Ja idd.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:43 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ik zit ook wel es 3u bij de kapper maar intrekken van verf is dan 45 min.
Jens heeft 6 tray bier staan.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jens ook al aan het bier, en niet de 1ste zo te horen.
Tering de tandarts is leukerquote:
Desperado.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik neem aan dat dit ook geen appelsap is.
[ afbeelding ]
Kan iemand haar die schaar afpakken.quote:
Komen The Eagles?quote:
De moeder van Shelley.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:48 schreef Soury het volgende:
Morgen is Franny een maand verloofd YEEEHHHHHHHH
quote:
Ja idd die heeft Shelly nog nodig voor Chris haar laatste plukken straks te kortwieken.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan iemand haar die schaar afpakken.
Die verf moet ze er straks uitbikken.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Shel gaat eerst nog roken.
Klok tikt verder.
Bef2, tattookutje?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:51 schreef VitaSackville het volgende:
Mary Servaes de derde zit wel verdomd smerig te eten
Dat kan toch nietquote:Op zondag 17 maart 2019 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Klok tikt verder.
Shel zit 10 jaar in het kappugswegeldje. Ik durf haar niet tegen te spreken.quote:
lkkr bezughquote:Op zondag 17 maart 2019 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Klok tikt verder.
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:51 schreef VitaSackville het volgende:
Mary Servaes de derde zit wel verdomd smerig te eten
De zangeres zonder naamquote:Op zondag 17 maart 2019 20:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Weet niet wie het was, maar heb wel een idee.
Avond!
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny wil een petitie;Tim kom terug.
Ik wil een petitie: Franny naar huisquote:Op zondag 17 maart 2019 20:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even wachten nog.quote:
Ik teken welquote:Op zondag 17 maart 2019 20:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
aluhoedjequote:
Ja, maar bedoel je niet Kees daarmee?quote:
Jaquote:Op zondag 17 maart 2019 21:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel je niet Kees daarmee?
Nog nooit meegemaakt.quote:
Die verf heeft natuurlijk ook in de vrieskou gestaan,wat die vrouw vertelde...doet t niet meerquote:Op zondag 17 maart 2019 21:01 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij pakt het niet zo lekker....
Ik hoorde Shel van de week zeggen dat ze alleen nog waterstofperoxide had, weet niet in welke sterkte.quote:
Volgens mij gaan de sterktes per 3% en is 12% de sterkste.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoorde Shel van de week zeggen dat ze alleen nog waterstofperoxide had, weet niet in welke sterkte.
ze noemde 6 t/m 10?
En dan ook nog op 3 plaatsen fohnen, niet alle folies
hoppa ook zeep nog wegquote:Op zondag 17 maart 2019 21:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het ruikt zo zalig
Kris en meuk op dr harses
Mop, stukje zeep door je gleuf
geluk is soms zo dichtby
Dat kwam uit de kratten van Brenda,ze moest de 6% nog bestellen volgens mij.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoorde Shel van de week zeggen dat ze alleen nog waterstofperoxide had, weet niet in welke sterkte.
ze noemde 6 t/m 10?
En dan ook nog op 3 plaatsen fohnen, niet alle folies
Haar weg?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Er is geen shampoo.
Dat moet toch met speciaal spul gewassen worden zodat de schubben weer sluiten?
Alle 30 zitten in die tas, wit en blauwquote:Op zondag 17 maart 2019 21:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zag iemand de handdoeken van Christel?
Anti-cementsluier, maar dat moet nog even besteld worden.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Er is geen shampoo.
Dat moet toch met speciaal spul gewassen worden zodat de schubben weer sluiten?
Dat hopen we.quote:
We wachten in spanning af.quote:
dat was shelly ook deels van planquote:Op zondag 17 maart 2019 21:08 schreef Mohitah het volgende:
Snap trouwens niet dat als Chris dr haar in slechte conditie is ze dan niet alleen de uitgroei heeft geverfd maar ja ben geen kapster
goede verhaallijn, spanning opbouwenquote:
Ja haar naar de teringquote:Op zondag 17 maart 2019 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss dr schubben staan nu open
HANS![]()
![]()
geef ruim
Van Andrelon.quote:
Een soort wegenwacht?quote:
Zo te horen is 'n gedeelte zilver en 'n gedeelte paars wat ik Sherry hoor zeggenquote:Op zondag 17 maart 2019 21:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
dr is geen meuk
shampo en of creme
lkkr bezig ook
bestel ruim alles
Kaal terwijl U wacht.quote:
'een hele grote'quote:Op zondag 17 maart 2019 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel heeft meuk
naast dr plank .. by de waain
![]()
![]()
HOErrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |