En Hans is een grote onbekende? Of weet ze wie dat is.quote:
Dat weet ze niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En Hans is een grote onbekende? Of weet ze wie dat is.
ik word een beetje gek van al die pure mensenquote:Op zondag 17 maart 2019 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bezoekers vonden Kaylee een puur mensen.
Ik lees dit elders?quote:Op zondag 17 maart 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En Hans is een grote onbekende? Of weet ze wie dat is.
ja met winston gerstanowmongoliewietschquote:Op zondag 17 maart 2019 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Komt op zondag.
Gaat over woorden spellen.
Balltje word omhoog gezogen valt op een bepaald bedrag.
Kiezen of je het bedrag van je contract wil hebben of niet.
Duidelijk.
Ja ik ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik word een beetje gek van al die pure mensen
Dat jij dat weer weet.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja met winston gerstanowmongoliewietsch
Tja met dat spugen komt er nog wel eens wat in zijn baard!quote:Op zondag 17 maart 2019 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jess had het nooit verwacht
een Klitt in zn Baard
Hans van der togtquote:Op zondag 17 maart 2019 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik lees dit elders?
Ze hadden het over een Hans die met muziek iets doet en op een evenement was en Christel te huwelijk vroeg. Maar of die Hans het is blijft nog gissen.
Ah vandaar dat ik het niet ken.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja met winston gerstanowmongoliewietsch
Hans Kazan?quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
Hans Dulfer doet iets met muziek.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
quote:
Nee iets Anders.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
Weg met al die pure mensen! Tis ook onze utopia!quote:Op zondag 17 maart 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik word een beetje gek van al die pure mensen
quote:
In filmpje valt ook katwijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hans van der togt
Hans Klok
Hans van willigenburg
WIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |