niet vanzelf.....quote:Op maandag 18 maart 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat doet hij de hele dag door. Vandaag over die morgen over die dan weer over dit en dan weer over dat. Het houdt niet op
Ze hadden bij Talpa beter moeten weten, ze wisten toch wat voor figuur het wasquote:Op maandag 18 maart 2019 10:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
niet vanzelf.....
Ik denk ook haast zeker dat Jes in zijn contract een minimale termijn heeft bedongen. Ik kan mij anders niet aan die indruk onttrekken.
Als hij niks te zeiken heeft leeft hij niet, dus is het maar goed dat de meeste lui zijn, anders heeft hij geen gespreksstof, dan blijft over snot schuiven de hele dagquote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze niet zo zijn zin opdringen, niet iedereen hoeft te doen wat hij wil.
Dylan zie ik al dagen boven zitten tekenen heeft net een tekening gemaakt en geplotterd op een shirt wat heeft die Jessie nu weer te zeiken dan
Alsof ze daar allemaal BN'ers zijn, althans, dat denken ze.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Zonde van die koekblikken al di e handtekeningen er op.
[ afbeelding ]
Zouden ze leuk gaan doen, of gaat ze Dyl eerst afkatten en dan een leuk interview of gaat Kaylee weer los op Dylan na het interview....vragen...vragen....quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Shownws voor Dylan & Keelie
Merel ; mn toekomstige werkgever
Dat laatste hoorde ik ook. Ik hoop echt dat ze daar heeeel snel aan de gang kan.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Shownws voor Dylan & Keelie
Merel ; mn toekomstige werkgever
Bij de volgende nominaties zijn deze twee aan de beurt...en terecht...quote:
Die andere twee nieuwe voeren ook geen reet uit. Dylan heeft alle spullen voor een tattooshop gekregen en doet er niets mee. Als Jessie gisteren die wedstrijd niet had georganiseerd voor die twee hadden ze dat spul nog niet eens in handen gehad.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij de volgende nominaties zijn deze twee aan de beurt...en terecht...
Als ze zo doorgaan is dit stel ook snel over binnen Utopia.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
vrezelijk figuur is doe merel tochquote:Op maandag 18 maart 2019 09:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er zijn andere mensen die concessies moeten doen volgens Hiske, Franny moet maar naar het martelhuisje want daar liggen al haar vrienden zegt merel, ze hopen op een leuke meid
Ow, dat wist ik niet eens...Ook geen doorpakkers dus....vind al die stelletjes ook niets trouwens....Lijkt temptation wel...quote:Op maandag 18 maart 2019 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die andere twee nieuwe voeren ook geen reet uit. Dylan heeft alle spullen voor een tattooshop gekregen en doet er niets mee. Als Jessie gisteren die wedstrijd niet had georganiseerd voor die twee hadden ze dat spul nog niet eens in handen gehad.
Eerst His en Cris graag ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Kees kan nog geen koffieboon tattoueren, net zo min als Dylan.quote:
Die gaan vast vanmiddag heel productief zijn. Maakt toch niet uit of je om 5 uur of 11, 12, 13, 14 uur uit je bed komt?quote:
Dat !quote:Op maandag 18 maart 2019 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kees kan nog geen koffieboon tattoueren, net zo min als Dylan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |