Eiting heeft niet gespeeld tegen Bayern-uit, wel in sommige voorronde CL's maar ook tegen PSV-uit bijvoorbeeld waar hij gigantisch door het ijs zakte. Is een speler die soms een leuk passje kan geven maar fysiek ook al de nodige kwaliteiten mist om echt een goede controleur voor Ajax te worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Eiting heeft nog de nodige minuten gemaakt in het begin van het seizoen tegen onder andere Bayern uit, Labyad laat altijd zien dat hij best aardig kan voetballen en dat Utrecht is ingestort nadat hij weg is gegaan zegt genoeg.
Magallan heeft 9 miljoen gekost en is Overmars heel lang mee bezig geweest dus ik mag er wel van uitgaan dat hij wat kan.
14 gols 9 assists bij Utrecht is gewoon een prima seizoen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Labyad laat helemaal nooit zien dat hij goed kan voetballen. En Utrecht staat keurig 6e.
okquote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
14 gols 9 assists bij Utrecht is gewoon een prima seizoen.
Als je een Nac Breda thuis niet met de bank kan winnen moet je gewoon stoppen als club en opdoeken.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
2 best aardig is niet het niveau dat ajax moet nastreven
Te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-in-champions-league
En Feyenoord staat keurig 3de/quote:Op maandag 18 maart 2019 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Labyad laat helemaal nooit zien dat hij goed kan voetballen. En Utrecht staat keurig 6e.
Eiting schijnt dus geblesseerd te zijn geweest, speelde dus alleen Aek thuis.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eiting heeft niet gespeeld tegen Bayern-uit, wel in sommige voorronde CL's maar ook tegen PSV-uit bijvoorbeeld waar hij gigantisch door het ijs zakte. Is een speler die soms een leuk passje kan geven maar fysiek ook al de nodige kwaliteiten mist om echt een goede controleur voor Ajax te worden.
Maar Magallán hoorde je al van die Boca-fans dat hij daar nooit een zekere factor was, en bij ons heeft hij tegen Feyenoord-uit laten zien dat hij nog niet op dat niveau mee kan. Dan vraag ik mij ook af hoeveel hij zich daar nog in kan verbeteren?
ok, wij gaan even door als je het niet ergquote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als je een Nac Breda thuis niet met de bank kan winnen moet je gewoon stoppen als club en opdoeken.
Ik denk niet dat hij beter kan.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zou toch beter moeten kunnen maar jammer dat hij de kansen die hij krijgt niet pakt
Bij Utrecht ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
14 gols 9 assists bij Utrecht is gewoon een prima seizoen.
Wat een domme vergelijking met Feyenoord. Voor Utrecht is de play-offs halen het doel, dus qua stand staan ze er prima voor.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En Feyenoord staat keurig 3de/
[..]
Eiting schijnt dus geblesseerd te zijn geweest, speelde dus alleen Aek thuis.
En beide spelers moeten gewoon goed genoeg zijn voor Eredivisie begrippen anders kan je Overmars beter naar Arsenal sturen.
Ik had er wellicht even 'bij Ajax' bij moeten zetten maar ik beoordeel Labyad op zijn prestaties bij Ajax, niet op die van het verleden. Schone beoordeel je ook niet op zijn prestaties bij Nec.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prestaties bij subtopclubs tellen opeens niet meer? Genoeg spelers die wel het niveau hebben vanuit die clubs. Tadic, Huntelaar en Ziyech bijvoorbeeld.
Ik vind PSV oprecht een prachtclub qua entourage en gemoedelijkheid. Er lopen ook al jaren prachtspelers rond en de successen zijn natuurlijk ook prima te verteren. Clubliefde zit in je, en als het minder gaat qua prijzen, speelwijze of wat dan ook doet daar niets aan af. Uiteindelijk ben je voor de club uit je geboortestreek, waar je jezelf mee kunt vereenzelvigen of op basis van iets dat jou aanspreekt. Ik vind trouwens dat PSV het redelijk heeft gedaan n Europa, maar wellicht te weinig lef.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom jullie het dan nog zo naar je zin hebben met psv? elk jaar wordt er weer een polonaise gelopen lijkt het.
hier kan ik het niet meer mee oneens zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind PSV oprecht een prachtclub qua entourage en gemoedelijkheid. Er lopen ook al jaren prachtspelers rond en de successen zijn natuurlijk ook prima te verteren. Clubliefde zit in je, en als het minder gaat qua prijzen, speelwijze of wat dan ook doet daar niets aan af. Uiteindelijk ben je voor de club uit je geboortestreek, waar je jezelf mee kunt vereenzelvigen of op basis van iets dat jou aanspreekt. Ik vind trouwens dat PSV het redelijk heeft gedaan n Europa, maar wellicht te weinig lef.
Hahahah.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hier kan ik het niet meer mee oneens zijn.
vind ik zo'n onzin, je bent toch voor de club waarbij je het gevoel hebt dat het beleid en de speelwijze past bij wat je zoekt in het voetbal?
ik heb namelijk helemaal niks met amsterdam
mijn ouders hebben nooit wat met voetbal gehad, omgeving ook niet echt. ben mijn jeugd vrijwel clubloos geweest, toen ik steeds meer ging kijken kwam ik gewoon tot de ontdekking dat de spelers/de speelstijl en de hele entourage eromheen bij mij het beste paste.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hahahah.
Jij denkt dat het beleid en/of de speelwijze van VVV, NAC of een Feyenoord oid ook maar bij iemand past?
Hou toch op, meestal neem je de club over waar je vader/familie voor is. Als kind heeft het nog invloed welke club in dat jaar goed presteert of kampioen wordt wanneer je iets gaat volgen van prof voetbal.
Als je op je gemak een clubje gaat uitzoeken die bij je past qua beleid en speelwijze dan stap je pas laat in. Bovendien steunt de voetbalpiramide op een fanschare op alle niveaus van het voetbal en als iedereen zo redeneert dan hebben lager geplaatste teams straks helemaal geen fans meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hier kan ik het niet meer mee oneens zijn.
vind ik zo'n onzin, je bent toch voor de club waarbij je het gevoel hebt dat het beleid en de speelwijze past bij wat je zoekt in het voetbal?
ik heb namelijk helemaal niks met amsterdam
Daarmee doel je op mensen die telkens overstappen naar de club die het meeste succes heeft?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Als je op je gemak een clubje gaat uitzoeken die bij je past qua beleid en speelwijze dan stap je pas laat in. Bovendien steunt de voetbalpiramide op een fanschare op alle niveaus van het voetbal en als iedereen zo redeneert dan hebben lager geplaatste teams straks helemaal geen fans meer.
Daarom ben ik persoonlijk wel een aanhanger van het supporten van je lokale team of waar je vanuit je familie mee opgroeit. Anders ligt successupport al heel snel op de loer.
Successupporters zijn toch ook de mensen die vanaf kinds af aan al voor Ajax zijn, enkel en alleen omdat alle klasgenootjes er ook voor zijn. Zelfde reden dat iedereen ook Apple koopt, om maar niet uit de pas te lopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarmee doel je op mensen die telkens overstappen naar de club die het meeste succes heeft?
Dat doen toch vooral mensen die eigenlijk nooit iets met voetbal hebben maar wel ineens hyped gaan doen over een Ajax dat ver komt Europees oid.
Of je nu wordt voor de club waar je vader voor is of waar je klasgenootjes voor waren maakt toch ook niet veel uit? En sowieso maakt het begin niet zoveel uit.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Successupporters zijn toch ook de mensen die vanaf kinds af aan al voor Ajax zijn, enkel en alleen omdat alle klasgenootjes er ook voor zijn. Zelfde reden dat iedereen ook Apple koopt, om maar niet uit de pas te lopen.
'Zonder succes' is ook relatief natuurlijk. Ajax eindigt altijd hoog en speelt ook vaak wel Europees. Ik moet nog maar zien hoeveel supporters Ajax zou houden wanneer er Feyenoord-achtige jaren waren geweest.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je nu wordt voor de club waar je vader voor is of waar je klasgenootjes voor waren maakt toch ook niet veel uit? En sowieso maakt het begin niet zoveel uit.
Als je maar ook voor de club blijft in tijden zonder succes, en die zijn er best wat jaren geweest voor Ajaxsupporters deze eeuw
Bedankt Nick-Gitaar, ik kijk altijd uit naar je reacties.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
'Zonder succes' is ook relatief natuurlijk. Ajax eindigt altijd hoog en speelt ook vaak wel Europees. Ik moet nog maar zien hoeveel supporters Ajax zou houden wanneer er Feyenoord-achtige jaren waren geweest.
Mwah, niet eens overstappen, want eerlijk gezegd heb ik niet het gevoel dat dat nou zo vaak gebeurt (misschien bij kinderen/tieners), maar gewoon de club uitzoeken die het meeste succes heeft en elke keer een grote mond hebben wanneer ze weer eens winnen. Ajacieden hebben er een naam van, omdat er dus inderdaad veel in allerlei provinciedorpen rondlopen die dat doen, maar de groep die momenteel het ergst is zijn mensen die voor clubs als Barca, Real, PSG etc. zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarmee doel je op mensen die telkens overstappen naar de club die het meeste succes heeft?
Dat doen toch vooral mensen die eigenlijk nooit iets met voetbal hebben maar wel ineens hyped gaan doen over een Ajax dat ver komt Europees oid.
Jou heb ik jaren terug ook eens op FOK! zien posten dat je niet voor PSV was trouwens.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Successupporters zijn toch ook de mensen die vanaf kinds af aan al voor Ajax zijn, enkel en alleen omdat alle klasgenootjes er ook voor zijn. Zelfde reden dat iedereen ook Apple koopt, om maar niet uit de pas te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |