Snel trek je bikini aan.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook prima. Werd wakker van de harde regen. En nu schijnt de zon.
Heb je het filter al eens gecheckt?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vraag is alleen waar want ik heb hem al nagekeken en kan nergens iets ontdekken.
Maar pakt ie alle programma's dan wel? Kun je hem handmatig nog op centrifugeren en afpompen zetten en doet ie het dan wel goed?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij geeft alle programma's gewoon aan.
Heb dat ook gehad, toen was alles verkalkt. Niet te fixen meer. Toen maar een nieuwe gekocht.quote:
Apart hè?!quote:Op zondag 17 maart 2019 09:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook prima. Werd wakker van de harde regen. En nu schijnt de zon.
Nopequote:Op zondag 17 maart 2019 09:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar pakt ie alle programma's dan wel? Kun je hem handmatig nog op centrifugeren en afpompen zetten en doet ie het dan wel goed?
Haags denkt ook dat ik hem troll, maar dat doe ik eens een keer nietquote:Op zondag 17 maart 2019 09:53 schreef aloa het volgende:
Een wasmachine van 8 jaar liet ik niet meer repareren, je bent altijd beter uit met een nieuwe dan. Wat zuinigheid etc betreft.
RIPquote:Op zondag 17 maart 2019 09:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan issie inderdaad dood......
Lolquote:Op zondag 17 maart 2019 09:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan issie inderdaad dood......
Vaste prik op zondag?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ff naar mijn schoonouders, verder niet echt.. jij?
Hoe noem jij mij?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vaste prik op zondag?
Een vriendin komt ff hierheen.
Jaquote:Op zondag 17 maart 2019 09:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vaste prik op zondag?
Een vriendin komt ff hierheen.
de herinnering blijft.......quote:Op zondag 17 maart 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij was maar een (clown) wasmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |