En Hans is een grote onbekende? Of weet ze wie dat is.quote:
Dat weet ze niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En Hans is een grote onbekende? Of weet ze wie dat is.
ik word een beetje gek van al die pure mensenquote:Op zondag 17 maart 2019 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bezoekers vonden Kaylee een puur mensen.
Ik lees dit elders?quote:Op zondag 17 maart 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En Hans is een grote onbekende? Of weet ze wie dat is.
ja met winston gerstanowmongoliewietschquote:Op zondag 17 maart 2019 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Komt op zondag.
Gaat over woorden spellen.
Balltje word omhoog gezogen valt op een bepaald bedrag.
Kiezen of je het bedrag van je contract wil hebben of niet.
Duidelijk.
Ja ik ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik word een beetje gek van al die pure mensen
Dat jij dat weer weet.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja met winston gerstanowmongoliewietsch
Tja met dat spugen komt er nog wel eens wat in zijn baard!quote:Op zondag 17 maart 2019 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jess had het nooit verwacht
een Klitt in zn Baard
Hans van der togtquote:Op zondag 17 maart 2019 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik lees dit elders?
Ze hadden het over een Hans die met muziek iets doet en op een evenement was en Christel te huwelijk vroeg. Maar of die Hans het is blijft nog gissen.
Ah vandaar dat ik het niet ken.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja met winston gerstanowmongoliewietsch
Hans Kazan?quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
Hans Dulfer doet iets met muziek.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
quote:
Nee iets Anders.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
Weg met al die pure mensen! Tis ook onze utopia!quote:Op zondag 17 maart 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik word een beetje gek van al die pure mensen
quote:
In filmpje valt ook katwijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
Hans Worstquote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ohh dat is spannend. Dat zit His dus wat dwarsquote:
ze wult gewoon een nieuwequote:Op zondag 17 maart 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel heeft de stijltang kapot gemaakt, ze ging erop staan
paar uurtjes geleden heeft igg Frutsel dr wagen met onderlader al volgelhangen hoor met patatquote:Op zondag 17 maart 2019 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jens heeft geen zin in patat.
Franny ook niet.
Niemand wilde met hem op de Polly..... dat suddert lekker door in zijn brein....quote:Op zondag 17 maart 2019 19:47 schreef Ranah het volgende:
nou die jens ziet er ook bepaald niet gelukkig uit
Ah dat verklaard waarom ze daar nou geen zin in heeft.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
paar uurtjes geleden heeft igg Frutsel dr wagen met onderlader al volgelhangen hoor met patat
Volgens mij de kapster die de spullen van Brenda heeft gekocht.quote:
oh oke ja dat kan...quote:Op zondag 17 maart 2019 19:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij de kapster die de spullen van Brenda heeft gekocht.
Weet het niet zeker.
Die is echt niet goed hoor, met die rondtollende ogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er missen spullen,dat weet ik zeker.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:54 schreef Bramenstruik het volgende:
mevrouw gaat rap door de doosjes, of alles er nog wel inzit
Gastendoekjes,ook weg.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:57 schreef Ranah het volgende:
er werd toch steeds van alles van gepakt door de meiden?
dat zou heel goed kunnen ja, ik heb het verschillende keren proberen te cappen, omat ik het zo grappig vindt dat ze die patatje zo grappig in haar centenbakkie legtquote:Op zondag 17 maart 2019 19:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zei Franny nou dat ze al 2 x patat op heeft vandaag?
Mevrouw heeft vast de streams gekeken.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vrouw; Ik ga hier geen discussies lopen voeren en zo, geen zin in.
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mevrouw heeft vast de streams gekeken.
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Mevr. gaat er geen discussie over houden, ze weet meer, ze heeft veel gezien.![]()
![]()
ja zou ik ook zijn.. zou me niks verbazen als ze zelf dingen achterhieldquote:Op zondag 17 maart 2019 19:58 schreef Ranah het volgende:
volgens merel is de helft weg
koopster vindt het niet netjes zoals er mee omgegaan is, merel is het met haar eens
Bijna allesquote:
Ja dat zei ze ook ik heb veel gezien op de streamsquote:Op zondag 17 maart 2019 19:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mevrouw heeft vast de streams gekeken.
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:58 schreef Mjelleke het volgende:
Maar als ze dan ballen heeft moet ze ook namen gaan noemen.
quote:
Geweldig, fikse rekening nasturen met vernoeming van de namen die het gepikt hebbenquote:Op zondag 17 maart 2019 19:59 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat zei ze ook ik heb veel gezien op de streams
Karmaquote:Op zondag 17 maart 2019 20:01 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja ja...die is groen straks...en d'r haar was al stuk volgens Shel
En toen Brenda weg ging zei ze tegen His `het is een waarde van 200 euro`voor de verkoopquote:Op zondag 17 maart 2019 20:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah mevrouw heeft het aan hun verkocht en wou alles weer terug kopen zo te horen.
Ze kan ergens hooguit een euro voor geven.
verkoopster en terugkoopster dus, weet ook wat de inkoop is zegt ze netquote:Op zondag 17 maart 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is wel een koopster dus.
Had ik wel gelijk.
Kris heet zij, geloof ik/quote:Op zondag 17 maart 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Had ik wel gelijk.
Ik denk bruikleen of zo.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Had ik wel gelijk.
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
verkoopster en terugkoopster dus, weet ook wat de inkoop is zegt ze net
Misschien toen wel.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
En toen Brenda weg ging zei ze tegen His `het is een waarde van 200 euro`voor de verkoop
En stopt er 5 direct in dr zak.quote:
quote:
ik verdenk niet alleen Merel daarvan in dit gevalquote:Op zondag 17 maart 2019 20:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Misschien toen wel.
Ik denk dat er later geplunderd is.
Merel neemt alle make up in beslag.
Zei Merel net: Ow dan neem ik de make up wel als jij die niet wil.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik verdenk niet alleen Merel daarvan in dit geval
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 17 maart 2019 20:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja klopt, Brenda was net de poort uit en His en Kriss gingen gelijk plunderen en hadden er schijt aan zeiden zequote:Op zondag 17 maart 2019 20:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Misschien toen wel.
Ik denk dat er later geplunderd is.
Merel neemt alle make up in beslag.
nee niet alleen, ik heb merel wel vaker horen zeggen: pak maar van brenda's spullenquote:Op zondag 17 maart 2019 20:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja klopt, dacht daarvoor, sorryquote:Op zondag 17 maart 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zei Merel net: Ow dan neem ik de make up wel als jij die niet wil.
Ah kijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:05 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja klopt, Brenda was net de poort uit en His en Kriss gingen gelijk plunderen en hadden er schijt aan zeiden ze
Beetje vreemd wat moeten His en Cris ermee? Lijkt me meer dat Shelly er in heeft lopen shoppen. Ik weet er niks van verder aanname dusquote:Op zondag 17 maart 2019 20:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah kijk.
En Hiske staat er nu verbaast bij te kijken en te zeggen dat ze zich kapot schaamt.
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:08 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Tijdens het leeghalen van Brenda's kappersspuillen uit de iglo, namen Hiske en Christel ook flessen conditioner voor zichzelf mee en misschien nog wel meer..
Christel zei toen: "dat is hele fijne, die nemen we voor onszelf"
Knettergek.quote:
Dat kan ik me voorstellen. Maar verf dingen enzo hebben ze niks aanquote:
dat zeiden we toen ook in de COS, waarom niet aan Sjellie geven, maar de heksen meenden er meer recht op te hebben toenquote:Op zondag 17 maart 2019 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje vreemd wat moeten His en Cris ermee? Lijkt me meer dat Shelly er in heeft lopen shoppen. Ik weet er niks van verder aanname dus
Wat miste waren ook dingen als tubes met ... (Haarmaskers, gel of weet ik veel wat voor troep) Make up, shampoo etc. Potjes die niet goed afgesloten waren en make up.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje vreemd wat moeten His en Cris ermee? Lijkt me meer dat Shelly er in heeft lopen shoppen. Ik weet er niks van verder aanname dus
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:11 schreef Soury het volgende:
Merel praat zich schoon, sorry ik heb me er niet mee bemoeit
Tering... Waar zijn die dan gebleven.quote:
Ik zou eens in de huisjes gaan kijken.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kaylee;Gaan we zo nog frituren Dyl?
Lekker zelfstandig weer Bef2.
Komt uit Brabant, heel goed te horen.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:12 schreef Ranah het volgende:
koopster baalt, ze heeft nooit moeilijk gedaan en nooit reiskosten gevraagd
Ze is wel laat met ophalen, maar het is geen stijl.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
tis niet anders
en dat pikt ze![]()
zie je op de markt nogmaals
quote:
Alles op, Alles....quote:
Is dit de wraak van Shelly. Hoezo kuttekop ?quote:
Die is dan verloren.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
1 bij shell en Greet
zaad opvang
hebben we die vast duidelijk
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dit de wraak van Shelly. Hoezo kuttekop ?
Langquote:
Al best lang.quote:
Erger nog....quote:
👍quote:Op zondag 17 maart 2019 20:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dan liggen ze naast de gastendoekjes en servetringen.
Zo opgelost, we kunnen door mensen. [ afbeelding ]
[..]
Je vergeet de lakens en de dekbedhoezen,dezelfde die Wim en Maxima ook hebben.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dan liggen ze naast de gastendoekjes en servetringen.
Zo opgelost, we kunnen door mensen. [ afbeelding ]
Echt,ik heb het altijd al geweten.Wat een gewetenloze vrouwen zijn dat.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel en Hiske hebben lopen jatten van die kappersspullen. Is op de streams geweest
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:17 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Echt,ik heb het altijd al geweten.Wat een gewetenloze vrouwen zijn dat.
Shelley heeft er ook haren mee geverfd. O.a dat van Tranny en Chris. En ze zal ook wel shampoo, conditioner, maskers etc. per ongeluk hebben gepakt.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel en Hiske hebben lopen jatten van die kappersspullen. Is op de streams geweest
[ afbeelding ]
Is nu aangevuld met 30 handdoeken.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je vergeet de lakens en de dekbedhoezen,dezelfde die Wim en Maxima ook hebben.
Dit krijgt nog wel een staartje. En Cristel heeft geen staartje meer straksquote:Op zondag 17 maart 2019 20:17 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Echt,ik heb het altijd al geweten.Wat een gewetenloze vrouwen zijn dat.
Dat dacht ook ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shelley heeft er ook haren mee geverfd. O.a dat van Tranny en Chris. En ze zal ook wel shampoo, conditioner, maskers etc. per ongeluk hebben gepakt.
Die zit toch al wel zeker anderhalf uur in de verf denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit krijgt nog wel een staartje. En Cristel heeft geen staartje meer straks
Langer.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zit toch al wel zeker anderhalf uur in de verf denk ik.
Deze heeft overal schijt aanquote:Op zondag 17 maart 2019 19:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet Lotus ook niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat mokkel is niet wijsquote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef Ranah het volgende:
die tekst op het shirt van franny: zie je me groeien?
[..]
Met dank aan Gizmo 18.56u start coupe soleilquote:
Bloeien.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef Ranah het volgende:
die tekst op het shirt van franny: zie je me groeien?
Jee is meestal toch maar een half uurtje intrekken of zo.quote:
Boeien.quote:
En dan wil ze werken bij een goed doel. Dan sta je er toch mooi op als er daar ook spullen liggen die voor de "ärmen"zijn denkt ze dan ook dat past mij ook wel?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
De tondeuse kost wel duur,maar het moet maar.
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Met dank aan Gizmo 18.56u start coupe soleil
Niks kost duur.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Soms nog wat goudblonde plukjes in 12 min (rood haar)quote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jee is meestal toch maar een half uurtje intrekken of zo.
Is heel lang geleden dat ik mijn haren heb geverfd.
Huh voor 15 euro heb je er al 1.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jij krijgt overal korting.quote:
Ik citeer Shelley.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh voor 15 euro heb je er al 1.
Die dingen gaan jaren mee.
Het kost veel, of het is duurquote:
Wat zou er gebeuren na 1.5 uur.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Soms nog wat goudblonde plukjes in 12 min (rood haar)
Ik schreef wat Shelley zei.quote:
Ja idd Jessie heeft in de kapper spullen lopen graaienquote:
Dan klopt het weerquote:
En Shelleyquote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef mcspicy het volgende:
De ogen moeten ze zich uit de kop schamen.Hiske,Christel en Merel!
Het was een citaat....Van FFquote:
Uit een fucking pan eten op bed.quote:
Met een beetje geluk valt t zo van d'r kop afquote:Op zondag 17 maart 2019 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren na 1.5 uur.
We gaan het zo zien. Spannend.
Oew dat levert leuke fitties op als mensen namen gaan noemen.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:25 schreef mcspicy het volgende:
Mevr had toch streams gezien? Namen willen we hebben!
ze heeft net uitvoerig verteld dat er een e tuseen de l en de y zit, maar ok vermoedelijk weet ze dat zelf ook maar sinds kortquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Met een beetje geluk valt t zo van d'r kop af
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze heeft net uitvoerig verteld dat er een e tuseen de l en de y zit, maar ok vermoedelijk weet ze dat zelf ook maar sinds kort
Zo jammer, die leuke Jens glijdt helemaal af door die domme schapen...ik kan Franny nauwelijks meer verdragenquote:
Even een video er gooien net zoals in Secret Story dacht ik,waar ze allemaal ineens geconfronteerd werden met hun leugens!quote:Op zondag 17 maart 2019 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oew dat levert leuke fitties op als mensen namen gaan noemen.
Heeft ze toch maar weer geregeld.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Merel zit even haar buit te bekijken......
[ afbeelding ]
Handig en snel.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft ze toch maar weer geregeld.
Is al een keer gedaan met hun gedrag. Dat was wel grappig idd.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:29 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Even een video er gooien net zoals in Secret Story dacht ik,waar ze allemaal ineens geconfronteerd werden met hun leugens!
Die vertrouw ik echt in niks meer.Wat een naar wijf! Ik durf te zeggen dat ze nog steeds in de min staan vanwege dit wijf!quote:Op zondag 17 maart 2019 20:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Merel zit even haar buit te bekijken......
[ afbeelding ]
Vingervlug,mss moet ze iets met goochelen gaan doen.quote:
Ik wil,ik wil!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
Merel; Ik wil dat iemand, er is toch wel iemand die voor mij een bere met sate wil bestellen, ik wil een sate menu.
Ik voel een paar bezorgens met een sate menu aankomen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vingervlug,mss moet ze iets met goochelen gaan doen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het sprekend Merel
Dit doet ze om jou te pesten.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
Merel; Ik wil dat iemand, er is toch wel iemand die voor mij een bere met sate wil bestellen, ik wil een sate menu.
Ik voel een paar bezorgens met een sate menu aankomen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het sprekend Merel
De frikandellen hadden ze vanmiddag al opgevroten.quote:
Weleens langer en ik heb heel veel en dik haar, maar dat spul zat er niet langer dan een minuut of 50 in.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zijn er serieus waar mensen die 2 uren bij de kapper zitten voor een coupe de dinges??????
Verf intrekken bijna 2 uur, idd nog langer in totaal.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:38 schreef Angelique61 het volgende:
Ze zit al langer dan 2 uur was effe bij of na 4e na het evenement
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Doet mijn kapster ook altijd.Eten wanneer ik mijn haar laat verven.
Ik hoop de 9%.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weleens langer en ik heb heel veel en dik haar, maar dat spul zat er niet langer dan een minuut of 50 in.
Ik weet niet met hoeveel % ze werkt, maar dit kan nooit goed zijn.
Was het Olaplex dat zij gebruikten, weet jij het nog?quote:
Lol ja dan duurt het wel een tijd voordat de verf erin zit.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weleens langer en ik heb heel veel en dik haar, maar dat spul zat er niet langer dan een minuut of 50 in.
Ik weet niet met hoeveel % ze werkt, maar dit kan nooit goed zijn.
Ja, van die ene van Peppie en Kokkie.quote:
Shelley wel,Brenda had weer een ander merk.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was het Olaplex dat zij gebruikten, weet jij het nog?
Tuurlijk heb ik gelijk, ik verzin zulks niet. Dat kind zuipt wat af, desnoods giet ze het in een beker.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:42 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Oooo,toch bier Poez je had gelijk
Ik zit ook wel es 3u bij de kapper maar intrekken van verf is dan 45 min.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zijn er serieus waar mensen die 2 uren bij de kapper zitten voor een coupe de dinges??????
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:43 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ik zit ook wel es 3u bij de kapper maar intrekken van verf is dan 45 min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |