SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0rSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar februari (dud0r)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil je beeld niet verpesten nu..maar ik draag een grijze trainingsbroek en een zwarte hoodie.quote:
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Oh, ik zat naar sky te kijken.quote:Op maandag 18 maart 2019 02:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wil je beeld niet verpesten nu..maar ik draag een grijze trainingsbroek en een zwarte hoodie.![]()
Jaja en dat moeten wij geloven.quote:Op maandag 18 maart 2019 02:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil je beeld niet verpesten maar ik lig hier gewoon naakt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Dan zal ik maar toegeven dat ik een grijze spijkerbroek draag, een kat op mijn schoot heb liggen, een kop groene thee drink en naar Rick and Morty kijk![]()
Hij draagt gewoon een fatsoenlijke pippi langkous pyjama en roze badslippers hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 02:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jaja en dat moeten wij geloven.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 02:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jaja en dat moeten wij geloven.![]()
![]()
eerste keer rick en morty kijken?quote:Op maandag 18 maart 2019 02:43 schreef devzero het volgende:
Dan zal ik maar toegeven dat ik een grijze spijkerbroek draag, een kat op mijn schoot heb liggen, een kop groene thee drink en naar Rick and Morty kijk![]()
Nee, leuke seriequote:Op maandag 18 maart 2019 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
eerste keer rick en morty kijken?![]()
Dank jequote:Op maandag 18 maart 2019 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
eens.
wel heb je hoog iq nodig om de subtiele humor ervan te begrijpen
![]()
![]()
Niks mis mee toch. Al is het eerste wat ik vaak doe als ik op de bank ga mijn spijkerbroek uit en een trainingsbroek aan ofzo. Vind dat niet fijn om met een jeans op de bank te hangen.quote:Op maandag 18 maart 2019 02:43 schreef devzero het volgende:
Dan zal ik maar toegeven dat ik een grijze spijkerbroek draag, een kat op mijn schoot heb liggen, een kop groene thee drink en naar Rick and Morty kijk
Uh 80ies vind ik wel leuk. Top 40.quote:Op maandag 18 maart 2019 02:51 schreef skysherrif het volgende:
@:aiu wat voor muziek luister je nog meer wat niet elektronisch is
Zo'n beetje alles behalve rock, Nederlandstalig, metal en alles wat erop lijkt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
drop eens watquote:Op maandag 18 maart 2019 02:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uh 80ies vind ik wel leuk. Top 40.
Zo'n beetje alles behalve rock, Nederlandstalig, metal en alles wat erop lijkt.![]()
Is een boxershort ook goed? Loop daar wel vaak in rondquote:Op maandag 18 maart 2019 02:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook niet iets wat erop lijkt?![]()
![]()
Nee dat vind ik niks.quote:
Mooie vrouwquote:Jammer dat ze dood is
![]()
Toch niet die Messi boxer hè?quote:Op maandag 18 maart 2019 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Is een boxershort ook goed? Loop daar wel vaak in rond
Oh dit is wel fijn.quote:
Ligt er erg aan in welke bui aan, soms klassieke muziek, soms lekker 80 hitjes en soms smerig harde metal.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 02:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Toch niet die Messi boxer hè?![]()
die is weg, zaten teveel vlekken in![]()
![]()
Ja precies. Beetje mood gerelateerd. Al zou ik geen metal draaien.quote:Op maandag 18 maart 2019 02:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dit is wel fijn.
Ligt er erg aan in welke bui aan, soms klassieke muziek, soms lekker 80 hitjes en soms smerig harde metal.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
jij linkte toch ook smiths gisteravond?quote:
1 van mn favo bands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |