Graag gedaan!quote:Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen MrsLoveable.![]()
TT: ik niet hoor.
Leuk,bij al je taatoessssquote:Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik zopu best het haar van shelly willen hebben en huidskleur ook
Is helemaal gespikkeld nu en geen een bewoner die op het idee komt er een mat voor of net binnen neer te leggen om het grootste vuil te lozen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
De Silo vloer wordt er ook niet schoner op
Ja, die 2 dingen wel inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ookquote:Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nee, schaffen steeds maar andere dingen aan.. Misschien toch eens zorgen voor andere vloerquote:Op zondag 17 maart 2019 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is helemaal gespikkeld nu en geen een bewoner die op het idee komt er een mat voor of net binnen neer te leggen voor het grootste vuil te lozen.
Is ook grappig.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Ik ook niet, maar vond de TT wel grappig
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:29 schreef lonneberga het volgende:
TT,zij mocht juist willen dat ze mij was.
Ze heeft een mooie krullenbol ,maar ik blijf die moeder in haar zien.
quote:
Nou vind toch knap dat zo'n moeder een best knap kind heeft gebaardquote:Op zondag 17 maart 2019 12:29 schreef lonneberga het volgende:
Deze ligt er nog niet zo lang in.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, schaffen steeds maar andere dingen aan.. Misschien toch eens zorgen voor andere vloer
Volgens mij om 13:00 uur, om 13:15 is de opening (dan maakt Brandon zijn entree, in een auto? met knetterharde muziek).quote:
Nee, maar geen geschikte vloer moeilijk schoon te houdenquote:
Ik weet niet of ik er wel meer hebquote:Op zondag 17 maart 2019 12:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook die twee hersencellen erbij nemen, is t dan nog steeds aantrekkelijk?
nog wel ................... ik heb nog nooit iemand in zo'n rap tempo op haar moeder gaan doen lijkenquote:Op zondag 17 maart 2019 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind toch knap dat zo'n moeder een best knap kind heeft gebaard
Zostraks liep Brandon met de frituurmandjes (met net gefrituurde friet erin) naar de tafel bij de deur van de silo.....te druppelen. Daar kan geen vloer tegenop.quote:
Zou mij nog niet eens verbazen in die zooi daar.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:29 schreef ndid het volgende:
De breekmuntjes zijn dus nergens meer te vinden. Merel vermoedt dat ze zijn weggegooid.
Die heeft vast een mooie getinte man gemolesteerd.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind toch knap dat zo'n moeder een best knap kind heeft gebaard
Dan maar geen krullen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook die twee hersencellen erbij nemen, is t dan nog steeds aantrekkelijk?
Ik heb prachtig haar van mezelf, zonder krullen en die vieze gele kleur bedank ik ook voor.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:29 schreef lonneberga het volgende:
Hadden ze een mooie laklaag moeten geven nu zuigt het al het vuil op en is niet meer te herstellen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar geen geschikte vloer moeilijk schoon te houden
Vind er weinig aan, koddig hoofdje met een bomneusje, kan er echt niet voor warmlopen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Onzin zeg shelly is uiterlijk best een mooie dame. ik wed dat velen zo willen ruilen..
'Ik ben onwetend, niet dom'quote:Op zondag 17 maart 2019 12:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht leuk eerlijk....Shel ontkent dat ze dom is
Ik ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb prachtig haar van mezelf, zonder krullen en die vieze gele kleur bedank ik ook voor.
Druppel op de camera, Shelley.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef snetje het volgende:
Wat is dat in de lucht ...boven Gerrit?...
[ afbeelding ]
Aliens of een druppel op de lens, kies jij maar.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook daar wordt helemaal niet opgelet en dan een keuken met zo'n vloer.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:32 schreef ndid het volgende:
[..]
Zostraks liep Brandon met de frituurmandjes (met net gefrituurde friet erin) naar de tafel bij de deur van de silo.....te druppelen. Daar kan geen vloer tegenop.
Druppel op de camera denk ikquote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil het haar en de huidskleurquote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vind er weinig aan, koddig hoofdje met een bomneusje, kan er echt niet voor warmlopen.
Ik vind aliens spannender....quote:Op zondag 17 maart 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aliens of een druppel op de lens, kies jij maar.
Naïef vind ik schattig, maar dom...…………………..quote:Op zondag 17 maart 2019 12:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht leuk eerlijk....Shel ontkent dat ze dom is
Of een haaaaalooooooquote:Op zondag 17 maart 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aliens of een druppel op de lens, kies jij maar.
Lijkt op een mond, maar is druppel op de cameralens.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Langharig met mooie lange snorharen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet.
Kan, maar maakt haar dat een schoonheid, ik dacht het nietquote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil het haar en de huidskleur
Gerrit is echt een denker! Een grote man in Utopia ( zijn woorden)quote:Op zondag 17 maart 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Brachycefalie is ook weer druk.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
'Een sterke speler'quote:Op zondag 17 maart 2019 12:40 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Gerrit is echt een denker! Een grote man in Utopia ( zijn woorden)
Ik ben bescheiden en erg knap en slim.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ben zeer benieuwd oe de cossers eruit zien... blijkbaar allemaal beautys behalve ik![]()
![]()
Heb het op moeten zoeken!quote:Op zondag 17 maart 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ben zeer benieuwd oe de cossers eruit zien... blijkbaar allemaal beautys behalve ik![]()
![]()
Nee hoor, schoonheid bij mij is reeds vergaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
quote:
Rustaghhhhh niet slaanquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden en erg knap en slim.
Als jij eruit wilt zien alsof je geelzucht hebt.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef mcspicy het volgende:
De huidskleur van Merel vindt ik daarentegen wel weer origineel
Nou Jahquote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als jij eruit wilt zien alsof je geelzucht hebt.
Stukje rode loper en daarna meteen de blubber in.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef ndid het volgende:
Die rode loper maakt het echt helemaal af![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat over die nepbruine kleur van Merel die vaker geel is dan lekker bruin. Houdt op bij haar oren en hals, vreselijk toch?quote:
Iedereen is mooi op zijn of haar manier........Schoonheid komt niet altijd van buiten......quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
Tis meer oranjezucht....ze is vast gek op de monarchiequote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Karakter geeft de werkelijke schoonheid weer van een mens. De buitenkant kun je optutten tot je 1 ons weegt.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen is mooi op zijn of haar manier........Schoonheid komt niet altijd van buiten......
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:46 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Tis meer oranjezucht....ze is vast gek op de monarchie
Zo is het, alhoewel ik mij nooit optut..........quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Karakter geeft de werkelijke schoonheid weer van een mens. De buitenkant kun je optutten tot je 1 ons weegt.
Schoonheid is in ieder geval geen verdienste,je hebt t zomaar gekregen....en lelijkheid is geen faal ( behalve bij Franny)quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Karakter geeft de werkelijke schoonheid weer van een mens. De buitenkant kun je optutten tot je 1 ons weegt.
Je zal maar een oranje/geel gezicht hebben en dat je karakter ook niet te pruimen is.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brandon's Fandagquote:Op zondag 17 maart 2019 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo is het, alhoewel ik mij nooit optut..........![]()
Staat er nog wat op de agenda vandaag?
Kei leuk hoor, hordes schuim die groot Fan zijn van Brandonquote:
Habsburger kaak/ kin.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Schoonheid is in ieder geval geen verdienste,je hebt t zomaar gekregen....en lelijkheid is geen faal ( behalve bij Franny)
Woon te ver weg, anders had ik zeker te weten een gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Waar bemoeit die Jessie zich weer mee?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:52 schreef snetje het volgende:
Jessie geeft de tip aan Mylene om wat aan haar verzorging te gaan doen ...het is natuurlijk wel je visite kaartje als model zijnde...
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:52 schreef snetje het volgende:
Jessie geeft de tip aan Mylene om wat aan haar verzorging te gaan doen ...het is natuurlijk wel je visite kaartje als model zijnde...
Wat een idiootquote:Op zondag 17 maart 2019 12:52 schreef snetje het volgende:
Fandag Brandon tot half 4.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo is het, alhoewel ik mij nooit optut..........![]()
Staat er nog wat op de agenda vandaag?
Dubbele handicap.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:49 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Je zal maar een oranje/geel gezicht hebben en dat je karakter ook niet te pruimen is.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Woon te ver weg, anders had ik zeker te weten een gekocht
Om Brandon straal voorbij te lopen want niemand ziet hem staan en dan gewoon keihard je geld terugeisen bij JessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus, is zeker zijn hobby om mensen te kwetsen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:52 schreef snetje het volgende:
Hahaquote:Op zondag 17 maart 2019 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Om Brandon straal voorbij te lopen want niemand ziet hem staan en dan gewoon keihard je geld terugeisen bij Jessie
Hij zou eens iets aan dat spugen en rochelen van hem moeten doen.Vies mannetje is het!quote:Op zondag 17 maart 2019 12:55 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Commercieel gezien heeft ie wel gelijk
Ik was er zo graag bij geweest. Maar de brug staat openquote:Op zondag 17 maart 2019 12:57 schreef VitaSackville het volgende:
Staan die 75 schuimpjes al te trappelen voor de poort. wat een belevenis, de Fandag van Brandon: durf jij t aan?
Apparatuur was niet schoongemaakt? Die tattootroep? Ik hoorde haar zeggen 'Is hartstike duur en dan ga je er zo mee om'.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:58 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij zou eens iets aan dat spugen en rochelen van hem moeten doen.Vies mannetje is het!
ja zoiets was hetquote:Op zondag 17 maart 2019 12:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Apparatuur was niet schoongemaakt? Die tattootroep? Ik hoorde haar zeggen 'Is hartstike duur en dan ga je er zo mee om'.
Kan ook over iets anders gaan hoor.
Jessie weet alles en heeft overal verstand van.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Waar bemoeit die Jessie zich weer mee?
Och kind toch,heb met je te doenquote:Op zondag 17 maart 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was er zo graag bij geweest. Maar de brug staat open
Dank jequote:Op zondag 17 maart 2019 13:01 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Och kind toch,heb met je te doen
Ik zou meteen tegen hem zeggen dat hij beter wat aan die buik van hem kan gaan doen en dat hij er 20 jaar ouder uitziet.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:01 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Jessie weet alles en heeft overal verstand van.
nou, nee dus.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:55 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Commercieel gezien heeft ie wel gelijk
Aha, weer die schattige UI van je.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Brandon in de caravan zich mooi maken voor de fan's
Ja past wel bij de komende periode, de lente is onderwegquote:
Tsja dan zit je daar de eerstkomende maanden in dat reservaat.quote:
Hahahahaha..afmaken die gast (verbaal dan hè)quote:Op zondag 17 maart 2019 13:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou meteen tegen hem zeggen dat hij beter wat aan die buik van hem kan gaan doen en dat hij er 20 jaar ouder uitziet.
Geen idee, zullen we zo wel zien Wyatt ook en Miriam?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja past wel bij de komende periode, de lente is onderweg
Ja in een dikke Limoquote:Op zondag 17 maart 2019 13:06 schreef ndid het volgende:
Brandon komt dus pas later op zijn eigen fandag aan.
Gasten zijn er nog niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:06 schreef ndid het volgende:
Ik dacht dat je je kaartje moest laten zien.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:08 schreef ndid het volgende:
He? moet je nu 1 munt betalen voor het kraken van de kluis?
Ik dacht dat dat niet mocht.
ze zei net: ik heb er geen zin in (zingend) en toen : nee hoor, heb er heel veel zin inquote:Op zondag 17 maart 2019 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gasten zijn er nog niet.![]()
Merel niet jaloers op Brandon? Nog niet gezegd dat zij ook zoiets wil?
Nou het was volgens mij je entreebewijs inleveren en daar kreeg je dan een half breekmuntje (die ze toch nog hadden liggen) voor. Maar die breekmuntjes zijn dus nergens meer te vinden en Gerrit heeft iets gefabriceerd van papier. Maar ik hoor hem net tegen Adriaan zeggen dat je daar dus 1 munt voor moet betalen.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je kaartje moest laten zien.
Op de troon toch?...quote:Op zondag 17 maart 2019 13:06 schreef ndid het volgende:
Rond de 50-75quote:Op zondag 17 maart 2019 13:13 schreef VitaSackville het volgende:
Ff tellen jongons...zijn t r wel 75?
Ik telde er ongeveer 45 in de snelheid..quote:Op zondag 17 maart 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
Nog geile wijven voor Brandon gespot?
Brandon is er niet, fantastisch.
Miriam is er ook weer, dat trainingsmaatjequote:Op zondag 17 maart 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
Nee, met een auto met kneiterharde (zijn woorden) muziek.quote:
Die komt straks groots op op een troon!quote:Op zondag 17 maart 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
Van de zenuwen zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 13:19 schreef DKUp het volgende:
Help hij zit klem, helpt hij loopt te kutten.
Prinses Brandson komt straks groots opquote:Op zondag 17 maart 2019 13:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Prinses Braduracell speelt verstoppertje op haar eigen kinderfeestje
Ze zijn de ballonnen vergeten!quote:Op zondag 17 maart 2019 13:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Prinses Braduracell speelt verstoppertje op haar eigen kinderfeestje
Onsmakelijk type.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nog niet ..of wel
Die komt echt niet voor utopia, maar eigen fame
Ze heeft een strippenkaart van Utopia..quote:Op zondag 17 maart 2019 13:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nog niet ..of wel
En 50 kilo afvallen voor zo'n jong iemand.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik zou mn haren een ander kkeurtje geven als ik hem was
Laten we in godesnaam ff met z'n allen bidden dat dat niet gaat strippen!quote:Op zondag 17 maart 2019 13:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze heeft een strippenkaart van Utopia..
Ik bid anders nooit maar voor deze keer wil ik graag een uitzondering maken.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Laten we in godesnaam ff met z'n allen bidden dat dat niet gaat strippen!![]()
50? Dan gaat ie dood denkquote:Op zondag 17 maart 2019 13:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En 50 kilo afvallen voor zo'n jong iemand.
Heeft hij die instructies wel goed doorgegeven?...quote:Op zondag 17 maart 2019 13:23 schreef Poesjuh het volgende:
Brandon staat maar te wachten en wachten. Waarom gaan ze niet naar binnen jongens, zegt ie
Geweldig!quote:Op zondag 17 maart 2019 13:25 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie brandon straks zo met dit binnenkomen:
Die stinkt straks een uur in de wind.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Laat 'm nog maar even zitten in het afvalhok
HOE dan fame???? Omdat je daar komt? Hahahahahaquote:Op zondag 17 maart 2019 13:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nog niet ..of wel
Als je er vanuitgaat dat BB1 in 1999 was kan je er wel een beetje vanuitgaan hoe jullie er heden ten dage uitzien 😭quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor, schoonheid bij mij is reeds vergaan.
Het is meer een fandag voor iedereenquote:Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef rowan634 het volgende:
zijn er nou echt zoveel debielen gekomen voor brandon?
Ja, wat dat voor moest stellen, vond het eerder een afgangquote:Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de radio op 10, harder mocht niet want dan blaast hij de boxen op
Er zijn debielen gekomen, maar of ze echt voor Brandon komen of alleen maar aapjes komen kijken is de vraag.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef rowan634 het volgende:
zijn er nou echt zoveel debielen gekomen voor brandon?
Hahahahaha te leuk toch. Heerlijke faal dit.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef Poesjuh het volgende:
Auto komt binnen..
Rijdt Brandon voorbij...
Brandon loopt achter de auto aan...
Iedereen kijkt om en ziet Brandon achter die auto aan lopen en klapt hard...
Bestuurder zegt ohhh moest ik je ophalen, ik zag je niet...
Brandon stapt nog snel in..
Fockingggggg voor schut dit echt ik ga stukkkkkk![]()
![]()
![]()
Zó dik is die auto toch niet?quote:Op zondag 17 maart 2019 13:30 schreef DKUp het volgende:
Brandon: Dikke auto of niet?! Ja voor de laatste paar meters......
Want iedereen die in 1999 tv kon kijken ziet er hetzelfde uit?quote:Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef witste het volgende:
[..]
Als je er vanuitgaat dat BB1 in 1999 was kan je er wel een beetje vanuitgaan hoe jullie er heden ten dage uitzien 😭
Nou, zo te zien kennen ze elkaar bijna allemaal....quote:Op zondag 17 maart 2019 13:30 schreef mcspicy het volgende:
Zou er nu echt geen familie tussen zitten?
Zo praten mensen met fansquote:Op zondag 17 maart 2019 13:32 schreef yvondenise het volgende:
Wat is dat met dat ola como estas? achterlijke gozert..is ook een paar x in spanje geweest.
Plaatsvervangende schaamte hier.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn debielen gekomen, maar of ze echt voor Brandon komen of alleen maar aapjes komen kijken is de vraag.
Ja, in Lloret de Mar als fan van de propper twinsquote:Op zondag 17 maart 2019 13:32 schreef yvondenise het volgende:
Wat is dat met dat ola como estas? achterlijke gozert..is ook een paar x in spanje geweest.
DND-onderzoek wees uit dat er een honderdste procent Spaans in zijn bloed zit.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:32 schreef yvondenise het volgende:
Ik zou nog steeds een keer met mijn 2 zussen gaan, maar we vinden het nog te vies daarquote:Op zondag 17 maart 2019 13:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Niet dat ik ooit van plan ben daar heen te gaan maar ik ben nu speciaal extra blij dat ik daar niet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |