SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Gewoon "Jungle"quote:Op zondag 17 maart 2019 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ja... maar kan er even niet opkomen. Liedje heet waarschijnlijk Welcom to the Jungle
ik zet mijn geld ook op ToTquote:
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Rafeiro het volgende:
Dit lijkt op ben je geil of wil je een koekje
nee joh... dit is The Clash niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Rafeiro het volgende:
Dit lijkt op ben je geil of wil je een koekje
quote:
Gemist...quote:Op zondag 17 maart 2019 12:34 schreef peaceman het volgende:
Dat was Life of agony met River runs red
van?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef ToT het volgende:
Whole lotta Rosie!
Wisselstroom/gelijkstroom!
Hij is in de leer bij mini-ToT, die vult ook dingen van achteren.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij is in de leer bij mini-ToT, die vult ook dingen van achteren.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij is in de leer bij mini-ToT, die vult ook dingen van achteren.
Ahhh fuck natuurlijk!quote:Op zondag 17 maart 2019 12:53 schreef brother52 het volgende:
Rage against the machine - Know your enemy
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:53 schreef brother52 het volgende:
Rage against the machine - Know your enemy
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:59 schreef brother52 het volgende:
Waar ik zei Cracity Jones.... Mr Grieves.
Stop de tijd
en ook om te luisterenquote:
Ja, snap niet waarom ze deze niet op the Bends gezet hebben. Had er nog prima bij gekund.quote:
tja Talk Show Host is ook een fan-tastisch nummer en die kwam niet verder dan een b-kantje. The trickster is in elk geval nog op een EP gezet.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, snap niet waarom ze deze niet op the Bends gezet hebben. Had er nog prima bij gekund.
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef brother52 het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club - As sure as the sun
Volgens mij hadden ze genoeg goede nummers om een dubbelaar van the Bends te maken.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja Talk Show Host is ook een fan-tastisch nummer en die kwam niet verder dan een b-kantje. The trickster is in elk geval nog op een EP gezet.
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze genoeg goede nummers om een dubbelaar van the Bends te maken.
dit is gewoon van nu. pas uitgekomenquote:Op zondag 17 maart 2019 13:15 schreef brother52 het volgende:
Dit ken ik niet...
Doet me denken aan die zingende postbode (kan niet op haar naam komen)
Hmmmm, ken de naam wel maar er ging geen belletje rinkelen...quote:
Klinkt wel lekkerquote:Op zondag 17 maart 2019 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is gewoon van nu. pas uitgekomen
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ernst, Bobby en de rest - je bent een soepkip![]()
![]()
niettusquote:Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef brother52 het volgende:
Eerste keer dat ik Biffy Clyro hier hoor...
Jawel, voor mij welquote:
Ja, die.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nu maar even een halfuurtje draaien, tijd opvullen enzo
Jij kan dat als geen ander...quote:Op zondag 17 maart 2019 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben (nog steeds) nieuwe muziek aan het luisteren. Ik kan melden dat de MadDisaster™ voor de volgende show ook weer is gekozen.
Gaat het goed met haar kennis vd Nederlandse taal?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:12 schreef ToT het volgende:
We waren hier ondertussen ff bezig met de volgende inburgeringsexamen te oefenen.
Thx voor de tunes in ieder geval!
De belastingaangifte doen wilde ik gisteren aan beginnen, maar ik moest eerst een machtiging aanvragen om het ook voor mijn vrouw te doen. Duurt dus nog ff.
quote:Op zondag 17 maart 2019 21:27 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gaat het goed met haar kennis vd Nederlandse taal?
Ohh, dat wil nogal wat zeggen!quote:Op zondag 17 maart 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]Ze heeft laatst 3 examens gedaan; van eentje werd mondeling gezegd dat ze echt bij de top hoorde die die examinator de afgelopen 10 jaar heeft meegemaakt en dat het echt wel goed zit (maar nog niet officieel te horen gekregen dat ze voor dat onderdeel geslaagd is), en voor de 2 andere onderdelen heeft ze al wel officieel te horen gekregen dat ze geslaagd is!
Nu nog Schrijven, en Kennis van de Nederlandse Maatschappij.
Daarna mag ze het laatste onderdeel doen; Oriëntatie op de Nederlandse Arbeidsmarkt.
Ik denk dat Schrijven wel vrij goed zal lukken, maar voor Kennis van de Nederlandse Maatschappij moet je gewoon een aantal dingen weten die moeilijk vanuit een boek te leren zijn; algemene kennis dus.
Net wat geoefend en het ging zo voor een eerste poging van 2 verschillende oefentoetsen (met een afleidende mini-ToT er bij) wel redelijk, maar het zou handig zijn als we gewoon meer oefentoetsen konden vinden.
De 2e toets die puur met tekst was ging trouwens zeer goed, maar de eerste waarbij je een redelijke lap tekst alleen maar te horen krijgt was wat lastiger. Maar goed, nogmaals: er zat een afleidende mini-ToT bij.(En ze had net een telefoontje gekregen dat haar ook wat bezig hield.)
Binnenkort gaan we dezelfde vragen opnieuw doen en ik denk dat het dan wel een stuk beter gaat. Een aantal woorden kende ze nog niet en bepaalde dingen zoals wat passief stemrecht inhield waren ook voor mij best wel onbekend.
quote:
Goedemorgen livelink.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 05:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Zo jammer dat het weekend alweer voorbij is.
quote:Op maandag 18 maart 2019 05:59 schreef Melting het volgende:
Toepasselijk
De komst van de tweeling
Hadden ze niet meer voorzien
Ze noemden de nakomelingen
Dan ook Erna en Nadien
Oh zo... ben net wakkerquote:
Dat viel helaas wel mee vannacht.quote:
Fijne dag.quote:Op maandag 18 maart 2019 07:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat viel helaas wel mee vannacht.
Enfin: fijne dag!
quote:Op maandag 18 maart 2019 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net een telefoontje gehad van peaceman.... Hij is van achter aangereden. Verder nog geen details maar met hem gaat het goed.
Dat is niet fijn aan de week beginnenquote:Op maandag 18 maart 2019 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net een telefoontje gehad van peaceman.... Hij is van achter aangereden. Verder nog geen details maar met hem gaat het goed.
Ja dat wel. Auto heeft wel schade geloof ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:20 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
[..]Ah klote!
Wel fijn dat hijzelf verder niks heeft.
Nee niet bepaald...quote:Op maandag 18 maart 2019 08:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is niet fijn aan de week beginnen
quote:Op maandag 18 maart 2019 05:59 schreef Melting het volgende:
Toepasselijk
De komst van de tweeling
Hadden ze niet meer voorzien
Ze noemden de nakomelingen
Dan ook Erna en Nadien
Goedemorgen![]()
Goedemorgen![]()
Ik wist niet dat je groene vingers had.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:39 schreef just me het volgende:
[..]maar wel fijn dat het met hem goedgaat!!
goedemorgen
![]()
Ik ga vandaag met een vriendin in de tuin aan de slag
we gaan een in strook van 6 meter een beukenhaagje neerzetten
Zwaar klusje...quote:Op maandag 18 maart 2019 08:39 schreef just me het volgende:
[..]maar wel fijn dat het met hem goedgaat!!
goedemorgen
![]()
Ik ga vandaag met een vriendin in de tuin aan de slag
we gaan een in strook van 6 meter een beukenhaagje neerzetten
Inderdaad, een buurman van me heeft jaren na zijn ongeluk nog dagelijks hevige pijnen er door.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel verstandig, en een whiplash kan ook pas later klachten geven
Gelukkig!quote:Op maandag 18 maart 2019 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
Het ziet er op het eerste oog allemaal goed uit. Nu wachten op de officiële uitslagen.
Je verkrampt dan helemaal idd. En dat voel je vooral in de nek en schouders.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:44 schreef peaceman het volgende:
Wel koppijn en last van nek en schouders, maar dat schijnt normaal te zijn.
Nog steeds aan het wachten op de uitslag.
Zo kijk ik er niet naar... al dat gedoe van de auto wat je er gratis bij krijgt...quote:Op maandag 18 maart 2019 10:45 schreef Rafeiro het volgende:
Wel een extra vrije dag zo.
Always look on the bright side enzo.
Maar mooi dat het er redelijk goed uit ziet.
Snap ik, is ook klote, maar de ander was fout, dus veel meer dan papierwerk zal het hopelijk niet zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo kijk ik er niet naar... al dat gedoe van de auto wat je er gratis bij krijgt...
maar ja, gezondheid belangrijkst, dus laten we hopen dat dat allemaal goed is.
Dat klopt qua financiën. Zelf kost het je altijd tijd.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Snap ik, is ook klote, maar de ander was fout, dus veel meer dan papierwerk zal het hopelijk niet zijn.
Gewoon een verzekeringskwestie. Maar het is en blijft gedoe. Je moet er hoe dan ook tijd in steken, al was het alleen maar om de auto gerepareerd te krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Snap ik, is ook klote, maar de ander was fout, dus veel meer dan papierwerk zal het hopelijk niet zijn.
Oh ja dat is ook nog zo. Ik kon altijd nog met de fiets naar het werk, maar niet iedereen heeft die optiequote:Op maandag 18 maart 2019 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat klopt qua financiën. Zelf kost het je altijd tijd.
Auto regelen om naar je werk te kunnen gaan, dat soort geneuzel.
Dat is fijn om te horen, dat van de uitslagen, dat van de klachten is minder....quote:Op maandag 18 maart 2019 11:02 schreef peaceman het volgende:
In elk geval zijn de uitslagen goed. Klachten kunnen wel erger worden de komende dagen.
Hopen dat je niet teveel last krijgt. Goed dat je het laten checken, want met dat soort ongelukken moet je geen risico nemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:02 schreef peaceman het volgende:
In elk geval zijn de uitslagen goed. Klachten kunnen wel erger worden de komende dagen.
Ach, heb je wat te doen de komende periode.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat klopt qua financiën. Zelf kost het je altijd tijd.
Auto regelen om naar je werk te kunnen gaan, dat soort geneuzel.
Dat is in elk geval goed nieuws.quote:
Hopelijk valt het mee en trekt de pijn snel weg.quote:Klachten kunnen wel erger worden de komende dagen.
Wat heftig zeg!!quote:Op maandag 18 maart 2019 10:44 schreef peaceman het volgende:
Wel koppijn en last van nek en schouders, maar dat schijnt normaal te zijn.
Nog steeds aan het wachten op de uitslag.
Damn, da’s niet zomaar ff een ruzietjequote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Het is in ieder geval gezellig in Utrecht...
Gewonden door schoten in tram Utrecht, terroristisch motief niet uitgesloten
Is het daar ooit gezellig geweest?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef MadMaster het volgende:
De ambulance bracht mij, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, heb je wat te doen de komende periode.
Je kon nog op eigen gelegenheid naar het ziekenhuis, dus hopelijk blijft het meevallen.
Zoals afgelopen weekend bleek, dit soort dingen kunnen altijd erger aflopen...
Ik moest plotseling remmen, maar was op tijd. Auto achter mij ook. De dame daarachter kwam met 120 km per uur tegen de auto achter mij aan en die schoot daardoor tegen mij aan.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:05 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat is in elk geval goed nieuws.
[..]
Hopelijk valt het mee en trekt de pijn snel weg.
Gebeurde het in de file of was het met redelijke snelheid?
Damn. Doe je heel rustig aan?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moest plotseling remmen, maar was op tijd. Auto achter mij ook. De dame daarachter kwam met 120 km per uur tegen de auto achter mij aan en die schoot daardoor tegen mij aan.
Ow, dat van de ambulance had ik niet begrepen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
De ambulance bracht mij, maar je hebt gelijk.
Oei, dan heb je een behoorlijke opdonder gehad en is het goed dat ze uit voorzorg even een scan hebben gemaakt..quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moest plotseling remmen, maar was op tijd. Auto achter mij ook. De dame daarachter kwam met 120 km per uur tegen de auto achter mij aan en die schoot daardoor tegen mij aan.
Ja dat zeker. Vanwege mijn nek moest ik ook echt liggen.. beetje too much wat mij betreft, maar wel goed op zich die voorzichtigheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat van de ambulance had ik niet begrepen.
Maar je had in ieder geval vervoer...
Als je last van je nek hebt na een aanrijding zijn ze daar altijd heel erg voorzichtig mee en dat is ook volkomen terecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Vanwege mijn nek moest ik ook echt liggen.. beetje too much wat mij betreft, maar wel goed op zich die voorzichtigheid.
Ben behoudens de enorme koppijn, nek en schouders blij dat het niets serieus lijkt te zijn.
Zo'n tik in je rug/nek is ook niet fijn, maar hopelijk valt het mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Vanwege mijn nek moest ik ook echt liggen.. beetje too much wat mij betreft, maar wel goed op zich die voorzichtigheid.
Ben behoudens de enorme koppijn, nek en schouders blij dat het niets serieus lijkt te zijn.
oh maar dat is ook prima hoor. Ik leef nog. Alles doet het nog. Alleen nu en de komende dagen (volgens de arts) last en dan zou het weer normaal moeten worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n tik in je rug/nek is ook niet fijn, maar hopelijk valt het mee.
Succes!
Ik heb vanmorgen de rouwkaart gezien van de moeder van mijn collega, kaart en bloemen voor haar geregeld e.d. en vandaar dat ik alles nu een beetje probeer te relativeren...
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 'm even wat meer nieuwswaarde gegeven...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar lopen dan ook grotendeels idioten rond, wat een topicreeks weer
Bah, maar gelukkig niet meer dan ongemak dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook net thuis. Opgehaald door mijn man die ook mijn zoon moest ophalen van school en nu onderweg is om mijn dochter op te halen. Mijn zoon mocht niet op de fiets naar huis van school, omdat hij een stukje door Utrecht moet. En ik en mijn dochter konden domweg niet naar huis omdat in de hele provincie Utrecht geen bussen meer rijden.
Maar ja, aan de andere kant; twee uur voor de schietpartij zat ik zelf in de tram, dus ik mag niet klagen.
Dan heb je wel geluk gehad!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook net thuis. Opgehaald door mijn man die ook mijn zoon moest ophalen van school en nu onderweg is om mijn dochter op te halen. Mijn zoon mocht niet op de fiets naar huis van school, omdat hij een stukje door Utrecht moet. En ik en mijn dochter konden domweg niet naar huis omdat in de hele provincie Utrecht geen bussen meer rijden.
Maar ja, aan de andere kant; twee uur voor de schietpartij zat ik zelf in de tram, dus ik mag niet klagen.
Ja, precies. Maar eerlijk gezegd vind ik het overdreven om een hele provincie op slot te zetten hierdoor. Ik vond het begrijpelijk dat de school van mijn zoon bepaalde dat hij opgehaald moest worden. Maar dat bussen die niet eens in de buurt van Utrecht zelf komen niet mogen rijden vond ik wel raar.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bah, maar gelukkig niet meer dan ongemak dan.
De NS reed gewoon, zeiden ze, dus helemaal op slot zat het niet. Wat de redenen van de busmaatschappij(en) zijn, weet ik niet. Misschien een tijdelijke maatregel totdat er meer duidelijkheid was.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar eerlijk gezegd vind ik het overdreven om een hele provincie op slot te zetten hierdoor. Ik vond het begrijpelijk dat de school van mijn zoon bepaalde dat hij opgehaald moest worden. Maar dat bussen die niet eens in de buurt van Utrecht zelf komen niet mogen rijden vond ik wel raar.
Het is een mooi moment om al die crisis scenario's eens goed door te testen...quote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar eerlijk gezegd vind ik het overdreven om een hele provincie op slot te zetten hierdoor. Ik vond het begrijpelijk dat de school van mijn zoon bepaalde dat hij opgehaald moest worden. Maar dat bussen die niet eens in de buurt van Utrecht zelf komen niet mogen rijden vond ik wel raar.
Dat denk ik ook. Als het hem/ze om slachtoffers te doen was, zou hij naar Schiphol/Amsterdam/Den Haag/... gaan. En ik vermoed zomaar dat deze Tanis in Kanaleneiland woont; waarom zou een terrorist net buiten zijn eigen deur een aanslag plegen?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat er van een mug een olifant gemaakt wordt?
OK, er heeft iemand om zich heen geschoten (daar kijk ik sowieso al niet meer van op), maar als dit een serieuze aanslag was geweest, dan ga je niet in een tram met een willekeurig aantal/soort bezoekers lopen knallen...
Maar ik hoefde mijn brillenpoetsdoekje niet uit mijn broekzak te halen. Voordeeltje.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:24 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een klote dag zo![]()
Peaceman doet *boem*
Maffe turk doet aanslag plegen.
En het is maandag.
Dat laatste is natuurlijk diep triest, maar ik denk verder dus hetzelfde als jij.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als het hem/ze om slachtoffers te doen was, zou hij naar Schiphol/Amsterdam/Den Haag/... gaan. En ik vermoed zomaar dat deze Tanis in Kanaleneiland woont; waarom zou een terrorist net buiten zijn eigen deur een aanslag plegen?
Er gaan ook al geruchten dat het om eerwraak/"relationele sfeer" zou gaan.
Neemt niet weg dat 3 doden en 9 gewonden best heel veel is voor Nederland.
Tot in ieder geval 18.00 rijden er geen bussen van u-ov of syntus. Ik snapte dat ik niet van Nieuwegein via Utrecht naar huis kon, maar ik kon ook niet van Nieuwegein naar Houten.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De NS reed gewoon, zeiden ze, dus helemaal op slot zat het niet. Wat de redenen van de busmaatschappij(en) zijn, weet ik niet. Misschien een tijdelijke maatregel totdat er meer duidelijkheid was.
Ik hoorde net dat er flink wat files rondom Utrecht staan.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot in ieder geval 18.00 rijden er geen bussen van u-ov of syntus. Ik snapte dat ik niet van Nieuwegein via Utrecht naar huis kon, maar ik kon ook niet van Nieuwegein naar Houten.
En eerlijk gezegd vind ik dit dan ook een maatregel die niet effectief lijkt, want daardoor krijg je nu allemaal mensen die in de auto richting Utrecht gaan om mensen op te halen. Het lijkt me dat je juist zo min mogelijk verkeer richting Utrecht wilt hebben.
Hij schijnt wel connecties met IS te hebben gehad.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als het hem/ze om slachtoffers te doen was, zou hij naar Schiphol/Amsterdam/Den Haag/... gaan. En ik vermoed zomaar dat deze Tanis in Kanaleneiland woont; waarom zou een terrorist net buiten zijn eigen deur een aanslag plegen?
Says who?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij schijnt wel connecties met IS te hebben gehad.
Het is niet eens een kwestie van niet luisteren. Wij moesten onze zoon van school ophalen. En zo zijn er natuurlijk veel ouders die zo'n zelfde telefoontje van school hebben gekregen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat er flink wat files rondom Utrecht staan.
Dat ga je dan krijgen, mensen luisteren toch niet en doen gewoon...
Werd in het [NWS]-topic gezegd. Weet ff niet wat de bron was.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Says who?
Al die speculaasies altijd maar...
De bron is het NOS Journaal die het als "hij zou dit en dat hebben gedaan" brengen en die dat hebben gehoord van de broer van de achteroom van de hond van de buurman van de moeder van Tanis.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd in het [NWS]-topic gezegd. Weet ff niet wat de bron was.
Zoek ik ff op.
Dat had ik inderdaad gelezen, maar dat zegt me nog niks...quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd in het [NWS]-topic gezegd. Weet ff niet wat de bron was.
Zoek ik ff op.
Wat heeft Erdolf dan geroeptoeterd?quote:Er gaan nu twee scenario's rond op internet: volgens een Turkse website zou de schietpartij een gevolg zijn van een oproep die de Turkse Premier Erdogan afgelopen week deed naar aanleiding van de aanslag in Christchurch.
Een ander verhaal dat de ronde doet is dat het een uit de hand gelopen gevalletje eerwraak betreft. Volgens onbevestigde geruchten zou hij zijn schoonzus hebben willen doden.
idd ja!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het trouwens wel kwalijk van de NOS dat ze in de balk onderin zeggen "Stuur videos en foto's van de schietpartij en vlak daarna naar de NOS, en zet die niet op sociale media".
Ik zou zeggen: stuur videos en foto's naar de politie.
De frontpage, is er ook maar iemand die dat serieus neemt? Behalve Danny zelf dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef ToT het volgende:
Op de Frontpage:
[..]
Wat heeft Erdolf dan geroeptoeterd?
Maar dat 2e scenario is ook plausibel aangezien hij gericht schoot op 1 vrouw en iedereen die haar wilde helpen.
De mannen (meerdere dus) schenen Allahu akhbar geroepen te hebben, maar misschien doen ze dat sowieso ook wel bij eerwraak?
Hoezo zou je het nieuws daar niet serieus nemen dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De frontpage, is er ook maar iemand die dat serieus neemt? Behalve Danny zelf dan?
Het is echt pulp, schrijven kunnen ze niet en dat minder neutraal vind ik wel een eufemisme, er zitten daar een paar idioten voor hun eigen glorie stukjes te plaatsenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo zou je het nieuws daar niet serieus nemen dan?
Het wordt overgenomen van normale nieuwssites enzo. Alleen krijgt het soms een minder neutraal kleurtje.
Zo is dat..quote:Op maandag 18 maart 2019 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.domkerk.nl/nl/bezoek/openingstijdenquote:Openingstijden van de Domkerk:
1 oktober - 30 april
ma. t/m vr. 11.00 - 16.00 uur
Dat stond er voor 16.00 ook... wel een oud bericht inmiddels ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Lieve NOS,
In de nieuwsbalk onder in beeld staat "Domkerk gesloten". Dat klopt.
[..]
http://www.domkerk.nl/nl/bezoek/openingstijden
Tja, als er geen nieuws is, moet je nieuws makenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat stond er voor 16.00 ook... wel een oud bericht inmiddels ja.
Ik heb ook zoiets gelezen van de politie. Dat de filmpjes en foto's naar de politie moesten worden gestuurd.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het trouwens wel kwalijk van de NOS dat ze in de balk onderin zeggen "Stuur videos en foto's van de schietpartij en vlak daarna naar de NOS, en zet die niet op sociale media".
Ik zou zeggen: stuur videos en foto's naar de politie.
In dat verband... flink wat ervaring met de politie wordt er gesteld. Dan volgt een opsomming van diverse zaken. En oh ja, ergens daartussen gefrommeld staat dan waarvoor hij veroordeeld is. Lijkt me toch eigenlijk het belangrijkste in het lijstje of is dat heel raar gedacht van mij?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gelezen van de politie. Dat de filmpjes en foto's naar de politie moesten worden gestuurd.
Wat de redenen ook zijn, weer een malloot erbij! Er wordt trouwens wel snel iets geroepen en ik vraag me af hoe het kan dat mensen dat allemaal zo snel weten als het niet via de officiële kanalen naar buiten wordt gebracht.
Ervan uitgaande dat het lijstje van de politie of OM komt, klopt het. Maar een journalist komt normaal gesproken niet aan zo'n lijstje.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
In dat verband... flink wat ervaring met de politie wordt er gesteld. Dan volgt een opsomming van diverse zaken. En oh ja, ergens daartussen gefrommeld staat dan waarvoor hij veroordeeld is. Lijkt me toch eigenlijk het belangrijkste in het lijstje of is dat heel raar gedacht van mij?
Op dit moment wel redelijk. Hoofdpijn is wat minder dan vanmiddag.quote:
Oké, maar neemt niet weg dat de daden met veroordelingen toch het zwaarste wegen. Die zijn bewezen volgens de rechter.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat het lijstje van de politie of OM komt, klopt het. Maar een journalist komt normaal gesproken niet aan zo'n lijstje.
Ik hoop dat het morgenochtend allemaal meevalt. Dat zal nog best een harde klap zijn geweestquote:Op maandag 18 maart 2019 17:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op dit moment wel redelijk. Hoofdpijn is wat minder dan vanmiddag.
Ben vooral erg benieuwd hoe ik morgen opsta.
Moet eerlijk zeggen dat ik het op dat moment niet zo erg door had.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgenochtend allemaal meevalt. Dat zal nog best een harde klap zijn geweest
Dat is ook niet zo gek. Je lichaam schiet op dat moment vol met adrenaline.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het op dat moment niet zo erg door had.
Ow damn, dat is inderdaad schrikken zeg!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
Dan ga ik nu weer even in rust modus, ik kreeg vanmiddag bericht dat mjjn jongste broer vannacht een hartinfarct heeft gehad. Er is gelukkig geen levensgevaar maar ik ben wel erg geschrokken.
Ow, dat is minder.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
Dan ga ik nu weer even in rust modus, ik kreeg vanmiddag bericht dat mjjn jongste broer vannacht een hartinfarct heeft gehad. Er is gelukkig geen levensgevaar maar ik ben wel erg geschrokken.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow damn, dat is inderdaad schrikken zeg!
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:34 schreef just me het volgende:
[..]maar hij is nu in goede handen, hij heeft vocht achter zijn longen maar dat kan door plasmedicatie verholpen worden.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
Poeh dat snap ik. Sterkte justme!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
Vervelend zeg. Sterkte!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
Och jeetje.... wat een schrik. Fijn dat er geen levensgevaar is... Hopelijk knapt hij snel weer op.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
Sterktequote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef just me het volgende:
Goedemorgen livelink.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Sterkte vandaag peaceman en just me. Hoop dat jullie weer wat tot rust gekomen zijn na de gebeurtenissen van gisteren.
Ja, het was een hele rare dag gisteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
En inderdaad...... 2 heftige dingen gisteren.
Dan maar hopen dat dit een normale dag wordt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het was een hele rare dag gisteren.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Sterkte vandaag peaceman en just me. Hoop dat jullie weer wat tot rust gekomen zijn na de gebeurtenissen van gisteren.
En nu wel je rust houden hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:32 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Lang geleden dat ik zo diep en vast geslapen heb. Ruim 8 uur geslapen.
Nek voelt redelijk, rug wat beurs. Vandaag nog maar even dagje thuis.
Maar het valt me tot nu toe mee. Arts gaf aan dat het veel erger zou zijn.
Knuffelomaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:33 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Het was me gisteren het dagje wel. Mijn schoonzusje belde gisterenavond laat om volledig verslag te doen en vandaag gaan ze onderzoeken wat voor schade het hart heeft opgelopen.
IK heb niet zo goed geslapen wat niet vreemd is maar zo meteen komt kabouter 3.0 hier omdat zijn vader cursus heeft en dan maken we er een knuffelochtendje van
Idem, hoe is het met ze?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Dat zijn fijne vooruitzichtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:33 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Het was me gisteren het dagje wel. Mijn schoonzusje belde gisterenavond laat om volledig verslag te doen en vandaag gaan ze onderzoeken wat voor schade het hart heeft opgelopen.
IK heb niet zo goed geslapen wat niet vreemd is maar zo meteen komt kabouter 3.0 hier omdat zijn vader cursus heeft en dan maken we er een knuffelochtendje van
Voorlopig wel voorzichtig doen met je nekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:32 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Lang geleden dat ik zo diep en vast geslapen heb. Ruim 8 uur geslapen.
Nek voelt redelijk, rug wat beurs. Vandaag nog maar even dagje thuis.
Maar het valt me tot nu toe mee. Arts gaf aan dat het veel erger zou zijn.
Te veel achter een beeldscherm zitten nu lijkt me niet bevorderlijk idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft de arts gezegd dat dat verstandig is?
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft de arts gezegd dat dat verstandig is?
Vraag om uitleg van de arts of ander medisch personeel en ga op hun richtlijnen af. Evt heeft de Hartstichting vast ook wel goede info. Heb je al statines voorgeschreven gekregen of is het alleen nog maar ‘in de gaten houden’?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef ToT het volgende:
Waarom krijg ik een advertentie van kamelenvlees-hondenvoer als ik google op cholesterol in vlees?
(Ik kreeg gisteren te horen dat bij mij het cholesterol te hoog is.
En ik eet dus vrij veel vlees.)
Mijn HDL was flink laag (weet ff niet precies hoeveel) en mijn LDL was 4, dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vraag om uitleg van de arts of ander medisch personeel en ga op hun richtlijnen af. Evt heeft de Hartstichting vast ook wel goede info. Heb je al statines voorgeschreven gekregen of is het alleen nog maar ‘in de gaten houden’?
Te hoog of veel te hoog?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef ToT het volgende:
Waarom krijg ik een advertentie van kamelenvlees-hondenvoer als ik google op cholesterol in vlees?
(Ik kreeg gisteren te horen dat bij mij het cholesterol te hoog is.
En ik eet dus vrij veel vlees.)
THE FUCK!!!!¡!!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:02 schreef Rafeiro het volgende:
Een vorm van cholesterol die onder de 2 moet zijn had ik op 19,7![]()
Ietsie pietsie te hoog dus
Een medisch wonderquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:02 schreef Rafeiro het volgende:
Een vorm van cholesterol die onder de 2 moet zijn had ik op 19,7![]()
Ietsie pietsie te hoog dus
Geen idee, zit wel in de familie, maar niet in het DNA. (daar is op getest)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
THE FUCK!!!!¡!!!!
Hoe krijg je DAT voor elkaar dan?
Dan is die 4 van mij helemaal nog niet eens zo'n probleem!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee, zit wel in de familie, maar niet in het DNA. (daar is op getest)
Boven de 16,5 is het gevaarlijk zeggen ze, maar weet verder ook niet hoe en wat.
Ja ik bak steeds 3 eieren per keer, en dan 2 à 3 keer per week.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat betreft eieren, dat is weer bijgesteld volgens mij. Matig zijn met alcohol en rood vlees is voor iedereen een goed advies, niet alleen wat betreft cholesterol.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Te hoog, maar niet heel veel. Ik hoef dus niet mijn hele leven overhoop te gooien!
Maar dan zit jij dus nog 20% boven gevaarlijk ongeveerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee, zit wel in de familie, maar niet in het DNA. (daar is op getest)
Boven de 16,5 is het gevaarlijk zeggen ze, maar weet verder ook niet hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |