quote:Op maandag 18 maart 2019 09:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is er nog iemand die beweegt daar.
Als meneer met zijn grote smoel Jessie is, die was voor 5 uur wakker en uit bed, net als ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou om 5 uur sliep meneer nog met z'n grote smoel
Iemand moet het doen he, als het aan de anderen ligt liggen ze de hele dag op hun nestquote:
Of ze niet zo zijn zin opdringen, niet iedereen hoeft te doen wat hij wil.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou wat leer je dus weer Jessie? Je moet mensen vertellen wat ze gaan doen. Initiatief zit er niet in. Dan moet je maar als manager gaan fungeren.
Gelukkig heeft hij support.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is er nog iemand die beweegt daar.
Niemand doet wat aldus Jessie. Iedereen ligt op bed. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat hij vooral geïrriteerd is door zijn meningsverschil met Merel.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze niet zo zijn zin opdringen, niet iedereen hoeft te doen wat hij wil.
Dylan zie ik al dagen boven zitten tekenen heeft net een tekening gemaakt en geplotterd op een shirt wat heeft die Jessie nu weer te zeiken dan
Dat Jessie en Adriaan zo achterlijk vroeg op zijn, hoeft natuurlijk helemaal niet in te houden dat iedereen dat dan moet volgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dylan zie ik al dagen boven zitten tekenen heeft net een tekening gemaakt en geplotterd op een shirt wat heeft die Jessie nu weer te zeiken dan
quote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij support.Ik wist niet waar die 30% popupoll vandaan kwam.
Ieder zijn/haar mening
Nee. Maar als je er wat van wilt maken is zeven uur toch een mooie tijd om op te staan? Het is een beetje wat je met Utopia wilt. Wil je het als bedrijf gaan runnen en er wat moois van maken? Of wil je graag uitrusten, niets doen en zuipen? Het is een verschil in perspectief.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat Jessie en Adriaan zo achterlijk vroeg op zijn, hoeft natuurlijk helemaal niet in te houden dat iedereen dat dan moet volgen.
Hij is de grootste faal, kwam binnen met ik ga Utopia redden. Nu maanden later staan ze er nog even beroerd voor. En steeds meer in Utopia zetten zich tegen hem af.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niemand doet wat aldus Jessie. Iedereen ligt op bed. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat hij vooral geïrriteerd is door zijn meningsverschil met Merel.
Ja ik snap ook niet waarom ze zo vroeg op staan hoor, nergens voor nodigquote:Op maandag 18 maart 2019 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat Jessie en Adriaan zo achterlijk vroeg op zijn, hoeft natuurlijk helemaal niet in te houden dat iedereen dat dan moet volgen.
Tja, 7 uur, 8 uur, 9 uur, wat dan ook. Gewoon opstaan op een bepaald moment, je fris wassen, wat ontbijten en dan bekijken wat er die dag gedaan moet worden of kan worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee. Maar als je er wat van wilt maken is zeven uur toch een mooie tijd om op te staan? Het is een beetje wat je met Utopia wilt. Wil je het als bedrijf gaan runnen en er wat moois van maken? Of wil je graag uitrusten, niets doen en zuipen. Het is een verschil in perspectief.
En dat zegt Hiske??? Zij en Cris hebben sinds dat ze samen dat huisje hebben gekregen, nog nooit aan iemand een (woon)concessie gedaan. The Bitches.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er zijn andere mensen die concessies moeten doen volgens Hiske, Franny moet maar naar het martelhuisje want daar liggen al haar vrienden zegt merel, ze hopen op een leuke meid
Ja hij is niet intelligent genoeg om deze rol aan te nemen ben ik bang. Hij lult te veel achter ruggen om in plaats van gesprekken met de mensen zelf aan te gaan. Ik denk dat hij wel goede intenties heeft en er echt wat van wilt maken maar hij zal dan toch echt het "team" moeten gaan motiveren in plaats van zelf hard aan het werkt te zijn en te zeiken achter ruggen om.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is de grootste faal, kwam binnen met ik ga Utopia redden. Nu maanden later staan ze er nog even beroerd voor. En steeds meer in Utopia zetten zich tegen hem af.
En die kraakt hij dan ook voortduren af.
Nu begint Merel tegen hem en moet je hem nu eens over Merel horen
Eerst hield hij zijn bek over haar gesjoemel omdat ze 'vrienden'waren. Maar nu ze hem ook op zijn plaats zet moet je hem horen over haar.
Ja precies. Maar de sleutel ligt in communicatie. Dat gebeurt bijzonder slecht daar.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja, 7 uur, 8 uur, 9 uur, wat dan ook. Gewoon opstaan op een bepaald moment, je fris wassen, wat ontbijten en dan bekijken wat er die dag gedaan moet worden of kan worden.
Maar vooral proberen om samen iets ervan te maken, En of je daar om 5 uur mee begint om pas 's middags, doet niet echt ter zake.
Maar gun elkaar iets, probeer er iets van te maken, overleg, onderzoek wat zou kunnen aanslaan bij het publiek, enz.
Met zijn instelling zal hij het ook nooit leren.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja hij is niet intelligent genoeg om deze rol aan te nemen ben ik bang. Hij lult te veel achter ruggen om in plaats van gesprekken met de mensen zelf aan te gaan. Ik denk dat hij wel goede intenties heeft en er echt wat van wilt maken maar hij zal dan toch echt het "team" moeten gaan motiveren in plaats van zelf hard aan het werkt te zijn en te zeiken achter ruggen om.
Toch blijf ik Team Jessie omdat ik wel vind dat hij zijn best doet. Hij kan het alleen (nog) niet.
We zijn in elk geval wel verzekerd van leuke TV.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Met zijn instelling zal hij het ook nooit leren.
Niet hier in Utopia, maar ook niet in de buitenwereld. Niemand zit op een dergelijke houding te wachten
Dat mag, zie ook wel vaak dat hij zinnige dingen zegt, maar het is de toon die de muziek maaktquote:Op maandag 18 maart 2019 09:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja hij is niet intelligent genoeg om deze rol aan te nemen ben ik bang. Hij lult te veel achter ruggen om in plaats van gesprekken met de mensen zelf aan te gaan. Ik denk dat hij wel goede intenties heeft en er echt wat van wilt maken maar hij zal dan toch echt het "team" moeten gaan motiveren in plaats van zelf hard aan het werkt te zijn en te zeiken achter ruggen om.
Toch blijf ik Team Jessie omdat ik wel vind dat hij zijn best doet. Hij kan het alleen (nog) niet.
Ja ik ben het er mee eens dat hij het verkeerd aanpakt. Toch kan ik wel erg lachen om zijn humor en vind ik zijn voornemens ook interessant. Geen drank en vrouwen. (Dat het mis is gegaan maakt het wel weer hilarisch)quote:Op maandag 18 maart 2019 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, zie ook wel vaak dat hij zinnige dingen zegt, maar het is de toon die de muziek maakt
Hij is te dominant wil alles zoals hij wil, dramt door dat maakt het voor mij een vreselijke vent.
Neem daarbij die storing dat hij vaak woorden achter elkaar moet zetten, zoals Jessie moetmoetmoetmoet......... en de hele dat dat gesnotoptrekken van hem
Adje leest zijn tekst voor, His reageert heel lauw
Adje voelt zich een beetje gekwetst, ze vindt niet goed
Ik ga die hele woorden stroom van His niet neer plempen
Net als Adje, heel vermoeiend die twee samen te volgen in een gesprekquote:Op maandag 18 maart 2019 10:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Hiske komt steeds slechter uit haar woorden, ze kan haast geen complete zin meer vormen.
Was dat aan het begin ook al zo erg? Ik kan me geen moment herinneren dat ik haar een complete zin heb horen spreken. Ze maakt haar zinnen nooit...quote:Op maandag 18 maart 2019 10:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Hiske komt steeds slechter uit haar woorden, ze kan haast geen complete zin meer vormen.
Ja inderdaad, ben benieuwd wanneer hij over het feit begint dat Dyl en Kay wel samenslapen ondanks dat Kay bij binnenkomst zij het niet te willen.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ik ben het er mee eens dat hij het verkeerd aanpakt. Toch kan ik wel erg lachen om zijn humor en vind ik zijn voornemens ook interessant. Geen drank en vrouwen. (Dat het mis is gegaan maakt het wel weer hilarisch)
Hij is wel de enige die zijn irritaties uitspreekt. Alleen heb ik hem nog niet met Mylène zien spreken. Daar wacht ik eigenlijk al een paar dagen op!quote:Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ben benieuwd wanneer hij over het feit begint dat Dyl en Kay wel samenslapen ondanks dat Kay bij binnenkomst zij het niet te willen.
Ondertussen blijft Jessie maar herhalen dat mensen nog in bed liggen.
Ja, mijn idee.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Hiske weet het beter.
Adriaan moet toch een stuk schrijven.... laat hem schrijven. Het hoeft geen geweldig stuk te zijn.
Zij wil weer het gevoel hebben dat ze iets kan betekenen. Ik vond het voor Adriaan met zijn basischool opleiding prima.
Zeg dan.... lees het vanavond weer door, desnoods morgen weer, als je er tevreden over bent en je voelt niet de behoefte om iets te veranderen, dan is het prima. Wil je dingen aan mij vragen, of mij als klankbord gebruiken, prima. Het is geen proefschrift!
Klopt, heel irritant.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Was dat aan het begin ook al zo erg? Ik kan me geen moment herinneren dat ik haar een complete zin heb horen spreken. Ze maakt haar zinnen nooit...
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die zijn irritaties uitspreekt. Alleen heb ik hem nog niet met Mylène zien spreken. Daar wacht ik eigenlijk al een paar dagen op!
Hij is weer lekker bezig mensen naar beneden te halen.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Jens en Mylène passen wel bij elkaar, wat een stelletje simpele zijn dat zeg!
En met Merel.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die zijn irritaties uitspreekt. Alleen heb ik hem nog niet met Mylène zien spreken. Daar wacht ik eigenlijk al een paar dagen op!
Ja en de manier hoe, was ook niet vriendelijk vond ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zon bloedhekel aan Hiske, mevrouw die zelf nooit iets zegt over zichzelf, want stel je voor... en nu op Adriaans gevoel inspeelt en hem een kutgevoel geeft....: :>
Geen enkele zelfreflectie aanwezig bij Hiske.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zon bloedhekel aan Hiske, mevrouw die zelf nooit iets zegt over zichzelf, want stel je voor... en nu op Adriaans gevoel inspeelt en hem een kutgevoel geeft....: :>
Het is al aangepast! Top!quote:Op maandag 18 maart 2019 10:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waar dan?
Hoe wil je het hebben?
niet vanzelf.....quote:Op maandag 18 maart 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat doet hij de hele dag door. Vandaag over die morgen over die dan weer over dit en dan weer over dat. Het houdt niet op
Ze hadden bij Talpa beter moeten weten, ze wisten toch wat voor figuur het wasquote:Op maandag 18 maart 2019 10:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
niet vanzelf.....
Ik denk ook haast zeker dat Jes in zijn contract een minimale termijn heeft bedongen. Ik kan mij anders niet aan die indruk onttrekken.
Als hij niks te zeiken heeft leeft hij niet, dus is het maar goed dat de meeste lui zijn, anders heeft hij geen gespreksstof, dan blijft over snot schuiven de hele dagquote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof ze daar allemaal BN'ers zijn, althans, dat denken ze.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Zonde van die koekblikken al di e handtekeningen er op.
[ afbeelding ]
Zouden ze leuk gaan doen, of gaat ze Dyl eerst afkatten en dan een leuk interview of gaat Kaylee weer los op Dylan na het interview....vragen...vragen....quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Shownws voor Dylan & Keelie
Merel ; mn toekomstige werkgever
Dat laatste hoorde ik ook. Ik hoop echt dat ze daar heeeel snel aan de gang kan.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Shownws voor Dylan & Keelie
Merel ; mn toekomstige werkgever
Bij de volgende nominaties zijn deze twee aan de beurt...en terecht...quote:
Die andere twee nieuwe voeren ook geen reet uit. Dylan heeft alle spullen voor een tattooshop gekregen en doet er niets mee. Als Jessie gisteren die wedstrijd niet had georganiseerd voor die twee hadden ze dat spul nog niet eens in handen gehad.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij de volgende nominaties zijn deze twee aan de beurt...en terecht...
Als ze zo doorgaan is dit stel ook snel over binnen Utopia.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
vrezelijk figuur is doe merel tochquote:Op maandag 18 maart 2019 09:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er zijn andere mensen die concessies moeten doen volgens Hiske, Franny moet maar naar het martelhuisje want daar liggen al haar vrienden zegt merel, ze hopen op een leuke meid
Ow, dat wist ik niet eens...Ook geen doorpakkers dus....vind al die stelletjes ook niets trouwens....Lijkt temptation wel...quote:Op maandag 18 maart 2019 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die andere twee nieuwe voeren ook geen reet uit. Dylan heeft alle spullen voor een tattooshop gekregen en doet er niets mee. Als Jessie gisteren die wedstrijd niet had georganiseerd voor die twee hadden ze dat spul nog niet eens in handen gehad.
Eerst His en Cris graag ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Kees kan nog geen koffieboon tattoueren, net zo min als Dylan.quote:
Die gaan vast vanmiddag heel productief zijn. Maakt toch niet uit of je om 5 uur of 11, 12, 13, 14 uur uit je bed komt?quote:
Dat !quote:Op maandag 18 maart 2019 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kees kan nog geen koffieboon tattoueren, net zo min als Dylan.
Die eerste baby is er toch haast al, stomme SBS, die zit al bijna aan de kruidenbitter.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De 1ste Utopiababy maken.
Dat mag niet knurft.
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die eerste baby is er toch haast al, stomme SBS, die zit al bijna aan de kruidenbitter.
Vind ik ook niet hoor, normaal als je een relatie hebt je samen ligt.quote:
Kay heeft een relatie en hij loopt mee, (aan een lijntje)quote:
Ja nou hebben we ze pas echt leren kennen he.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe ben je fliefd geworden op Keelie
Dylna verteld .. we kende elkaar al vroegah
en toen mbo en toen vonkies
2 april 2 jaar relatie
. prima vragen heur
dit is pas info
daar kunnen we wat mee
Tuurlijk maakt dat niet uit hoor. En dat je de hele dag door bezig bent maakt ook niet uit. Gewoon lekker de hele dag in je bed liggen, tot je honger krijgt of wil roken en daarna weer lekker naar bed en met zijn allen schelden op degene die wel aan het werk zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gaan vast vanmiddag heel productief zijn. Maakt toch niet uit of je om 5 uur of 11, 12, 13, 14 uur uit je bed komt?
Ik was al van streek, dat scheeltquote:Op maandag 18 maart 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
5 min stream en ik begin lichtelijk misselijk te worden, wat een saaie rotzooi
Die denkt......DRANKquote:Op maandag 18 maart 2019 10:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Zegt shotjes, en iemand word daar gelijk wakker.![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook. Het lijkt wel alsof ze zich moeten verontschuldigen als ze lekker bij elkaar liggen. Normaal toch in een relatie?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook niet hoor, normaal als je een relatie hebt je samen ligt.
Zie ze echt niet de hele dag kleffen
Ze zal wel honger hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Mylene is ook het nest. Netjes, net voor 11 uur.
Of nadorst.quote:
ze is er nog niet uit hoor. Die is nog wel even druk voor ze wat kan gaan doen. Eerst make-up, dan roken, dan eten, dan roken, dan koffie en roken dan is het tijd om te eten, even lekker op bed liggen na een peuk gerookt te hebben en dan is het onderhand tijd voor het avondeten.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Mylene is ook het nest. Netjes, net voor 11 uur.
Dat wel, maar zoals ze binnen kwamen:quote:Op maandag 18 maart 2019 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het lijkt wel alsof ze zich moeten verontschuldigen als ze lekker bij elkaar liggen. Normaal toch in een relatie?
Ja, dan wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:03 schreef mazaru het volgende:
Ik zit met stomme verbazing te kijken dat Dylan met zijn tattoospulletjes bezig ging uit zichzelf. Maar het is voor Shownieuws
prutser eerste klasquote:
Precies, eerst op alle Utopianen gratis wat laten zetten/maken. Dan kunnen de klanten oordelenquote:
Ja, dat vond ik ook vreemd van ze. Waarom zou je je moeten verontschuldigen dat je een relatie hebt, of net doen alsof het niet zo klef is?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals ze binnen kwamen:
-we willen niet gelijk samen hoor
-we hoeven niet elke dag samen in bed hoor
-als je je kwakkie kwijt wil ben ik er
-ik ben wel ongesteld maar geen bloed meer
-shirt niettttt uittttt
-hij wist dat zn meissie na hem zou binnenkomen
Klopt niet helemaal zoals we dachten. Toch?
klanten zijn gek als door hun 1 laten zettenquote:Op maandag 18 maart 2019 11:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Precies, eerst op alle Utopianen gratis wat laten zetten/maken. Dan kunnen de klanten oordelen
Ik hoop dat showN haar straal voorbij loopt en Jens ookquote:
Had jij wat anders verwacht dan ?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die twee zitten daar alleen maar om hun zelf op de kaart te zetten![]()
![]()
Voor hen wel. Ze zijn vlot vandaagquote:Op maandag 18 maart 2019 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik lees de tijd 10:37 niet normaal toch ?
Ja, je komt toch eigenlijk samen binnen, doe normaal en stel je gelijkwaardig aan je partner en val niet na de 1e dag terug, na je verhaal. Maar dat is maar een mening van mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook vreemd van ze. Waarom zou je je moeten verontschuldigen dat je een relatie hebt, of net doen alsof het niet zo klef is?
Dat van elkaars kleding aan trekken zou ik echt niet willenquote:
Aha, dankje. Dat verduidelijkt het een beetje.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:10 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Omdat Kaylee meteen bij het binnenkomen een sneer gaf aan Mylene en Jens,dat Kaylee en Dylan geen kleffie en beffie zijn zoals die 2.
Ja heel saai, sinds Lotus, Mike en TIm er uitzijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
5 min stream en ik begin lichtelijk misselijk te worden, wat een saaie rotzooi
Ze dragen zelfs elkaars ondergoedquote:Op maandag 18 maart 2019 11:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat van elkaars kleding aan trekken zou ik echt niet willen
nee .maar dan moet je wel heel goed zijn neem ik aan... dit zijn echte prutsersquote:
Stuk of 12quote:Op maandag 18 maart 2019 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Tijd voor een nieuwe bewoner...en wel nu!
Ja, vind het heel normaalquote:Op maandag 18 maart 2019 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het lijkt wel alsof ze zich moeten verontschuldigen als ze lekker bij elkaar liggen. Normaal toch in een relatie?
Nog niet gekeken vanmorgen?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:03 schreef mazaru het volgende:
Ik zit met stomme verbazing te kijken dat Dylan met zijn tattoospulletjes bezig ging uit zichzelf. Maar het is voor Shownieuws
Vreselijk ...en nu zie ik frutsel in de panty en broekje van Shellyquote:
Te smerig! En zeker als je weet dat die vuilakken amper douchenquote:Op maandag 18 maart 2019 11:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Vreselijk ...en nu zie ik frutsel in de panty en broekje van Shelly
Ook dat dusquote:Op maandag 18 maart 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te smerig! En zeker als je weet dat die vuilakken amper douchen
gelukkig hebben we nog steeds geen geurcam en geurtvquote:Op maandag 18 maart 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te smerig! En zeker als je weet dat die vuilakken amper douchen
+100quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef mazaru het volgende:
Flikker toch op met je kuttim![]()
![]()
Ik word al misselijk van die naam alleen al. Gaan ze zeker ook nog naar die walgelijke klotus en co vragen.
Die zijn God zij dank eruit!!!
Nooit meer over praten!!!
Geen idee! Maar als ik die drie letters hoor dan draait mijn maag. Dus het kan nooit veel soeps zijnquote:
nieuwe inwoner?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:20 schreef mcspicy het volgende:
Man met microfoon: Ik hoop dat er iemand staat
Ja zie je me tieten die zijn zo groot .......................dit verzin ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Ik zeg: laten we opnieuw beginnen en dan weer met John etc.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik word al misselijk van die naam alleen al. Gaan ze zeker ook nog naar die walgelijke klotus en co vragen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef mazaru het volgende:
![]()
Dat is iets wat ik niet snap. Tim lag tot bijna middag in bed vervolgens was hij met Franny bezig en in de avond zaten ze in hun huisje te roddelen en zuipen.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel saai, sinds Lotus, Mike en TIm er uitzijn.
Zelfs gasten die er gisteren waren hebben het gezegd dat het saai is zonder Tim
Random itempje draaien over Utopia...weet het doel eigenlijk niet exact.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg: laten we opnieuw beginnen en dan weer met John etc.
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg: laten we opnieuw beginnen en dan weer met John etc.
Ik denk dat zelfs shownieuws wel snapt dat dit nep is.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:23 schreef DKUp het volgende:
Myleentje en Jensie hebben met hun chipsclubje de camera niet eens gehaald voor een interview gehaald als nieuw stelletje, pijnlijk.
Doe mij dan maar een paar flinke pittige types erin. Als er 15 nieuwe komen, is het nog steeds afvragen wat er binnenkomt.quote:
Precies. Mensen die zeggen dat ze dat missen die zullen waarschijnlijk de pornoshows missen. Voor de rest lagen ze het grootste gedeelte van de dag met zijn vieren in dat hok in bed.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik niet snap. Tim lag tot bijna middag in bed vervolgens was hij met Franny bezig en in de avond zaten ze in hun huisje te roddelen en zuipen.
Ze waren dan ook niet vanaf het begin een stelletje. Niets nieuws.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:23 schreef DKUp het volgende:
Myleentje en Jensie hebben met hun chipsclubje de camera niet eens gehaald voor een interview gehaald als nieuw stelletje, pijnlijk.
d8 dat de rode kar een dinges was voor in de tatoei shopquote:Op maandag 18 maart 2019 11:24 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is die gereedschapskist?
Nouja zeg, overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik niet snap. Tim lag tot bijna middag in bed vervolgens was hij met Franny bezig en in de avond zaten ze in hun huisje te roddelen en zuipen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
d8 dat de rode kar een dinges was voor in de tatoei shop
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
ik vind haar haar er niet op vooruit gegaanquote:Op maandag 18 maart 2019 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Chris heeft haar groene broek weer aan
Het moet wat lijken op een harde werksterquote:Op maandag 18 maart 2019 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Chris heeft haar groene broek weer aan
Zoals Jessie-Jeffrey, Gerrit-Shelley en Mike-Lotus dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze waren dan ook niet vanaf het begin een stelletje. Niets nieuws.
dat het dr nog opzit na al die uren folie'squote:Op maandag 18 maart 2019 11:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind haar haar er niet op vooruit gegaan
Klopt, been there, done that. Deze kwamen met een hoop poeha binnen als stel.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zoals Jessie-Jeffrey, Gerrit-Shelley en Mike-Lotus dus.
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind die twee nieuwe Uto's nou niet zo sterk. Was meer een hype gecreëerd en dan valt het zo tegen. Slappe hap.
Nee niet echt nee behalve de kleurquote:Op maandag 18 maart 2019 11:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind haar haar er niet op vooruit gegaan
Ja dat was nou weer jammer die SLquote:Op maandag 18 maart 2019 11:30 schreef Dotteke het volgende:
De moeder van TIm schreef als jullie samen injullie huisje............. SL
Ik hoorde toch echt Dylan vertellen dat de sex van Dylan en Kaylee al op tv was geweest,en daarna Franny:de moeder van Tim schreef als jullie samen in het huisje en toen SLquote:Op maandag 18 maart 2019 11:30 schreef mazaru het volgende:
Engkaak weer over die klotetim![]()
Trots vertellen dat hen seksstandjes allemaal uitgezonden zijn op tv
Ik denk dat je jezelf wat verkijkt op Franny, ze speelt heel geraffineerd imo. Ze is niet voor de poes, speelt een onschuldig meisje, met een zgn depressie, maar ondertusen........quote:Op maandag 18 maart 2019 11:30 schreef mazaru het volgende:
Engkaak weer over die klotetim![]()
Trots vertellen dat hen seksstandjes allemaal uitgezonden zijn op tv
Daar verkijk ik me echt niet op hoor. Dat het een geraffineerde stoker is is voor mij al duidelijk vanaf dag 1quote:Op maandag 18 maart 2019 11:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf wat verkijkt op Franny, ze speelt heel geraffineerd imo. Ze is niet voor de poes, speelt een onschuldig meisje, met een zgn depressie, maar ondertusen........
Klopt !quote:Op maandag 18 maart 2019 11:32 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt Dylan vertellen dat de sex van Dylan en Kaylee al op tv was geweest,en daarna Franny:de moeder van Tim schreef als jullie samen in het huisje en toen SL
Laat haar maar schuiven.... Die neemt ze misschien allemaal in de maling.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf wat verkijkt op Franny, ze speelt heel geraffineerd imo. Ze is niet voor de poes, speelt een onschuldig meisje, met een zgn depressie, maar ondertusen........
Dan zijn we dat eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar verkijk ik me echt niet op hoor. Dat het een geraffineerde stoker is is voor mij al duidelijk vanaf dag 1
... en is dat ook zo?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:32 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt Dylan vertellen dat de sex van Dylan en Kaylee al op tv was geweest,en daarna Franny:de moeder van Tim schreef als jullie samen in het huisje en toen SL
Niets op TV geweest hoor. Kan ook nog niet, vrijdag kwam ze Utopia pas in, in de uitzending.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:32 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt Dylan vertellen dat de sex van Dylan en Kaylee al op tv was geweest,
Ik dacht te horen dat de SBS man dat al zelf vertelde.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets op TV geweest hoor. Kan ook nog niet, vrijdag kwam ze Utopia pas in, in de uitzending.
Die is abuis.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht te horen dat de SBS man dat al zelf vertelde.
Dan vertelde die SBS gozer dat, omdat hij zelf streamde ofzoquote:Op maandag 18 maart 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets op TV geweest hoor. Kan ook nog niet, vrijdag kwam ze Utopia pas in, in de uitzending.
Ja of hij bedoelde Tim en Franny.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan vertelde die SBS gozer dat, omdat hij zelf streamde ofzo
Ik geloof je, ik kijk zelf nooit/zeer zelden uto2-tv.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:35 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Laatste tijd de uitzendingen niet meer gezien
Dat denk ik eerder. Het lijkt me ook heel erg sterk dat de moeder van Tquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Can't you see
I love you
Please don't break my heart in two
That's not hard to do
'Cause I don't have a wooden heart
GM.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:46 schreef Chea49 het volgende:
GM
Zit al ff te lurken maar zie dat die 2 nieuwe nog steeds zitten te eten. Verbaas me er altijd over hoeveel voedsel mensen in de ochtend naar binnen kunnen werken.
Ze zeggen net trouwens dat ze nooit ruzie hebben gehad, zélfs geen woordenwisseling. Maar ik las vannacht toch wat strubbelingen?
Gewoon lekker dooreten Struis.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ik zit net een broodje ei te eten
bedankt Adrian
Nooit streamen en eten tegelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ik zit net een broodje ei te eten
bedankt Adrian
Dus dát.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:52 schreef snetje het volgende:
Mylene: Stel je hebt een appel ..daar zitten ook beestjes op en die poepen erop...maak jij die appel dan ook schoon?...
Ze heeft wel gelijk, Adje was wel uitgeluldquote:Op maandag 18 maart 2019 11:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
anus van een kip ontlasting verhaal
Mylene pakt leuk door
en op een appel dan ? zit ook
Adrian ; dat ik ik wel
ook als een worm in zit eet ik die
mn lichaam weet dat
Mylene ; ontlasting is ontlasting
.. "waarom tik ik dit ""
ontlading
adrian doet ook steeds een screensaver van dierenleed plaatsenquote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, Adje was wel uitgeluld
Gaat die eerst een raar verhaal ophangen Stel dat ik een ei door mij poep haal eet je het dan ook op
Het is ook de bedoeling dat je aversie krijgt tegen hetgeen wat je onder ogen krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
adrian doet ook steeds een screensaver van dierenleed plaatsen
zo jammer dat hij dit op deze manier onder de aandacht brengt
aversie krijg je
geen aanhangers
Eigenlijk best wel een zielig off-shore geval.quote:
Adriaan denkt God's gift te zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, Adje was wel uitgeluld
Gaat die eerst een raar verhaal ophangen Stel dat ik een ei door mij poep haal eet je het dan ook op
Ik denk dat veel mensen er een beetje moe van worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:01 schreef eskil het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je aversie krijgt tegen hetgeen wat je onder ogen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |