Homijnbot is vakkundig vernietigd door Katbot, enkel een hoopje metaal rest.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet botjes pestenOok niet @:Katbot en @:Homijnbot
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Homijnbot is vakkundig vernietigd door Katbot, enkel een hoopje metaal rest.
Ik zou graag met je ruilen hoor. Lijkt me heerlijk om elke dag uit mezelf op een vroeg tijdstip wakker te worden.quote:
Hoe had je dat toen je dit spel won danquote:Op zondag 17 maart 2019 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb minimaal 9 uur slaap nodig om de hele week te kunnen blijven functioneren. Met 8 uur ben ik gewoon helemaal naar de tering aan het einde van de week
Ik hou wel van mysterie.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je weet nooit wat die extra uurtjes je opleveren.
Ik ben meester van de relativering, dus het valt nog meequote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR wat moet jij een kutdag hebben
Hij heeft familie kat op zijn account laten posten en een rooster gemaakt.quote:
Positievelingquote:Op zondag 17 maart 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meester van de relativering, dus het valt nog mee
Kan niet andersquote:Op zondag 17 maart 2019 17:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hij heeft familie kat op zijn account laten posten en een rooster gemaakt.
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hij heeft familie kat op zijn account laten posten en een rooster gemaakt.
We hebben van teun koopmeiners verloren wat relativeren we daar aanquote:Op zondag 17 maart 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meester van de relativering, dus het valt nog mee
Powernapsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |