Begint al redelijk kansloosquote:
ja maar toch goed, stabiliteit is zeker wat je nodig hebtquote:Op maandag 18 maart 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat we ooit nog blij zouden zijn met dit nieuws
Jazeker, Overmars heeft laten zien dat hij wel leert van zijn fouten en een nieuwe TD had ik ook niet zo snel geweten.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar toch goed, stabiliteit is zeker wat je nodig hebt
Mooi. Al zullen er best wat clausules in staan.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Haha Arsenal.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:03:02📝 Marc Overmars -> 30 juni 2024! reageer retweet
Ze zijn nog best rustig en rationeel. Had verwacht dat ze woest zouden zijn.quote:
De Ligt en Frenkie lijkt me.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraag me alleen af waar hij ziet dat we stappen maken met de jeugdopleiding.
Frenkie komt niet uit onze jeugdopleiding en De Ligt speelt al een paar jaar in het eerste.quote:
Alsof dat uitmaakt voor Overmars die heeft heel slim onder andere in vastgoed geïnvesteerd. Die heeft genoeg voor 5 generaties.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Simmertje het volgende:
Denk dat hij ook een lekkere salarisverhoging tegemoet kan zien
Overmars legt dat lachend neerquote:Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spurs wil 30 miljoen voor Toby Alderweireld
TypE POUlseN NodIg /WINNAAR KRACHT LENGTE GOEDE KOP MENTALITEIT KLEEDKAMERtwitter:sam_planting twitterde op maandag 18-03-2019 om 20:05:06Christian Poulsen bij Ajax (2012-2014)Speelminuten: 4956Percentage mogelijke speeltijd gespeeld: 58%Punten per wedstrijd Ajax met Poulen in basis: 1,77Punten per wedstrijd Ajax zonder Poulsen in basis: 2,14Tja... Poulsen was nu eenmaal De Deense Verlosser met z'n ERVARING https://t.co/vpVlFNMjPH reageer retweet
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom jullie het dan nog zo naar je zin hebben met psv? elk jaar wordt er weer een polonaise gelopen lijkt het.
wacht even, begrijp ik nou goed dat jij Labyad afgelopen seizoen de beste speler van de eredivisie vond?quote:
Dat is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:15 schreef manny het volgende:
man man man. wat een seizoen weer. staan we straks alleen met die kansloze beker
moeten ze wel beter voor de dag komen dan afgelopen weekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:15 schreef manny het volgende:
man man man. wat een seizoen weer. staan we straks alleen met die kansloze beker
Beter werkt het systeem wel goed dan. De afgelopen wedstrijd kreeg ik steeds error’squote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Simmertje het volgende:
Kaarten Juve zijn binnennu genieten over een paar dagen wanneer mensen weer lopen te janken op de seizoenkaarthouders.
Ik zit vrijdag weer in de startblokken om waarschijnlijk weer teleurgesteld te wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Simmertje het volgende:
Kaarten Juve zijn binnennu genieten over een paar dagen wanneer mensen weer lopen te janken op de seizoenkaarthouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |