Hadden over de breedte veel meer kwaliteit. Ik vind ook dat de kwaliteit van de selectie van Ajax vaak nogal wordt overschat. Als je De Ligt, Ziyech en Tadic even weg zou denken, dat zijn dus maar drie spelers, is het verschil al belachelijk groot.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hmm ja dat is lastig natuurlijk, kwalitatief goede spelers op de bank tevreden houden. Dan vraag ik mij af hoe andere clubs dat deden/ doen. Pakte Bayern niet ergens in 2013 oid de triple?
Als iets niet beoordeeld is kan dat nog steeds denk ik?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat je, dacht ik, vanwege de VAR niet meer naderhand kunt schorsen.
Zou een domme regel zijn als dat zo is. VAR ziet niet alles en focust zich voornamelijk op het spel niet wat er omheen gebeurt.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat je, dacht ik, vanwege de VAR niet meer naderhand kunt schorsen.
Je spreekt jezelf nogal tegen in deze post.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
Het hoort niet en een schorsing is geheel op zijn plaats maar wat overdrijven mensen toch snel met dit soort incidenten.
Daar twijfel ik dus aan.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als iets niet beoordeeld is kan dat nog steeds denk ik?
Áls de VAR (en scheids) het niet beoordeeld heeft kan een speler alsnog geschorst worden.quote:
BRON?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Áls de VAR (en scheids) het niet beoordeeld heeft kan een speler alsnog geschorst worden.
Kut beyond peren.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was goed kut vandaag? Heb niet kunnen kijken
Heb ik niet. Kan ik mij gewoon nog herinneren. + beetje logisch nadenken. Ik kan eigenlijk geen reden bedenken waarom hij achteraf niet geschorst zou kunnen worden, indien niet beoordeeld?quote:
Ja, ja, geen brons dus.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik niet. Kan ik mij gewoon nog herinneren. + beetje logisch nadenken. Ik kan eigenlijk geen reden bedenken waarom hij achteraf niet geschorst zou kunnen worden, indien niet beoordeeld?
quote:
Ziyech ook weer blessa zag ik. Laat Frenkie maar ook afmelden voor Nederlands elftal. Op krachten komen voor enorm drukke schema straks.quote:
Ha ha haquote:
Dit inderdaad. Je mag tegenwoordig al niet eens meer lekker van je aftrappen in een wedstrijd, waar eindigt dit!quote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
Het hoort niet en een schorsing is geheel op zijn plaats maar wat overdrijven mensen toch snel met dit soort incidenten.
Reserve Duitsers uit Brabant?quote:Op zondag 17 maart 2019 21:20 schreef DenXD het volgende:
Nou, het was weer drama maar gelukkig (nog) niet zo erg als toen bij de Graafschap.
31 maart is nu nog een groter moetje, als dat het al niet eerder was. Dan sta je mogelijk die woensdag daarna, wie weet tijdelijk, weer eventjes bovenaan. Die reserve Duitsers uit Brabant kunnen met dit spel wat ze wekelijks laten zien mij ook niet overtuigen van een zeker kampioenschap. Als ze de 31e winnen daarin tegen is het wel over.
Nee, it ain't over till it's over.
Ga nou eerst maar even op een cursus Nederlands voor je anderen linkt aan een rijksvreemde nationaliteit.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:20 schreef DenXD het volgende:
Nou, het was weer drama maar gelukkig (nog) niet zo erg als toen bij de Graafschap.
31 maart is nu nog een groter moetje, als dat het al niet eerder was. Dan sta je mogelijk die woensdag daarna, wie weet tijdelijk, weer eventjes bovenaan. Die reserve Duitsers uit Brabant kunnen met dit spel wat ze wekelijks laten zien mij ook niet overtuigen van een zeker kampioenschap. Als ze de 31e winnen daarin tegen is het wel over.
Nee, it ain't over till it's over.
Als jij hem betaald, lamlul.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:52 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar even op een cursus Nederlands voor je anderen linkt aan een rijksvreemde nationaliteit.
Wel genoten vandaag jongens, ik dacht dat PSV slecht was. Ajax liet tegen Zwolle en AZ echter zien dat dat in ieder geval niet bijzonder is en dat het wellicht nog slechter kan dan wat PSV laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |