring. Dat hij dus ‘egg on his face’ had. Dat is wel iets veel anders dan een fysieke aanval imho.
pi_185774033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:58 schreef dodoria het volgende:
Ik heb het idee dat sommigen de betekenis van ‘having egg on your face’ missen. Ik zag de daad als iets symbolisch om te laten zien dat Anning hypocriet en ongepast was in zijn uitspraken en verklaring. Dat hij dus ‘egg on his face’ had. Dat is wel iets veel anders dan een fysieke aanval imho.
Denk je dat je gelijk die link legt als je opeens een klap op je hoofd voelt en vocht over je hoofd voelt druipen? Bovendien krijgt die jongen ook nauwelijks een klap, beiden moeten zich niet zo aanstellen, maar reactie van die politicus is wel normaal.
pi_185774113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:01 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Denk je dat je gelijk die link legt als je opeens een klap op je hoofd voelt en vocht over je hoofd voelt druipen? Bovendien krijgt die jongen ook nauwelijks een klap, beiden moeten zich niet zo aanstellen, maar reactie van die politicus is wel normaal.
Nee, dat denk ik niet. Hij zal niet direct door hebben gehad dat het een ei was. Desalniettemin vind ik een reactie daarop met geweld niet normaal. Niet voor een ‘normaal’ persoon, en al helemaal niet voor een politicus. Die moet daar helemaal boven kunnen staan.
pi_185774332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:04 schreef dodoria het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Hij zal niet direct door hebben gehad dat het een ei was. Desalniettemin vind ik een reactie daarop met geweld niet normaal. Niet voor een ‘normaal’ persoon, en al helemaal niet voor een politicus. Die moet daar helemaal boven kunnen staan.
Prima. Als ik jou op straat zie lopen dan sla ik ook een ei op je hoofd kapot, en daarna gaan we bespreken, onder een kopje thee of koffie, waarom ik jou hoofd zo aantrekkelijk vond om er een ei op kapot te slaan :')
pi_185774463
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Schaapje1987 het volgende:

[..]

Prima. Als ik jou op straat zie lopen dan sla ik ook een ei op je hoofd kapot, en daarna gaan we bespreken, onder een kopje thee of koffie, waarom ik jou hoofd zo aantrekkelijk vond om er een ei op kapot te slaan :')
? Alsof dat de enige twee opties zijn, geweld of een kop je thee?Een gewelddadige reactie afkeuren betekent niet dat ik de oorspronkelijke actie voluit goedkeur. Ik heb er alleen wat meer begrip voor.
Maar ik zou je inderdaad niet fysiek aanvallen als je dat doet.

Zeker niet als ik een politicus zou zijn en er camera’s bij zijn.
pi_185774578
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:04 schreef dodoria het volgende:

[..]

Die reactie daarop is juist volstrekt normaal. Alleen een abnormaal persoon zou niets terug doen.
Conscience do cost.
pi_185774663
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Die reactie daarop is juist volstrekt normaal. Alleen een abnormaal persoon zou niets terug doen.
Dan verschillen we daarin van mening.
pi_185774695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:19 schreef dodoria het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarin van mening.
Jazeker. Maar dat geeft vooral te kennen hoe relatief en irrelevant het waardeoordeel 'normaal' eigenlijk is en dat je het beter helemaal kan vermijden in discussies.
Conscience do cost.
pi_185774887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Geweld met geweld vergelden laat wat mij betreft precies zien wat er mis is op de wereld. En al helemaal als de gewelddadige respons escaleert en niet in verhouding staat.. dat leidt alleen maar tot een spiraal waar je nooit uitkomt.
In the coolest little capital of the world
pi_185775086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:25 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Geweld met geweld vergelden laat wat mij betreft precies zien wat er mis is op de wereld. En al helemaal als de gewelddadige respons escaleert en niet in verhouding staat.. dat leidt alleen maar tot een spiraal waar je nooit uitkomt.
Het punt is juist dat je op zo'n moment niet weet of dat wel of niet in verhouding staat. En jezelf laten aanvallen en niets terugdoen is juist onnatuurlijk.
pi_185775354
quote:

[..]

Geweld met geweld vergelden laat wat mij betreft precies zien wat er mis is op de wereld.
Dat is lekker makkelijk praten vanuit de leunstoel.

Het jochie had geen geweld moeten plegen, dan had de man het jochie nooit gemept. Zo simpel is het.
Conscience do cost.
pi_185775507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Het jochie had geen geweld moeten plegen, dan had de man het jochie nooit gemept. Zo simpel is het.
quote:
Al Qaeda had niet in de twin towers moeten vliegen, dan was Bush Irak niet binnen gevallen, hadden moslim-extremisten geen aanvallen op het westen uitgevoerd als vergelding, en was die knakker vorige week die moskee niet binnengerend met zijn rifle.
Met geweld bereik je niets. Met geweld goedpraten ook niet.
pi_185775524
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

[..]

Met geweld bereik je niets. Met geweld goedpraten ook niet.
Met vreemde vergelijkingen nog minder.

Met geweld kan je trouwens ontzettend veel bereiken. De vraag is of dat wenselijk is.
Conscience do cost.
  donderdag 21 maart 2019 @ 21:54:40 #287
45206 Pietverdriet
pi_185775537
quote:

[..]

Dus als een kutpuber jou een ei op je kop kapot slaat en dat filmt voor zijn Twitter kanaal geef jij hem een kopje thee?
pi_185775610
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus als een kutpuber jou een ei op je kop kapot slaat en dat filmt voor zijn Twitter kanaal geef jij hem een kopje thee?
Nee. Ik vertrouw op het rechtssysteem, zoals we dat doen bij elke overtreding of misdaad.. zeker als politicus met een voorbeeldfunctie.
pi_185776392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:57 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Nee. Ik vertrouw op het rechtssysteem, zoals we dat doen bij elke overtreding of misdaad.. zeker als politicus met een voorbeeldfunctie.
Zoals jij dat doet vanuit de leunstoel*
Conscience do cost.
pi_185776615
quote:

[..]

Dit dus. Drebbelman verwoordt het net wat duidelijker 👍
  donderdag 21 maart 2019 @ 22:30:14 #291
45206 Pietverdriet
pi_185776686
quote:

[..]

Suuuure
pi_185785960
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je een oprecht christen bent zoals deze senator pretendeert te zijn is dat natuurlijk wel de bedoeling. Iets met de andere wang toekeren ;)
pi_185786727
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:48 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Als je een oprecht christen bent zoals deze senator pretendeert te zijn is dat natuurlijk wel de bedoeling. Iets met de andere wang toekeren ;)
Hij is er een van het oude testament ~O>
pi_186114430
https://nos.nl/l/2279635

Australische 'Egg boy' wordt niet vervolgd

De Australische jongen die vorige maand een ei kapotsloeg op het hoofd van een nationalistische senator, krijgt geen straf. En ook de senator wordt niet vervolgd; die had de jongen na het incident een klap gegeven.

Volgens de Australische politie is er een gesprek geweest met de 17-jarige Will Connolly en is hij gewaarschuwd om het niet nog een keer te doen. Connolly had eerder al gezegd dat het niet hoort wat hij deed.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 9 april 2019 @ 08:23:25 #295
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_186114479
Lijkt me goed afgehandeld zo.
  dinsdag 9 april 2019 @ 08:36:38 #296
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186114578
Zand erover.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 9 april 2019 @ 10:11:23 #297
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186115595
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:54 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Je kan iemand door met een ei te slaan van dichtbij niet verwonden. Met een vuistslag (of 2) wel. Proportionaliteitsbeginsel zegt: de senator was fout.
Je kunt er een salmonella-vergiftiging van oplopen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 9 april 2019 @ 10:58:44 #298
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186116207
Jammer dat die klootzak ermee wegkomt. Hier gaat natuurlijk geen ontmoedigende werking vanuit.

De volgende die denkt, ik wil ook mijn kop in de krant en gratis geld en tickets en shit gaat natuurlijk weer zo'n aanval doen.
pi_186116320
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jammer dat die klootzak ermee wegkomt. Hier gaat natuurlijk geen ontmoedigende werking vanuit.

De volgende die denkt, ik wil ook mijn kop in de krant en gratis geld en tickets en shit gaat natuurlijk weer zo'n aanval doen.
Inderdaad, die politicus komt er veel te makkelijk vanaf :P
pi_186116371
Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')