Jammer wel.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik moeilijk hier posten drollie
Dan dm je ze.. of discord je ze. Of al het andere wat mogelijk isquote:Op zondag 17 maart 2019 18:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik moeilijk hier posten drollie
En daarna lekker paar schultenbrau ermee gaan klappenquote:Op zondag 17 maart 2019 18:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekkere knuffel krijgen van die dikke brabantse kamper achter de kassa.
Was wel een mooie vrouw hoor, ik zou haar raken.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik las het straks ergens op FOK! idd. Achterlijk wijf zeg.
Ja met zo’n vossenstaartjequote:Op zondag 17 maart 2019 18:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekkere knuffel krijgen van die dikke brabantse kamper achter de kassa.
Vol verwachting klopt haar hart.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan dm je ze.. of discord je ze. Of al het andere wat mogelijk is
Ben ik met je eens. Maar wel voordat zij zich heeft laten likken door haar hont.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel een mooie vrouw hoor, ik zou haar raken.
niet het enige wat kloptquote:Op zondag 17 maart 2019 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt haar hart.
quote:Op zondag 17 maart 2019 18:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar wel voordat zij zich heeft laten likken door haar hont.
Ik heb ook geen hart zoals jij.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt haar hart.
Soms moet je openminded zijn.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar wel voordat zij zich heeft laten likken door haar hont.
Beste TT dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |