SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Alle lego games zijn chillquote:Op zondag 17 maart 2019 12:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb wel weer zin in een Stardew Valley ofzo.
Weten jullie nog chill games?
Zoals idd stardew valley of subnautica ofzo?
My time at portia en The long dark.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:13 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:31 schreef 2dope het volgende:
TT aangepast, paardenvagina-exploitant is één woord (koppelteken i.v.m. klinkerbotsing)
In het PS4 topic.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
Stardew Valley is er nu ook voor android by the way
Jaja just sayin, we hebben niet echt een android topic is het nietquote:
Ja opzich wel! Je kan vissen, artifacts opgraven en verzamelen, je huis inrichten etc.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Stardew Valley vergelijkbaar met animal crossing?
Dat had ik ook ook wel vandaag, eerst dacht ik de setting is kut maar eigenlijk is het juist wel tofquote:Op zondag 17 maart 2019 13:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
De wereld van DIvision 2 doet me zo denken aan TLOU
Dacht ik ook maar mijn heimwee naar New York verdween als sneeuw voor de zon. (pun intended)quote:Op zondag 17 maart 2019 13:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat had ik ook ook wel vandaag, eerst dacht ik de setting is kut maar eigenlijk is het juist wel tof
Blij dat ik het eerste deel heb overgeslagenquote:Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar mijn heimwee naar New York verdween als sneeuw voor de zon. (pun intended)
Och was een goede aankoop, 5 euro aan uitgegeven en meer dan 200 uur in gestoken en de snowy New York had ook een hele vette sfeer. Heel die game was een leerproces voor deel 2, dat merk je aan alles. Blij dat ze er van geleerd hebben.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blij dat ik het eerste deel heb overgeslagen
Zoek hulp.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:46 schreef Jimbo het volgende:
merk hier dat ik div 1, max 2 uurtjes speel en vervolgens anthem weer aanslinger
quote:
Als je dat straks bij Sekiro flikt dan sla ik jequote:Op zondag 17 maart 2019 13:46 schreef Jimbo het volgende:
merk hier dat ik div 1, max 2 uurtjes speel en vervolgens anthem weer aanslinger
Die hebben jullie al uit voor ik kan spelenquote:Op zondag 17 maart 2019 14:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als je dat straks bij Sekiro flikt dan sla ik je
Firewatch.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:13 schreef RickoKun het volgende:
Persona 5 protagonist is de beste thema ooitquote:Op zondag 17 maart 2019 15:51 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Firewatch theme voor de ps4 is de beste ooit
Lijkt me erg druk voor een theme, ik zou alleen die tune van de Mementos willenquote:Op zondag 17 maart 2019 16:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Persona 5 protagonist is de beste thema ooit
De muziek van Persona 5 in het PS4 menu
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:31 schreef 2dope het volgende:
TT aangepast, paardenvagina-exploitant is één woord (koppelteken i.v.m. klinkerbotsing)
twitter:PabloGaztea twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:07:20@Folkensio En el Sanborns cerca de donde trabajo, ya empezaron a vender Sekiro, ¿A qué se deberá? https://t.co/DbuKgrqAeG reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jimboi, Ricky?
Sekiro is te koop:[ afbeelding ]twitter:PabloGaztea twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:07:20@:Folkensio En el Sanborns cerca de donde trabajo, ya empezaron a vender Sekiro, ¿A qué se deberá? https://t.co/DbuKgrqAeG reageer retweet
dinsdag over een week pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
skate 3quote:Op zondag 17 maart 2019 22:27 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Naar de PS4 waarschijnlijk.
Hoewel dat de Xbox One-variant vol zit met 360-games. Niet heel boeiend al die oude EA-games wel goedkoop €25,-![]()
Jimboi, Ricky?
Sekiro is te koop:[ afbeelding ]twitter:PabloGaztea twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:07:20@:Folkensio En el Sanborns cerca de donde trabajo, ya empezaron a vender Sekiro, ¿A qué se deberá? https://t.co/DbuKgrqAeG reageer retweet
$1399,- vind ik net iets teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Skate 1-3, Dead Space 1-3, Mass Effect 1-3, Need for Speed 2005, Carbon en Hot Pursuit 2010 erbij op de PS4 en dan zou ik helemaal losgaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
skate 3
Maar jammer dat je het niet gewoon bij je premier acc van de pc erbij krijgt
ik boei mij alleen voor skatequote:Op zondag 17 maart 2019 23:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Skate 1-3, Dead Space 1-3, Mass Effect 1-3, Need for Speed 2005, Carbon en Hot Pursuit 2010 erbij op de PS4 en dan zou ik helemaal losgaan.
Jimboi, Ricky?
Toch raar, zo'n Activision logo naast dat van From software.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is EA Acces BC dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 22:27 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Naar de PS4 waarschijnlijk.
Hoewel dat de Xbox One-variant vol zit met 360-games. Niet heel boeiend al die oude EA-games wel goedkoop €25,-![]()
Kingdom Hearts IIIquote:Op maandag 18 maart 2019 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou, Alien Resurrection aan de kant gepleurd en nu zwiep ik met Sory door ToyBox heen
Ik hou niet van Toy Storyquote:Op maandag 18 maart 2019 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kingdom Hearts III
Die Rex de groetjes
Er zit een slang in mijn laars....quote:Op maandag 18 maart 2019 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van Toy StoryDat zal vast vloeken in de kerk zijn, maar alle 3 de films konden me niet echt boeien. Had niks met de karakters (en ik heb echt alle Disney en Pixars op dvd ....)
En ben al door die wereld heen. Net in de volgende beland.
Die kan me dan weer wel boeien
Bij de Xbox One wel, maar de PS4 kan het niet of ze moet die games streamen of de PS3-games BC maken voor de PS4 zonder te streamen. Met andere woorden geen 360/PS3-games voor de PS4.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van Toy StoryDat zal vast vloeken in de kerk zijn, maar alle 3 de films konden me niet echt boeien. Had niks met de karakters (en ik heb echt alle Disney en Pixars op dvd ....)
En ben al door die wereld heen. Net in de volgende beland.
Die kan me dan weer wel boeien
Sorry Royquote:
Division 2, Sekiro, Path of Exile, Trails of cold steel. Maart is een zieke maand.quote:
Er is momenteel inderdaad een vervelende bug waardoor je skills gelijk deactiveren en 15 seconde cooldowntijd hebben maar die heeft momenteel top priority bij Massive games en ik verwacht dat het deze week gefixed wordt. Behalve dat loopt alles vlekkeloos en het is echt een fantastische game met bizar veel content. De eerste GAAS game met een fatsoenlijke launch die een complete game ervaring levert.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah hoorde al dat de skills in division 2 enorm broken zijn na lvl 20?
Dat soort games altijd ff een paar patches afwachten.
ook lame dat je character niet praat, ben wel klaar met mute protagonists eigenlijk.
Alles voelt dan aan alsof je een soort klusjesjongen bent ala GTA 3
Ondanks het F76 debacle heb ik nog wel vertrouwen in Bethesda. Hopelijk maken ze dat waar.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:33 schreef DKUp het volgende:
Bethesda heeft weer een persconferentie op de E3.
DOOM Eternal, Wolfenstein Youngblood en DLC/Expansions van bestaande games zijn zeker.
Fallout 3 Remastered zal wel komen.
Rage 2 en DOOM Eternal zien er goed uit. De rest is echt afwachten. Starfield en TES VI komen voorlopig nog niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ondanks het F76 debacle heb ik nog wel vertrouwen in Bethesda. Hopelijk maken ze dat waar.
Hoe speelt het met een controller? Ben altijd bang dat het niet lekker speelt met een controllerquote:Op maandag 18 maart 2019 18:01 schreef Drankster het volgende:
Jurassic World Evolution geplat.
Prima Zoo Tycoon kloon met hier en daar wat minpuntjes in het management gedeelte en parkuitbreidingen, aanbod dino's is meer dan voldoende. Leuke aankoop voor 2,5 donnie (Deluxe Edit.) maar meer zou je er niet aan uit moeten geven imo.
DLC koop ik wel als ze in de sale zijn.
pcis sowieso chiller met zulke gamesquote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoe speelt het met een controller? Ben altijd bang dat het niet lekker speelt met een controller
Dat was al een game toch? Als in nu aan t werk ofzoquote:
Yepquote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was al een game toch? Als in nu aan t werk ofzo
Super chill!quote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoe speelt het met een controller? Ben altijd bang dat het niet lekker speelt met een controller
Klopt, normaal zou ik zoiets ook liever op PC spelen, maar door gebrek aan goede PC/Laptop is dat nu nog geen optiequote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pcis sowieso chiller met zulke games
Kijk anders eens naar tropico (die heb jij ook als je ps+ had) dan weet je t ongeveer
Ah thanks! Volgende sale even in de gaten houdenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Super chill!
Ik dacht eerst ook dat het met de controller moeilijk zou werken maar na een uur was ik het al gewend, zou niet eens overstappen naar m&k als het kon.
rdr2 nu ookquote:
Ik maak me er nooit zo druk om eigenlijk.quote:
Ik ben toch te slechtziend om echt verschil te zienquote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik maak me er nooit zo druk om eigenlijk.
Bethesda maakt liever Fallout 76.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:42 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Fallout 3 remaster zie ik niet gebeuren hoor. Todd Howard heeft al vaker gezegd dat die game dan helemaal gedaan moet worden in de creation engine. Fallout 3 is gemaakt met de gamebryo engine. Ben echt benieuwd wat Bethesda gaat tonen op de E3.
lijkt erop dat ie nu offline isquote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Sjemmert het volgende:
Vandaag The Division 2 gekocht en flink gespeeld. Bevalt prima dusver.
RAWRquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Super tof alles werkte prima.. tot ze weer met een "fix" kwamen vanavond
Je moet dan ook naar je suikeroompje Ricko luisteren, babygirl!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb her en der wat gespeeld, moet zeggen dat ik het spel niet zo super vind eigenlijk
Maar misschien in co-op dat het veel leuker is, maar solo is het zo.. kaal..
Had hem dan ook gewoon op de PS4 gehaaldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb her en der wat gespeeld, moet zeggen dat ik het spel niet zo super vind eigenlijk
Maar misschien in co-op dat het veel leuker is, maar solo is het zo.. kaal..
Dat kan haast niet anders, slechter dan dit kan haast niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
En je kan ook genoeg coins verdienen om de pass terug te verdienen
koop t wel km ze te steunen hopelijk maken ze de 2e battlepass wat beter
gelukkig hebben we sekiro nogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je moet dan ook naar je suikeroompje Ricko luisteren, babygirl!
Gaat 'm niet worden voor mij, ik zuig met die controller man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Had hem dan ook gewoon op de PS4 gehaald
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:27 schreef DKUp het volgende:
Skin passes zijn leuk voor 12 jarige ventjes die op school hier stoer mee willen doen.
Hou je nou nooit een x op met al deze matige takes van je?quote:
Meh ze waren al veel langer met die battlepass bezig, dom plaatje maarja resetera he ( daar komt t plaatje vandaan ).quote:
valkery?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
Update: nog steeds God of War niet platinum.
Nee heb Niflheim nu gedaan, ben nu met de challenges bezig in Muspelheim en dan is het volgens mij alleen nog maar de laatste 3 Valkaries incl Queen en de schatten opgraven.quote:
ohhh so closequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee heb Niflheim nu gedaan, ben nu met de challenges bezig in Muspelheim en dan is het volgens mij alleen nog maar de laatste 3 Valkaries incl Queen en de schatten opgraven.
Er is niet echt een fok clan maar ik heb zelf wel een clan waar ik je aan toe kan voegen. Jij bent de vierde dan, dat is chill want dan gaan we ook loot krijgen enzo. De clan heet club claptrap. Alle andere fokkers zijn ook welkom uiteraard, de clan staat gewoon open.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:12 schreef DKUp het volgende:
Is er een clan waar ik mij kan toevoegen (The Division 2)?
Ik ben level 9 nu.
HA HA HA HA DAT IS HET SEKSGETAL!quote:
Okéquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Er is niet echt een fok clan maar ik heb zelf wel een clan waar ik je aan toe kan voegen. Jij bent de vierde dan, dat is chill want dan gaan we ook loot krijgen enzo. De clan heet club claptrap. Alle andere fokkers zijn ook welkom uiteraard, de clan staat gewoon open.
Nee joh check die sticker links onderin. Die zit gelukkig niet op onze doosjes, dit is Duits volgens mij.?quote:
Nee joh, da's Nasi goreng met foe jong hai!quote:
Nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:19 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Nee joh, da's Nasi goreng met foe jong hai!
nee een ofandere mofquote:
USK genotquote:
Was niet bestquote:
ps5 genotquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Was niet best
Leuk dat het krachtiger is dan een PS4 Pro of Xbox One X, maar streamen is niet ideaal.
De eerste titel kan nog wel eens een crossgen-game worden. RDR2 is al 4K op de One X dus een remaster is niet meer nodig of ze moeten het 60FPS maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Last of Us 2 remaster en RDR2 remaster
Skate 4quote:
Bloodborne 2quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef DKUp het volgende:
PS4-games, crossgen-games en eventueel een paar leuke exclusieve titels.
Het is echt tijd voor de PS5!
[ afbeelding ]
Oké nog een paar games en dan de PS5.....
Dat klopt. De game lijkt overal al te koop inmiddels behalve hierquote:
Zie nou niet echt iets waarvan ik denk 'KOPPUHHH"quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef DKUp het volgende:
PS Store Deals, heel veel. Ga mijn vlinders!
https://blog.eu.playstati(...)games-under-20-more/
https://psprices.com/region-au/index
Anthem parel gaat je meer dan een jaar plezierenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie nou niet echt iets waarvan ik denk 'KOPPUHHH"
Maarja, met Anthem, Div 2 en Sekiro wordt het sowieso een drukke maand(Oh en ook Hollow knight en Metro nog aan begonnen.. #geenleven
)
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Anthem parel gaat je meer dan een jaar plezieren
Je region staat op Australië.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef DKUp het volgende:
PS Store Deals, heel veel. Ga mijn vlinders!
https://psprices.com/region-au/index
quote:
https://psprices.com/region-nlquote:
Grats homie. Presenteren is onderdeel van het eindcijfer neem ik aan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef DKUp het volgende:
Mijn scriptie heb ik als het goed is een voldoende voor gekregen, alleen nog een presentatie
Lekker bezig pik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
https://psprices.com/region-nl
Oké nu ben ik wel lief.
Off-topic:
Mijn scriptie heb ik als het goed is een voldoende voor gekregen, alleen nog een presentatie
Jouw FOK! account is oud genoeg om te studeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker bezig pik.
Bedenk me nu pas dat ik eigenlijk géén inschatting ooit heb kunnen maken hoe oud jij zou zijn. Nu heb ik closure, bedankt
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jouw FOK! account is oud genoeg om te studeren.
toen jij 4 was, registreerde ik op fok...quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef DKUp het volgende:
Bedankt, ik dacht dat ik het niet had gehaald eigenlijk![]()
![]()
![]()
Presentatie hoort bij het cijfer, maar ik hoef geen scriptie meer te schrijven gelukkig als ik mijn presentatie verpest.
Oh ja en 24
Jonkie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef DKUp het volgende:
Bedankt, ik dacht dat ik het niet had gehaald eigenlijk![]()
![]()
![]()
Presentatie hoort bij het cijfer, maar ik hoef geen scriptie meer te schrijven gelukkig als ik mijn presentatie verpest.
Oh ja en 24
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toen jij 4 was, registreerde ik op fok...
brb, even krassen
Ik ben ook ongeveer een kwart eeuw oud maar ik kom hier al sinds ik 8 ben of zo (eerst lurken, daarna verschillende accounts als ik weer eens besloten had om te stoppen).quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Jezus.... mijn eerste account is van maart 2001, dat vond ik al oud.
Stiekem wel gewoon al in KPD lurken he, ouwe viespeukquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook ongeveer een kwart eeuw oud maar ik kom hier al sinds ik 8 ben of zo (eerst lurken, daarna verschillende accounts als ik weer eens besloten had om te stoppen).
Daarom ben ik nu fucked up.
Het mooiste bleef dat er hele lijsten rondgingen met de naam van de kloontjes en de echte account namenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Kdp is ook niet meer wat het geweest is, vroegah had je nog fokkers als erodome die pr0n van zichzelf postten daar.
Klopt, ik was crew toen. We hadden een klonenscannerquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het mooiste bleef dat er hele lijsten rondgingen met de naam van de kloontjes en de echte account namen![]()
Had dus lekker veel nut z'n kloontje
Sowiesoquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Klopt, ik was crew toen. We hadden een klonenscanner
De grootste rellen speelden zich altijd achter de schermen afquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso
Ik weet nog dat ik een paar dagen pr was, was er een vinkje verkeerd waardoor ik admin access had. Mooi om even alles te lezen en zien
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De grootste rellen speelden zich altijd achter de schermen af
Epic begint echt een kanker te worden voor de industry op deze manier. Maargoed niet echt ps gerelateerd ofcourse.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:23 schreef DKUp het volgende:
Heavy Rain, Beyond Two Souls en Detroit Become Human naar de pc (een jaar exclusief naar de Epic Games Store).
https://www.gamerevolutio(...)#GlqQdy3oT4x4shzo.99
Nou voor 30 euro is het misschien nog te pruimenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:34 schreef DKUp het volgende:
Playstation Classic vanaf morgen €29,98 bij de Game Mania. Bij Media Markt om 22:00 vanavond komt er ook een aanbieding. Andere bedrijven volgen misschien wel.
Ach, dan heb je in ieder geval tenminste wel weer een Playstationquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou voor 30 euro is het misschien nog te pruimenzelfs dan loop ik er niet warm voor tbh
Wat is jouw oude account? Brechtjuh?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Doe nou maar niet zo stoer jongans, we behoren allemaal tot het verleden!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, dan heb je in ieder geval tenminste wel weer een Playstation
Die heb ik alquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, dan heb je in ieder geval tenminste wel weer een Playstation
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Wat is jouw oude account? Brechtjuh?
die is zo volwassen tegenwoordigquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Doe maar niet danquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:23 schreef DKUp het volgende:
Heavy Rain, Beyond Two Souls en Detroit Become Human naar de pc (een jaar exclusief naar de Epic Games Store).
https://www.gamerevolutio(...)#GlqQdy3oT4x4shzo.99
Dat sowieso en importeert en verzameld ook persoonlijke gegevens en die worden lekker doorgespeeld naar Chinaquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe maar niet dan
Epic launcher is gewoon spyware
die games komen gewoon naar consoles hoor bij de release. Alleen op pc exclusief bij 1 storequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drie exclusives naar pcPS4 doomed.
Dat zijn ze toch ook al, het zijn drie oude games. Ik snap alleen niet waarom Sony ze laat gaan. Zou Sony ook geld van Epic krijgen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
die games komen gewoon naar consoles hoor bij de release. Alleen op pc exclusief bij 1 store
Ik lach me kapot als Demons Souls 2 exclusief naar de Epic Store gaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
Dat zou me niks verbazen. Straks ook nog Demon Souls PC exclusief naar de EGS![]()
dat zou wat zijn
Eerst Demon Soul remasterquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als Demons Souls 2 exclusief naar de Epic Store gaat.
Sony is old news.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
David Cage op Twitter
" No need to own a Playstation anymore to play Quantic Dream games. Anyone with a PC will be able to meet Ethan Mars, Jodie Holmes and Connor."
Yikes
ijsmeisquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
In Australië?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer 400+ games in de aanbieding trouwens. De devaluatie van PlayStation is al begonnen!
Hoezo? Game komt gewoon naar PS4.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In Australië?
Wel kut van Outer Worlds trouwens
Ohquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Game komt gewoon naar PS4.
Ook niet hele boeiende 'exclusives' ...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drie exclusives naar pcPS4 doomed.
En Xbox One zelfs.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OhWaarom zegt men dan dat ie “exclusief” naar Epic komt terwijl hij dus gewoon voor PC en PS4 is?
Ook hier geld weer, weinig boeiendsquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer 400+ games in de aanbieding trouwens. De devaluatie van PlayStation is al begonnen!
Heuj ik heb jouw rar ooit gezien (:'))quote:
Kun je mij die even weer sturen? Ben hem even vergetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heuj ik heb jouw rar ooit gezien (:'))
Ik heb wel nog een sexy selfie van jou in de spiegel ouwe pikkenbaas
Dan zou ik écht goed even moeten zoeken een keer. Als ik 'm vind dan gooi ik m jouw kant op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kun je mij die even weer sturen? Ben hem even vergeten
HA HA HA HAquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef RickoKun het volgende:
Fffffuuuuuu-
Ik krijg Sekiro pas zaterdag binnen ipv vrijdag
Naja. Ben vrijdag meestal toch aan de zuip na het werk.
Ga je het spelen op de Switch?quote:
Nah, fighting games zijn voor mij passé. Het lukt me niet meer om al die special moves uit m'n hoofd te lerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga je het spelen op de Switch?
Ik denk dat ik Mortal Kombat weer ga proberen![]()
Oh oké, ik speel Smash, Tekken en DOA(nu niet binnenkort waarschijnlijk wel). Street Fighter heb ik niks mee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah, fighting games zijn voor mij passé. Het lukt me niet meer om al die special moves uit m'n hoofd te lerenHeb Street Fighter IV nog wel geprobeerd een X aantal jaar terug maar ik kon alleen uit de voeten met Ken
Smash speel ik ook niet bijvoorbeeld
Waarom?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef RickoKun het volgende:
Fffffuuuuuu-
Ik krijg Sekiro pas zaterdag binnen ipv vrijdag
Omdat die webshop hem niet op tijd binnenheeft. Ik heb die mail ook ontvangen, order gecancelled en hem ergens anders besteldquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Waarom?
Vandaag de reviews
Welke webshop?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:14 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Omdat die webshop hem niet op tijd binnenheeft. Ik heb die mail ook ontvangen, order gecancelled en hem ergens anders besteld
Oh. Ja dat kan ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:14 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Omdat die webshop hem niet op tijd binnenheeft. Ik heb die mail ook ontvangen, order gecancelled en hem ergens anders besteld
Ik heb Vagrant Story en Chrono Cross werkend. Nog niet gespeeld verder maar het werkt wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die nog zo'n ps classic gaat kopen? Hoe zit het nu qua emulatie op dat ding?
Ergens ben ik wel tempted voor die prijs nu je dat ding kan 'hacken', maar ik weet nu al dat ik er niks mee ga doen en ik weer een ongebruikt stuk hardware rond heb slingeren. Ik kom al niet toe aan alle huidige games, laat staan dat ik tijd heb om oude psx games te spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die nog zo'n ps classic gaat kopen? Hoe zit het nu qua emulatie op dat ding?
En je kan er geen sekiro op spelen. 1/10 unplayablequote:Op donderdag 21 maart 2019 10:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel tempted voor die prijs nu je dat ding kan 'hacken', maar ik weet nu al dat ik er niks mee ga doen en ik weer een ongebruikt stuk hardware rond heb slingeren. Ik kom al niet toe aan alle huidige games, laat staan dat ik tijd heb om oude psx games te spelen.
Maar wel de voorganger Tenchu. 9/10 zou opnieuw spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En je kan er geen sekiro op spelen. 1/10 unplayable
Agreed maar t staat wss wel leuk naast de nes en snesquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel tempted voor die prijs nu je dat ding kan 'hacken', maar ik weet nu al dat ik er niks mee ga doen en ik weer een ongebruikt stuk hardware rond heb slingeren. Ik kom al niet toe aan alle huidige games, laat staan dat ik tijd heb om oude psx games te spelen.
bazengamequote:Op donderdag 21 maart 2019 10:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Maar wel de voorganger Tenchu. 9/10 zou opnieuw spelen.
[ afbeelding ]
Morgen (of dinsdag) lossss!!quote:
Ja wat dat betreft hoef je het voor die 3 tientjes niet te laten natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Agreed maar t staat wss wel leuk naast de nes en snes
Zodra je hem mod is het prima te doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Morgen (of dinsdag) lossss!!
[ afbeelding ]
[..]
Ja wat dat betreft hoef je het voor die 3 tientjes niet te laten natuurlijk.
14:00 vervalt het embargo volgens mij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:19 schreef Aurelius het volgende:
Hoe laat verschijnen de reviews van Sekiro eigenlijk?
Ja, het is een opening van een nieuwe winkel met speciale acties. Nu zit de winkel nog een paar dagen in een winkelstraat buiten het centrum van Den Haag en volgende week gaat een nieuwe winkel in het centrum open.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef DKUp het volgende:
Aanbiedingen zaterdag 30 maart 2019 in de nieuwe Game Mania-winkel in Den Haag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je dus TOCHquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ps classic gekocht zo ophalen en verdiepen in hacken
Same :’) 30 euro is te cheap om te laten liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
Appeltje eitje. Er zijn veel YouTube tutorials. Alleen de usb-stick kan soms lastig zijn geloof ik, maar ik heb deze en die werkt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb bij de Mediamarkt een 16gb Sandisk Ultra Fit 3.1 gekocht, volgens een excel sheet die ik vond zou die moeten werken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Er zijn veel YouTube tutorials. Alleen de usb-stick kan soms lastig zijn geloof ik, maar ik heb deze en die werkt.
https://www.amazon.de/gp/product/B007PYBNSC
32GB is meer dan genoeg.
Ah joh, 13 euro is ook niet veel. Als de stick op de lijst staat, dan is de kans groot dat het inderdaad gewoon werkt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb bij de Mediamarkt een 16gb Sandisk Ultra Fit 3.1 gekocht, volgens een excel sheet die ik vond zou die moeten werken?
Jammer dat die dan weer 13 euro moest kosten en die jij linkt maar 8 euro
maarja moet en zal het weer vandaag moeten hebben
Bdankt voor de tip, blij dat ik even gewacht hebquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Er zijn veel YouTube tutorials. Alleen de usb-stick kan soms lastig zijn geloof ik, maar ik heb deze en die werkt.
https://www.amazon.de/gp/product/B007PYBNSC
32GB is meer dan genoeg.
Heerlijk ook vanwege de Frustfreie Verpackungquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Bdankt voor de tip, blij dat ik even gewacht heb
Idd , ben wel benieuwd naar de damage , vind dit bij battlefield kwa rifles en snipers altijd tegenvallen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:08 schreef DKUp het volgende:
Ik vind die Battlefield Battle Royale er wel heel vet uitzien
Yup, ga 't ook wel ff proberen volgende week. Die cirkel is tof gedaan, dat 'ie ook daadwerkelijk gebouwen sloopt enzoquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:08 schreef DKUp het volgende:
Ik vind die Battlefield Battle Royale er wel heel vet uitzien
WAAAAAAT?!?! Zou echt gigantisch tof zijn! Hopelijk geen slechte 1 april grap!quote:
Pff mijn hart wat doe je.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAAAAAAT?!?! Zou echt gigantisch tof zijn! Hopelijk geen slechte 1 april grap!
Deel 1 was toch een PC-game? Kan me er niet echt iets van herinneren.quote:
quote:This is many orders of magnitude harder than any soulsborne. The mechanics aren't just harder, but there's absolutely no room for error and no forgiveness. You have to be happy hob.
Imagine if Orphan of Kos did double damage and you only got 2 blood vials. And he has eight adds with him. And he's the second boss in the game.
Klinkt alleen maar als frustratie. Pass.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Correct 1 van de tofste rpgs
Mbt Sekiro
[..]
Als je niet goed bent in spelletjes en het snel opgeeft zal het alleen maar frustrerend zijn ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt alleen maar als frustratie. Pass.
Als ik de review van IGN geloof is het wel te doen, je kunt best veel met steath doen en de vijanden geven ruim op tijd aan welke move ze gaan doen waardoor je de juiste counter move kunt uitvoeren. Als je hun stance wegneemt kun je weer een finishing move uitvoeren. Aardige is dat het vechtsysteem, je armour en wapen gedurende het spel niet veranderen. Dus als het goed is wordt je vanzelf beter. Alleen de leercurve in het begin is nogal stijl.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je niet bent in spelletjes en het snel opgeeft zal het alleen maar frustrerend zijn ja.
To the abyss with thee!!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:22 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Deel 1 was toch een PC-game? Kan me er niet echt iets van herinneren.
Was ook wel vet, alleen vond ik hem soms wat lastig ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij bedoel jij vampire the masquarade redemption Drankster, dat is die top down game
De aller eerste was het volgens mij. Weet niet of dat nou BL of Redemption was.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Redemption of bloodlines?
Zijn beide erg tof hoor, bloodlines moet je wel de onofficiele fan patch voor hebben maar dan is t echt een topgame.
Bull to the shitquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je niet goed bent in spelletjes en het snel opgeeft zal het alleen maar frustrerend zijn ja.
Redemption was wat minder, Bloodlines was tof.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Redemption of bloodlines?
Zijn beide erg tof hoor, bloodlines moet je wel de onofficiele fan patch voor hebben maar dan is t echt een topgame.
Redemption was t eerste spel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De aller eerste was het volgens mij. Weet niet of dat nou BL of Redemption was.
Ehh nee? Jij geeft het al op voordat je het spel probeert. Ja zo wordt je nooit beter als je jezelf niet uitdaagt.quote:
Gast. Stop.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee? Jij geeft het al op voordat je het spel probeert. Ja zo wordt je nooit beter als je jezelf niet uitdaagt.
Dudequote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Prima toch, maar ga dan niet zeggen dat het klinkt als alleen maar frustratie. Eerst wat posten en ik mag er vervolgens niet op ingaan? Hou eens op met je gejank man.
Dat het niet voor iedereen is weggelegt is prima, maar om nou te doen dat dit spel onspeelbaar moeilijk is, daardoor alleen maar frustrerend kan zijn, zonder het uberhaupt te proberen is gewoon bullshit.
Als het je niks lijkt is helemaal dikke prima, zal mij een worst zijn maar ga niet huilen als iemand git gud zegt tegen je ( waar het wel gewoon op neerkomt ).
Jij zegt het spel is frustrerend
Ik zeg ja als je slecht bent in games en niet beter wil worden wel ja
jij zegt bullshit
wat is daar dan bullshit aan?
Nee jij met je "GAST. STOP"quote:
Je SNES aan laten staan op pauze omdat je ff je rapport moest ophalen en niet kon savenquote:
Er gaat ook geen week voorbij dat je niet normaal kan doen he.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Prima toch, maar ga dan niet zeggen dat het klinkt als alleen maar frustratie. Eerst wat posten en ik mag er vervolgens niet op ingaan? Hou eens op met je gejank man.
Dat het niet voor iedereen is weggelegt is prima, maar om nou te doen dat dit spel onspeelbaar moeilijk is, daardoor alleen maar frustrerend kan zijn, zonder het uberhaupt te proberen is gewoon bullshit.
Als het je niks lijkt is helemaal dikke prima, zal mij een worst zijn maar ga niet huilen als iemand git gud zegt tegen je ( waar het wel gewoon op neerkomt ).
Jij zegt het spel is frustrerend
Ik zeg ja als je slecht bent in games en niet beter wil worden wel ja
jij zegt bullshit
wat is daar dan bullshit aan?
Euy, ik ben in Coronaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Er gaat ook geen week voorbij dat je niet normaal kan doen he.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Er gaat ook geen week voorbij dat je niet normaal kan doen he.
twitter:SEGA twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 14:01:04Due to unforeseen circumstances, the character model and Japanese voice for the character of Kyohei Hamura will be adjusted for the Western release of Judgment, launching on June 25, 2019. reageer retweet
twitter:SEGA twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 14:01:04Screenshots and trailers featuring Hamura have been temporarily removed from all of SEGA’s official channels. Updated versions of these materials will be made available at a later date. reageer retweet
Ook in Kingdom Hearts 3 word zijn stek geschrapt. In Japan is het schijnbaar normaal ( niet verplicht ) om volledig afstand te nemen van iemand als ze gearresteerd worden voor drugsbezit..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:15 schreef Aurelius het volgende:
twitter:SEGA twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 14:01:04Due to unforeseen circumstances, the character model and Japanese voice for the character of Kyohei Hamura will be adjusted for the Western release of Judgment, launching on June 25, 2019. reageer retweet
twitter:SEGA twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 14:01:04Screenshots and trailers featuring Hamura have been temporarily removed from all of SEGA’s official channels. Updated versions of these materials will be made available at a later date. reageer retweet
Ruzie? Haha jeetje zeg overdreven muchquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:16 schreef DKUp het volgende:
Cringe Genot
Altijd lachen......
[ afbeelding ]
#eerstspelendanoordelen
#ruzieomeenspelletje
#triggered
State of Play lijkt hopelijk meer op Nintendo Direct dan Inside Xbox.
Een verderfelijke cultuur.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ook in Kingdom Hearts 3 word zijn stek geschrapt. In Japan is het schijnbaar normaal ( niet verplicht ) om volledig afstand te nemen van iemand als ze gearresteerd worden voor drugsbezit..
Gaat echt nergens meer over maarja zo ish cultuur
Hij deed de stem van Olaf, zowel in de film als de games. Hij wordt in Japan nu echt overal weggejorist!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ook in Kingdom Hearts 3 word zijn stek geschrapt. In Japan is het schijnbaar normaal ( niet verplicht ) om volledig afstand te nemen van iemand als ze gearresteerd worden voor drugsbezit..
Gaat echt nergens meer over maarja zo ish cultuur
We moeten wel overdrijven om dit topic relevant en snel te houden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ruzie? Haha jeetje zeg overdreven much
Dat is heel normaal in Japan schijnbaar. Triest, vind het stom dat je dan gewoon uit creaties word gehaaldquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:23 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij deed de stem van Olaf, zowel in de film als de games. Hij wordt in Japan nu echt overal weggejorist!
https://aramajapan.com/ne(...)ocaine-arrest/96383/
Stalinistische praktijken.
Yep.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is heel normaal in Japan schijnbaar. Triest, vind het stom dat je dan gewoon uit creaties word gehaald
Kwartetquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hey jongens ik wil graag een kaartspel gaan spelen maar wil er absoluut geen moeite insteken om het te leren, ik wil gewoon ontspannen iemand nog tips? Magic misschien?
quote:Game designer Hideo Kojima is talking about his latest project, the action title “Death Stranding,” at the Tribeca Film Festival next month, the event’s organizers announced on Tuesday.
https://variety.com/2019/(...)ival-1203166722/amp/
twitter:Wario64 twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 14:41:02Persona 5 R news coming tomorrow https://t.co/IYy3rEl7HS reageer retweet
Maar Joker zit in smash bros..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:05 schreef Drankster het volgende:
Denk alleen PS4/PS5(?) aangezien de teaser begon met het PS logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |