Die zit alweer te spelen alsof er niks gebeurd isquote:Op zondag 17 maart 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft je kind meer nodig nu denk ik
me too!quote:
Mooi is dat hequote:Op zondag 17 maart 2019 16:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die zit alweer te spelen alsof er niks gebeurd is
Ah gelukkig maar. Dat is het beste.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
snap ik...meestal kunnen ze wel wat hebben.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ging hard
[..]
Ja schrok me de tyvus..
Ja joh niet normaal.. maar ze speelt nu alweer alsof er niks gebeurd isquote:Op zondag 17 maart 2019 16:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij ook hoor
[..]
Wow shit zeg.
Dat ging gigantisch hard dan.
Die kan het allemaal nooit zo veel schelen nee. Papa ook niet, dus degene die er het meeste last van heeft is moeders die nog 2 uur bij zit te komen.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Beter!quote:Op zondag 17 maart 2019 17:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja joh niet normaal.. maar ze speelt nu alweer alsof er niks gebeurd is
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan het allemaal nooit zo veel schelen nee. Papa ook niet, dus degene die er het meeste last van heeft is moeders die nog 2 uur bij zit te komen.
Nou de reactie van haags was om te janken. Probeer je ze een beer in de reet steken en dan krijg je een huillachje terug.quote:
Haha nou mijn vriend is erger dan ik wat dat betreftquote:Op zondag 17 maart 2019 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan het allemaal nooit zo veel schelen nee. Papa ook niet, dus degene die er het meeste last van heeft is moeders die nog 2 uur bij zit te komen.
Ik word ook niet vrolijk als je een beer in mijn reet wil stekenquote:Op zondag 17 maart 2019 17:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou de reactie van haags was om te janken. Probeer je ze een beer in de reet steken en dan krijg je een huillachje terug.
Ja? Meestal zie je zo dat de man even kijkt of ze het nog 'doen', pleistertje erop en verder met waar hij mee bezig wasquote:Op zondag 17 maart 2019 17:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nou mijn vriend is erger dan ik wat dat betreft
Hou je van oestersquote:Op zondag 17 maart 2019 17:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Top. Krijg ik dan oesters en sjampanje?
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou de reactie van haags was om te janken. Probeer je ze een beer in de reet steken en dan krijg je een huillachje terug.
Auwquote:Op zondag 17 maart 2019 16:56 schreef madam-april het volgende:
Zo die kleine van mij maakt net een klap..vol met haar oor op de knop van de ladekast
Haha bij ons is het eerder andersom..quote:Op zondag 17 maart 2019 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja? Meestal zie je zo dat de man even kijkt of ze het nog 'doen', pleistertje erop en verder met waar hij mee bezig was
Die hele zin van mij was om te janken idd. Bedoelde uiteraard een veer. Autocorrectquote:Op zondag 17 maart 2019 17:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik word ook niet vrolijk als je een beer in mijn reet wil steken
So low is meer iets voor jouquote:Op zondag 17 maart 2019 17:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo krijgen we nooit publiek haags ik ga solo
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die hele zin van mij was om te janken idd. Bedoelde uiteraard een veer. Autocorrect
Met deze grappen trek je geen volle zalenquote:Op zondag 17 maart 2019 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
So low is meer iets voor jou
Wel als de toegang gratis isquote:Op zondag 17 maart 2019 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met deze grappen trek je geen volle zalen
Doe maar. Want ik wil niet eens meer komen naar een show van haags. Ondankbaar stuk vreten dat het is.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo krijgen we nooit publiek haags ik ga solo
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe maar. Want ik wil niet eens meer komen naar een show van haags. Ondankbaar stuk vreten dat het is.
Zelfs dan pas ik.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel als de toegang gratis is
Dit jaquote:Op zondag 17 maart 2019 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zondag 17 maart 2019 17:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zelfs al kreeg ik er geld bij kwam ik nog niet.
Regel jij de oesters dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
DIe zijn ook erg lekker![]()
Kom maar met de champagne.
Mooi zoquote:Op zondag 17 maart 2019 17:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kappuh haags. Je bent me aan het weg pesten.
Zonde wel, ADO moet blijven.quote:
Als er 10 in je zak vallen ziet niemand dat hequote:Op zondag 17 maart 2019 17:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik steek er normaal gezien ieder weekend een stuk of 50 open, ik kan er wel wat regelen
Ik krijg je wel.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet weg pesten
Goed zoquote:Op zondag 17 maart 2019 17:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet weg pesten
Echt he. Lijkt wel alsof hij een hekel aan mij heeft.quote:
10?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als er 10 in je zak vallen ziet niemand dat he
Om half 4 bij de poort. Dan zullen we wel eens kijken.quote:
Vannacht(er)?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Om half 4 bij de poort. Dan zullen we wel eens kijken.
Hij is stoutquote:Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt he. Lijkt wel alsof hij een hekel aan mij heeft.
Wel in het fietsenhok dan. Hoef geen pottenkijkers.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel in het fietsenhok dan. Hoef geen pottenkijkers.
Ja zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je volgende maand ook voor de punten maanlicht?
echt?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze pesten haags omdat ze hem niet kunnen bolken
Jij mag mij immer bolken bolkoa!quote:
logischquote:Op zondag 17 maart 2019 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Sporten na een magere 6 uur slaap is toch net even wat pittiger dan normaal...
Echt he. Gevoelloze zak die haags.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |