Of het labyrinth, moet daar sowieso weer eens m'n kop laten zienquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is een spelletjesmeet bij the joker in Utrecht een idee?

Wat is niet te ver weg?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Als er een keer een spelletjesmeet niet te ver weg is, ben ik ook wel in

Rotterdam, die kant op. Dat is prima te doen. Brabant ook, want daar woon ik natuurlijkquote:

Ik heb helaas geen kaarten meer, maar als je nou eens Arena gaat spelen dan kunnen we virtueel met elkaar spelenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef Trashcanman het volgende:
Zat er ook aan te denken eens een mtg meet te doen voor de eckte eckte nerds onder ons maar geen idee of die in deze reeks posten.

Speel ik ook. Zal straks even m'n accountnummer opzoeken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen kaarten meer, maar als je nou eens Arena gaat spelen dan kunnen we virtueel met elkaar spelen

Ik heb ook geen kaarten meer helaas. Wel 12 jaar gespeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen kaarten meer, maar als je nou eens Arena gaat spelen dan kunnen we virtueel met elkaar spelen

Heb een cube. Kan er wel eens een meet omheen organiseren. Maar dat doe ik dan wanneer ik het iets minder druk hebquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:27 schreef jdel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kaarten meer helaas. Wel 12 jaar gespeeld.
Arena vind ik niets, maar maar een boosterdraft oid ben ik wel voor.
Nostalgie. Beste spel wat er was/is.

Ja, zat er zelf ook al aan te denken om te gaanquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:02 schreef Groepfunder het volgende:
Is er interesse voor een meet rond 'WE ALL LOVE 80's 90's 00's' dit weekend in Utrecht? Start zaterdag om 23.00 uur.

We wachten nog op een datum voor golfen/escape room. Dat is in die richting.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:14 schreef Bamboee het volgende:
Als er nog één in omgeving Rotterdam/ Utrecht wordt georganiseerd, wil ik daar wel bij zijn

Ja alleen is er hier bij mij een kleine familie crisis dus qua regelen komt het mij niet zo heel goed uit nuquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
We wachten nog op een datum voor golfen/escape room. Dat is in die richting.

Neem je tijdquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja alleen is er hier bij mij een kleine familie crisis dus qua regelen komt het mij niet zo heel goed uit nu

Het Noorden bestaat niet in dit topic.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:26 schreef Restyler het volgende:
Als er een keer wat in 't Noorden wat georganiseerd kom ik ook wel.

Altijd, de agenda loopt hier wel al redelijk vol dus weet niet of ik kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |