In mijn tuin ligt alleen steenquote:Op zondag 17 maart 2019 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of heb je geen bomen die het kappe waard zijn?
Ik haat fietsen in zo'n stad, ik ben niet iemand die ff snel voorrang pakt etc.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind het wel snelste vervoermiddel in centrum
waarom ga je dan naar de gym, kost ook energie manquote:Op zondag 17 maart 2019 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waarom zou je fietsen kost veel energie
Gym voor armspieren, krijg je niet van fietsenquote:Op zondag 17 maart 2019 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom ga je dan naar de gym, kost ook energie man
Ja als je Zeeland gewend bent is het wel ff omschakelenquote:Op zondag 17 maart 2019 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik haat fietsen in zo'n stad, ik ben niet iemand die ff snel voorrang pakt etc.
Kan me niet voorstellen om daar auto te moeten rijden.
Mijn rijexamen was hier zoo makkelijk, om 10 uur sochtends in zeeland rijdenquote:Op zondag 17 maart 2019 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja als je Zeeland gewend bent is het wel ff omschakelen
Helemaal leeg op de wegen zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn rijexamen was hier zoo makkelijk, om 10 uur sochtends in zeeland rijden
Had alleen een moeilijke parkeeropdracht.
Ja bijna welquote:Op zondag 17 maart 2019 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Helemaal leeg op de wegen zeker
Even Apeldoorn bellenquote:Op zondag 17 maart 2019 19:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja bijna wel
2 dagen later reed ik richting apeldoorn en stond ik meteen in een gigantische file, poepte in mn broek
Die pizza van net viel ook weer erg tegen.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:13 schreef skysherrif het volgende:
ik gooi de rest van mn konijnenvoer weg, dit ga ik nooit meer maken.
Wij gaan zo een lekkere tosti eten over een paar uur.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die pizza van net viel ook weer erg tegen.
Klinkt als een beter plan.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij gaan zo een lekkere tosti eten over een paar uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |