Gewoon lekker dooreten Struis.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ik zit net een broodje ei te eten
bedankt Adrian
Nooit streamen en eten tegelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ik zit net een broodje ei te eten
bedankt Adrian
Dus dát.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:52 schreef snetje het volgende:
Mylene: Stel je hebt een appel ..daar zitten ook beestjes op en die poepen erop...maak jij die appel dan ook schoon?...
Ze heeft wel gelijk, Adje was wel uitgeluldquote:Op maandag 18 maart 2019 11:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
anus van een kip ontlasting verhaal
Mylene pakt leuk door
en op een appel dan ? zit ook
Adrian ; dat ik ik wel
ook als een worm in zit eet ik die
mn lichaam weet dat
Mylene ; ontlasting is ontlasting
.. "waarom tik ik dit ""
ontlading
adrian doet ook steeds een screensaver van dierenleed plaatsenquote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, Adje was wel uitgeluld
Gaat die eerst een raar verhaal ophangen Stel dat ik een ei door mij poep haal eet je het dan ook op
Het is ook de bedoeling dat je aversie krijgt tegen hetgeen wat je onder ogen krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
adrian doet ook steeds een screensaver van dierenleed plaatsen
zo jammer dat hij dit op deze manier onder de aandacht brengt
aversie krijg je
geen aanhangers
Eigenlijk best wel een zielig off-shore geval.quote:
Adriaan denkt God's gift te zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, Adje was wel uitgeluld
Gaat die eerst een raar verhaal ophangen Stel dat ik een ei door mij poep haal eet je het dan ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |