abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2019 @ 09:36:07 #280
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185854983
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat is leuk voor de buhne maar als die 8 hadden geboden weet iedereen hoe het zat met zogenaamde principes.
Tja, dan zal het wellicht meevallen met geboden bedrag.

Ik vind huidig idee wel leuk bedacht, daarvoor kudo´s. Alleen is exposure per bedrijf natuurlijk stuk minder dus vraag me af hoeveel doorgroeimogelijkheden er zijn qua sponsorbedrag.
pi_185854988
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ik vind het jammer dat zelfs PSV nu al de Belgenkant op gaat. Als in: op elk stukje shirt een andere sponsor plakken maar die kant gaat het sowieso wel op.

Het doet altijd zo aldi-esque aan.
Op het shirt van PSV komt toch geen extra sponsorvlak bij?
U MAD?
  dinsdag 26 maart 2019 @ 09:37:16 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185855000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Eens. Maar met Philips op de mouw is het nog wel vrij subtiel. En uiteindelijk draait het om de knaken. Daarnaast kunnen meer bedrijven zich aansluiten vanuit 'regio Brainport'. Dus het kan nog wel oplopen allemaal. Zolang dat gebeurt zal ook niet het hele shirt vol komen te zitten straks.
Nee daarom, ik snap het ool wel. Maar in zijn algemeenheid vind ik het jammer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185855035
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik vind huidig idee wel leuk bedacht, daarvoor kudo´s. Alleen is exposure per bedrijf natuurlijk stuk minder dus vraag me af hoeveel doorgroeimogelijkheden er zijn qua sponsorbedrag.
Het gaat ze dan ook om een gemeenschappelijk doel om de regio nog verder te laten groeien, waar ze allemaal baat bij hebben. Dus niet zo zeer om individuele uitstraling. Vandaar het bedrag per bedrijf dat (helaas) ook niet zo hoog ligt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185855070
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat is leuk voor de buhne maar als die 8 hadden geboden weet iedereen hoe het zat met zogenaamde principes.
https://nos.nl/video/2266(...)-niet-mee-bezig.html
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 26 maart 2019 @ 15:50:47 #285
438851 Oldground
El Poderoso
pi_185860484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Eens. Maar met Philips op de mouw is het nog wel vrij subtiel. En uiteindelijk draait het om de knaken. Daarnaast kunnen meer bedrijven zich aansluiten vanuit 'regio Brainport'. Dus het kan nog wel oplopen allemaal. Zolang dat gebeurt zal ook niet het hele shirt vol komen te zitten straks.
Ja klopt, vind het eigenlijk ook wel een soort fraai dat die link met Philips nog behouden blijft. Maar een rugsponsor vind ik over het algemeen ook niet zo, al zal het genoeg geld opleveren.

Vraag me wel af in hoeverre een andere partij zich nog geroepen voelt aan te haken, aangezien het collectieve belang al wordt behartigd en er individueel geen grote winst is behalve misschien een eenmalig nieuwsbericht. Maar wie weet.
Van alles is weer waardeloos.
pi_185862069
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Anti-climax.

Benieuwd naar die buitenlandse partij welke niet in de zogenaamde kernwaarden van de club past. Voor een club die tijdens de winterstop schijt aan mensenrechten heeft en zich lekker in Qatar laat verwennen, moet het wel een héél dubieus partijtje zijn. Een Mexicaans drugskartel of zo? @:Scarface88 weet jij hier meer van?
Ik zal eens navraag doen bij Pedro en Pablo bij de Walmart vanmiddag. Moet toch boodschappen doen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_185863013
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ik vind het jammer dat zelfs PSV nu al de Belgenkant op gaat. Als in: op elk stukje shirt een andere sponsor plakken maar die kant gaat het sowieso wel op.

Het doet altijd zo aldi-esque aan.
Kan mooi zijn als je het goed doet zoals sommige Italiaanse of Zuid-Amerikaanse clubshirts.
pi_185875662
Volgens VI 1,5 miljoen per sponsor. Klinkt al iets beter :)
pi_185889215
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Er kunnen meer bedrijven aanhaken als je het 'n beetje handig aanpakt. Ik vind het op zich wel 'n goed plan. Ook voor de binding met de regio.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 maart 2019 @ 23:36:07 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185889317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er kunnen meer bedrijven aanhaken als je het 'n beetje handig aanpakt. Ik vind het op zich wel 'n goed plan. Ook voor de binding met de regio.
er zal ook een mogelijkheid komen voor het MKB om mee in te stappen. En PSV pakt het meteen handig aan om de Brainport club mee op sleeptouw te nemen naar Mexicaanse Universiteiten. Bij dat soort dingen kan PSV een brugfunctie zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 maart 2019 @ 23:37:00 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185889336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Volgens VI 1,5 miljoen per sponsor. Klinkt al iets beter :)
gezien het feit dat Rick meteen zei dat het meer opbrengt dan de huidige zal dat wel dichter bij de waarheid zitten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185889845
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er zal ook een mogelijkheid komen voor het MKB om mee in te stappen. En PSV pakt het meteen handig aan om de Brainport club mee op sleeptouw te nemen naar Mexicaanse Universiteiten. Bij dat soort dingen kan PSV een brugfunctie zijn
Ja. Zou mooi zijn als ze ook andere sporten meepakken. Kan prima met de High Tech Campus. Ook nog voldoende kapitaalkrachtige bedrijven in de regio Eindhoven.
pi_185890230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

DAF ontbreekt nog in dit rijtje. Toch ook wel een grote regionale speler.
pi_185890301
Jongens ik hoorde gisteren bij de Walmart van Juan en Jose dat PSV rond is met Edson Alvarez. Kan centraal spelen en op middenveld.

Daarnaast mijn voorspelling voor dit weekend, Ajax wint want Bjorn Kuipers fluit. Bjorn is eigenaar van twee Jumbo supermarkten. Jumbo is ook een van de nieuwe shirtsponsoren van PSV. Derhalve wil Bjorn schijn van belangenverstrengeling voorkomen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_185890314
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 01:38 schreef Scarface88 het volgende:
Jongens ik hoorde gisteren bij de Walmart van Juan en Jose dat PSV rond is met Edson Alvarez. Kan centraal spelen en op middenveld.

Daarnaast mijn voorspelling voor dit weekend, Ajax wint want Bjorn Kuipers fluit. Bjorn is eigenaar van twee Jumbo supermarkten. Jumbo is ook een van de nieuwe shirtsponsoren van PSV. Derhalve wil Bjorn schijn van belangenverstrengeling voorkomen.
Het wordt als Ajax de koppies scherp heeft zelfs een afstraffing van Bijbelse proporties verwacht ik. Kans op overwinning van PSV schat ik op zo'n 10%
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185891336
Het wordt als PSV de koppies scherp heeft een afstraffing van bijbelse proporties verwacht ik. Kans op overwinning van Ajax schat ik op zo'n 10%
  donderdag 28 maart 2019 @ 12:17:32 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185895213
quote:
99s.gif Op donderdag 28 maart 2019 07:48 schreef Gutanoth het volgende:
Het wordt als PSV de koppies scherp heeft een afstraffing van bijbelse proporties verwacht ik. Kans op overwinning van Ajax schat ik op zo'n 10%
dat is wel heel weinig, ik hou het gewoon op 50-50 zeker gezien het track record van PSV in de JC Arena
pi_185895266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel heel weinig, ik hou het gewoon op 50-50 zeker gezien het track record van PSV in de JC Arena
Zou dan eerder zeggen 50% kans dat PSV wint of gelijk speelt. Zelfs dat eigenlijk niet eens. Lastig om er een percentrage op te plakken, maar zou zeggen 80% kans dat Ajax wint.

Ik hoop natuurlijk dat Ajax niet wint.
pi_185895279
Ben ook wel benieuwd naar wat het arbitrale trio en de VAR voor moois gaan laten zien zondag :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185895406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar wat het arbitrale trio en de VAR voor moois gaan laten zien zondag :')
Nou ja, pietlut fluit, dus dat gaat in het voordeel van ajax werken. Ik had liever Nijhuis gezien.
pi_185895440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zou dan eerder zeggen 50% kans dat PSV wint of gelijk speelt. Zelfs dat eigenlijk niet eens. Lastig om er een percentrage op te plakken, maar zou zeggen 80% kans dat Ajax wint.

Ik hoop natuurlijk dat Ajax niet wint.
Ajax gaat winnen. Denk ik. Thuis doen ze het in de topwedstrijden gewoon heel goed. Maar ik schat ook in dat Ajax vervolgens elders weer heel knullig punten laat liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')