Kan, maar maakt haar dat een schoonheid, ik dacht het nietquote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil het haar en de huidskleur
Gerrit is echt een denker! Een grote man in Utopia ( zijn woorden)quote:Op zondag 17 maart 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Brachycefalie is ook weer druk.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
'Een sterke speler'quote:Op zondag 17 maart 2019 12:40 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Gerrit is echt een denker! Een grote man in Utopia ( zijn woorden)
Ik ben bescheiden en erg knap en slim.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ben zeer benieuwd oe de cossers eruit zien... blijkbaar allemaal beautys behalve ik![]()
![]()
Heb het op moeten zoeken!quote:Op zondag 17 maart 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ben zeer benieuwd oe de cossers eruit zien... blijkbaar allemaal beautys behalve ik![]()
![]()
Nee hoor, schoonheid bij mij is reeds vergaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
quote:
Rustaghhhhh niet slaanquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden en erg knap en slim.
Als jij eruit wilt zien alsof je geelzucht hebt.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef mcspicy het volgende:
De huidskleur van Merel vindt ik daarentegen wel weer origineel
Nou Jahquote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als jij eruit wilt zien alsof je geelzucht hebt.
Stukje rode loper en daarna meteen de blubber in.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef ndid het volgende:
Die rode loper maakt het echt helemaal af![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat over die nepbruine kleur van Merel die vaker geel is dan lekker bruin. Houdt op bij haar oren en hals, vreselijk toch?quote:
Iedereen is mooi op zijn of haar manier........Schoonheid komt niet altijd van buiten......quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
Tis meer oranjezucht....ze is vast gek op de monarchiequote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Karakter geeft de werkelijke schoonheid weer van een mens. De buitenkant kun je optutten tot je 1 ons weegt.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen is mooi op zijn of haar manier........Schoonheid komt niet altijd van buiten......
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:46 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Tis meer oranjezucht....ze is vast gek op de monarchie
Zo is het, alhoewel ik mij nooit optut..........quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Karakter geeft de werkelijke schoonheid weer van een mens. De buitenkant kun je optutten tot je 1 ons weegt.
Schoonheid is in ieder geval geen verdienste,je hebt t zomaar gekregen....en lelijkheid is geen faal ( behalve bij Franny)quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Karakter geeft de werkelijke schoonheid weer van een mens. De buitenkant kun je optutten tot je 1 ons weegt.
Je zal maar een oranje/geel gezicht hebben en dat je karakter ook niet te pruimen is.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brandon's Fandagquote:Op zondag 17 maart 2019 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo is het, alhoewel ik mij nooit optut..........![]()
Staat er nog wat op de agenda vandaag?
Kei leuk hoor, hordes schuim die groot Fan zijn van Brandonquote:
Habsburger kaak/ kin.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Schoonheid is in ieder geval geen verdienste,je hebt t zomaar gekregen....en lelijkheid is geen faal ( behalve bij Franny)
Woon te ver weg, anders had ik zeker te weten een gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Waar bemoeit die Jessie zich weer mee?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:52 schreef snetje het volgende:
Jessie geeft de tip aan Mylene om wat aan haar verzorging te gaan doen ...het is natuurlijk wel je visite kaartje als model zijnde...
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:52 schreef snetje het volgende:
Jessie geeft de tip aan Mylene om wat aan haar verzorging te gaan doen ...het is natuurlijk wel je visite kaartje als model zijnde...
Wat een idiootquote:Op zondag 17 maart 2019 12:52 schreef snetje het volgende:
Fandag Brandon tot half 4.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo is het, alhoewel ik mij nooit optut..........![]()
Staat er nog wat op de agenda vandaag?
Dubbele handicap.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:49 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Je zal maar een oranje/geel gezicht hebben en dat je karakter ook niet te pruimen is.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Woon te ver weg, anders had ik zeker te weten een gekocht
Om Brandon straal voorbij te lopen want niemand ziet hem staan en dan gewoon keihard je geld terugeisen bij JessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus, is zeker zijn hobby om mensen te kwetsen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:52 schreef snetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |